Dit is zijn eigen site: http://www.janiceonline.nl/www/quote:Op woensdag 14 november 2007 00:37 schreef Donnie29 het volgende:
Iemand een link naar de site van Jan?
Mayday is vaste klant van Janice. Op de site van Mayday bij 22-10-07 staat dat Mayday al 4 designs van Janice had gekocht.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit is zijn eigen site: http://www.janiceonline.nl/www/
Als je via http://www.sidn.nl even deze domeinnaam opzoekt, krijg je al
zijn persoonlijke gegevens en kun je hem zelf een paar SMS-jes sturen.
Denk dat dit veel effectiever is dan zijn gastenboek vol blaffen ....
Zaterdag zit Mayday in de jury, dus Lieke is bij voorbaat al uitgeschakeld.
Hier is zijn gastenboek: http://www.divamayday.com/book.html
Dat gastenboek moet wel nog even worden volgeblafd denk ik .....![]()
Mayday is ook weer een vriendje van Jan Bosmans, kijk maar:
[ afbeelding ]
KUT FEBO, HOEZO ONPARTIJDIG EN IEDEREEN GELIJKE KANSEN, GA
EENS BOETES UITDELEN VOOR HET NIET DRAGEN VAN ZENDERS !!
Daarom kan hij ook prima een passende jurk voor Nadia maken, hij is gewend jurken voor mannenlichamen te makenquote:Op woensdag 14 november 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mayday is vaste klant van Janice. Op de site van Mayday bij 22-10-07 staat dat Mayday al 4 designs van Janice had gekocht.
ik vind het wel een leuk stukje, hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:37 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRN3siKOEhM
Luc bij Jensen......echt genant dit
Luc is toch gewoon een ontzettend sukkeltje om te zien?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk stukje, hoor.
Ik kan het niet vinden heb je een linkje???quote:Op woensdag 14 november 2007 08:05 schreef Verida het volgende:
Goedemorgen
DGK heeft nogmaals de pers gehaald, buiten de telegraaf. Vandaag wijdt Hugo Borst zijn column in het AD aan dgk. Ik weet niet hoe ik dat hier op het forum moet krijgen, laat ik over aan de kenners. Het is niet helemaal duidelijk of Hugo alleen de tv volgt, het lijkt er wel op. Misschien moet ook Hugo nog even de filmpjes van Brian en consorten gemaild krijgen en een leuk linkje naar dit forum.
Verder is het natuurlijk weer volkomen belachelijk dat Jaap mee mag naar de optredens. Ik gun het Jaap best hoor, zo is het niet, maar Lieke blijft dan wel als een soort sitting duck achter bij dat gajes. Volgens mij is het echt het plan van het hokje om Lieke zichzelf eruit te laten meppen. Als zij losgaat tegen dat tuig mag ze vertrekken en zijn ze op een mooie manier van Lieke af en is onze "pacifier" een stapje dichter bij de overwinning![]()
![]()
Popupoll uitstellen is ook zo'n leuk geintje van achter. Het riekt naar minachting van de smssers en past weer precies in het ontmoedigingsbeleid richting streamers. De kijkcijfers worden hoger, de tvuitzendingen kunnen verder gemanipuleerd worden en de streamers, die toch alleen maar lastig zijn, haken in grote getale af.
Ik weet niet hoe ik moet scannen of linken, maar ik typ hem wel even overquote:Op woensdag 14 november 2007 08:46 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Verida, wat is de insteek van die column van Hugo Borst?
beetje vage column, maar wel in de goede richting, vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef Verida het volgende:
de column van Hugo Borst in het AD
-knip-
hugo@ad.nl.
kan nietquote:Op woensdag 14 november 2007 09:10 schreef avonne het volgende:
De roze overhemden van Dennis komen met nieuwe vlekken terug van de stomerij.
Tsja, in feite schrijft hij de waarheid imo.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef Verida het volgende:
de column van Hugo Borst in het AD
hugo@ad.nl.
mee eens, ik vraag me alleen af of hij ook de filmpjes van Brian heeft gezien, misschien dat dan het oordeel nog harder zou zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, in feite schrijft hij de waarheid imo.
Bedankt voor het uittypen @Verida.
Maar de oudere Marokaan is er volgens mij, voor Jan, zo begon Lieke ook (als schoonmaakerster)quote:Op woensdag 14 november 2007 09:27 schreef blomst het volgende:
Jan is rustig, het gaat even niet over mode
Wat erg oooooooooooooooooooooooooooooooooo ga zo huilen.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef Dark het volgende:
Naad heeft buikpijn, krampen en misselijk
Van vol:quote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef Clank het volgende:
Iemand gehoord waar Brian en Amanda het zojuist over hadden bij de spiegel?
Ik hoorde Amanda alleen zeggen: Daar mogen we het eigenlijk niet over hebben...
Ik heb het niet zelf gezien, maar uit de cossen is niet gebleken dat het in rtl is geweest. Wel heeft Nadia gisteren tegen Amanda vertelt dat ze er buiten op aangesproken was dat het douche incident op tv was uitgezonden.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Even een vraagje: Heeft iemand gisteren het item over DGK bij Boulevard gezien? En zo ja, hoe kwam het douche-incident daarin naar voren ... als het al naar voren kwam?
Ah, dank je! Mischien dat het item vanavond wordt uigezonden.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:02 schreef gan-sim het volgende:
verida ik heb rtl boulevard gezien en het is er NIET in geweest
Ik las hier vd week dat Nadia bij de FEBO een test had moeten doen....quote:Op woensdag 14 november 2007 10:03 schreef T-lex het volgende:
Amanda en Brian denken dus dat Nadia wel degelijk zwanger is. Net zaten Nadia en Nix samen over d'r buik te wrijven. Brian: "Freaky"![]()
Komt doordat Nadia laatst ook uitsprak dat ze gevoelige borsten had en het gevoel had dat ze zwanger was. (ze had dit al ius gevoeld) Amanda opperde toen een test te doen, maar uiteindelijk is die er niet gekomen volgens mij.
Nu dat gewrijf over die buik weer...dus wie weet proberen ze wat stil te houden. Ook zit Brian nog steeds met dat "gevonden briefje" in z'n hoofd. (Briefje wat hij uit de vuilnisbak haalde.)
Nog niet uitgezonden, maar ik verwacht geen waargebeurde reallifebeeldenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand gisteren het item over DGK bij Boulevard gezien?
En wij mogen meegenieten van Dennix die over haar buik wrijft en dat ook nog in close-up.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef Kinga het volgende:
Ze melken het zwangerschap verhaallijntje nog even uit.
Alsof iemand in dat uitgekauwde soapverhaaltje trapt.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef Kinga het volgende:
dit is dus een van die momenten dat ik blij ben dat ik geen streams hebquote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wij mogen meegenieten van Dennix die over haar buik wrijft en dat ook nog in close-up.![]()
Dat is toch al geweest?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef Kinga het volgende:
En het trieste is, dat ze het inmiddels zelf ook echt zo gelooft, ben ik bang. Die heeft zo'n blinde vlek als het op haar relaasie aankomt. Zelfs als ze de beelden ziet, zal ze het anders interpreteren. Hoe duidelijk de beelden ook laten zien dat mevrouw niet uitgleed.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:08 schreef tuinfluiter het volgende:
(Op weg naar atelier Janice en confectie atelier Fion)
Nadia: Ik werd op straat aangesproken dat Brian , Amanda echt mishandeld.
Amanda: Wat een onzin, er was niets aan de hand, ik gleed uit in de douche,
Brian greep me , zodat ik niet kon vallen in de douche, hoe komt dat verhaal nou weer in de wereld,![]()
dat ik zwaar mishandeld word.........?
Ik ben al geswitched.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dit is dus een van die momenten dat ik blij ben dat ik geen streams heb![]()
Ach, Dennis heeft z'n ring niet gekust, dus het is allemaal slecht spelquote:Op woensdag 14 november 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof iemand in dat uitgekauwde soapverhaaltje trapt.
