Jaquote:Op zondag 9 december 2007 16:41 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb ook maar The Flying Club Cup gekocht. Hij was maar 9,99 en hij is zó mooi en fijn als herfstbijnawinterplaat...
Als het aankomt op goede muziek ben ik de eerste om er een topic over te openenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef nein het volgende:
oh hier was dus ook al een topic![]()
Leuk die stripjes
Jaaa! Alaska in Winter.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:40 schreef Moody het volgende:
Tip: [indie] Alaska in Winter (Beirut "kloon")
De tweede is nog beterquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:
Ik heb die 1e cd, leuk hoor...
Crap.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:47 schreef MaJo het volgende:
Het was fe-no-me-naal. Een 1 uur durende kippevel trip, ongelooflijk... Ik kan eigenlijk niet in woorden vatten hoe gaaf het wasEn dat terwijl de zanger ziek was, dat was ook goed te horen maar ik heb er geen last van gehad. Nog steeds een superoptreden
Awquote:Op woensdag 19 december 2007 01:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Crap.
Ik was op vakantie en stond al bijna op het punt om m'n vakantie te verschuiven toen ik hoorde dat ik dan Beirut zou missen..
Ja, keizielig voor mij!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw
Om het goed te maken: Ze komen in ieder geval op Pinkpop
Cool, is dat definitief?quote:Op woensdag 19 december 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
Echt?!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw
Zag ergens een lijstje met bands, van een zeer betrouwbare bronquote:
Metallica, Patrick Wolf en de rest kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef JeroenV het volgende:
Was de rest van de lijst ook een beetje veelbelovend?
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef MaJo het volgende:
Dus allen: Beirut komt NIET zeker naar Pinkpop, sorryZou me overigens niet verbazen als ze toch op PinkPop komen
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef MaJo het volgende:
Dus allen: Beirut komt NIET zeker naar Pinkpop, sorryZou me overigens niet verbazen als ze toch op PinkPop komen
Opkomend? Ze hebben Paradiso al uitverkocht en de eerste plaat stond ook in baggerkrantjes als de Metroquote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me trouwens best reeel dat ze toch komen. Beetje opkomende band, net een super cd gereleased.
Niet eens zó gek gedacht. Patrick Wolf en Owen Pallett (Final Fantasy) treden wel eens samen op. Owen zingt weer op Cliquot van Beirut... Ze zullen elkaar vast wel kennen en anders bewonderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:04 schreef tokyo het volgende:
ik zou gelukkig sterven wanneer zach en patrick wolf zouden uphooken en mooie muziek zouden maken samen. echt waar.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:23 schreef MaJo het volgende:
Beirut heeft de hele Europese zomertour afgelast, dus ook niet op Werchter waar ze al voor bevestigd warenBron
Maar ook niet slechter. Ik vind dat hij zijn kwaliteit enorm goed behouden heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef emokid het volgende:
Terwijl ik hem niet beter vind dan Gulag Orkestar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |