quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:47 schreef Dengaman het volgende:Ik moet eerlijk zeggen dat ik bovenstaande totaal
niet herken...
De mensen met wie ik handel op marktplaats zijn altijd netjes, reageren snel, en doen eerlijk zaken.
Ik ben bang dat je toevallig net een rotte appel hebt gehad.
denk ik ook, maar daardoor niet minder vervelend....
quote:
Hou er wel rekening mee dat van Duitsland nar Nederland de Deutsche post en TNT er een week over doen om iets af te leveren en DHL er zelfs soms bij grote pakketen 2 week over kan doen...
Dus het kan best zijn dat de handelaar waar jij het gekocht hebt het wel degelijk eerlijk op transport heeft gedaan maar dat het er gewoon 2 weken over doet...
misschien een vervoersbedrijf zelf ingeschakeld dat wel net over de grens levert (moet naar merkelbeek, bij brunssum, is 10km van de grens)? maar dan nog, dan moet ie nieet zeggen dat het 4 dagen duurt naar nederland, en dan kan ie zeggen op mn eerste mailtje "het komt er aan".
quote:
Verder ben ik het wel met je eens dat het niet netjes is om zo slecht te antwoorden op mails etc maar misschien heeft de beste man het wel heel druk en ik zou dus niet in paniek raken en hem zo verschrikkelijk spammen zoals je nu hebt gedaan.
voor 500 euro raak ik ook niet in paniek, en helemaal onderspammen heb ik ook niet gedaan. hoogstens een stuk of 7 mailtjes en 10 telefoontjes, maar dan meot hij gewoon aan de telefoon komen of ff als ie ziet dat ie (weer) n berichtje heeft van mij me terug mailen. dat doe ik ook wanneer ik iets verkoop.
quote:
En wat betreft dat gezeur over de prijs en dat ie het zou opdrijven... Het is heel simpel, als jij denkt een goede prijs te hebben betaald en je bent daar tevreden over moet je gewoon niet zeuren...
Da's echt typisch nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik maak dat zelf ook vaak genoeg mee, voorbeeld:
Man gaat onderuit op het circuit met z'n motor, verzekering dekt geen circuitdagen dus uit eigen portemonee.
Ik heb de onderdelen die hij wil op voorraad of kan er aan komen (ebay).
Een volledige kont kost bij Ducati NL 448,24 ex btw... ik lever de beide delen (links en rechts) voor 225,- dus meer dan 55% korting.
Krijg ik een mailtje terug dat hij er 100 voor wil geven en anders wel verder gaat zoeken...
Nou dan kan je wat mij betreft opdonderen en vreet ik ze nog liever zelf op !
dan zeg je zelf dat ie het dan wel ergens anders moet zoeken, en niet mij een bod doen van 500 (20 euro meer dan dat ik bood in eerste instantie), waarmee ik later akkoord ga. dan moet ie zeggen dat het bijv samen 700 euro is.
quote:
zaten wij nu niet in GMT +1 ivm wintertijd oid? overigens weet ik nog wel dat ik mijn horloge moest terug zetten toen ik naar tsjechie ging (dacht ik, is lang geleden)