Ik weet niet welke close up ik erger vind; Van dat plakhoofd van hem of van dat vrouwelijke handje.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wij mogen meegenieten van Dennix die over haar buik wrijft en dat ook nog in close-up.![]()
Word van beide erg misselijkquote:Op woensdag 14 november 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik weet niet welke close up ik erger vind; Van dat plakhoofd van hem of van dat vrouwelijke handje.![]()
[Amandamodus] Ik stond er zelluf bij, sterruhf jonguh.[Amandamodus]quote:Op woensdag 14 november 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het trieste is, dat ze het inmiddels zelf ook echt zo gelooft, ben ik bang. Die heeft zo'n blinde vlek als het op haar relaasie aankomt. Zelfs als ze de beelden ziet, zal ze het anders interpreteren. Hoe duidelijk de beelden ook laten zien dat mevrouw niet uitgleed.
Is opzich best een aardige verhaallijn aan het worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef Kinga het volgende:
Je moet scriptschrijver worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is opzich best een aardige verhaallijn aan het worden.![]()
- Brian haalde een briefje uit de vuilnisbak, waarin Nadia verteld (ding was waarschijnlijk aan Nix gericht) weg te willen, en de naam Brooke noemt. Brian snapte alleen niet wie Brooke is.
- Zover ik weet willen ze geen hoogzwangere dames in de Villa, dus dat zou zowiezo een exit wezen.
- Laat Nadia nou al een paar keer de naam "Brooke" hebben genoemd. Volgens mij was dat hoe ze haar kindje zou willen noemen als het een meisje werd. (OOIT)
- Dan het geklaag over gevoelige borsten en nog wat dingen die op een eventueele zwangerschap kunnen duiden. (ze is al is zwanger geweest dus zou het gevoel kennen volgens eigen zeggen)
- En nu weer dat geaai samen met Nix over d'r buik.
Ik ga nu al gapenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:22 schreef Verida het volgende:
En dan krijgen we natuurlijk straks de extra verhaallijn: Is het van nix of van LL
Nadia zei een paar dagen geleden dat ze ongesteld was... maar daar mocht ze het verder niet over hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:04 schreef Kinga het volgende:
Voor de volledigheid nog ff het filmpje ervan.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het trieste is, dat ze het inmiddels zelf ook echt zo gelooft, ben ik bang. Die heeft zo'n blinde vlek als het op haar relaasie aankomt. Zelfs als ze de beelden ziet, zal ze het anders interpreteren. Hoe duidelijk de beelden ook laten zien dat mevrouw niet uitgleed.
- Huub heeft het natuurlijk weer gedaanquote:Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is opzich best een aardige verhaallijn aan het worden.![]()
- Brian haalde een briefje uit de vuilnisbak, waarin Nadia verteld (ding was waarschijnlijk aan Nix gericht) weg te willen, en de naam Brooke noemt. Brian snapte alleen niet wie Brooke is.
- Zover ik weet willen ze geen hoogzwangere dames in de Villa, dus dat zou zowiezo een exit wezen.
- Laat Nadia nou al een paar keer de naam "Brooke" hebben genoemd. Volgens mij was dat hoe ze haar kindje zou willen noemen als het een meisje werd. (OOIT)
- Dan het geklaag over gevoelige borsten en nog wat dingen die op een eventueele zwangerschap kunnen duiden. (ze is al is zwanger geweest dus zou het gevoel kennen volgens eigen zeggen)
- En nu weer dat geaai samen met Nix over d'r buik.
Ik zie hetquote:Op woensdag 14 november 2007 10:23 schreef Verida het volgende:
@beequeen
op een cap bij vol zie ik dat Janice met een papieren patroon werkt
edit, op een volgende cap niet meer![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:24 schreef Clank het volgende:
Nadia zei een paar dagen geleden dat ze ongesteld was... maar daar mocht ze het verder niet over hebben![]()
Sowieso niet van Luc, heeft ie gisteren bij Jensen gezegd.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:22 schreef Verida het volgende:
En dan krijgen we natuurlijk straks de extra verhaallijn: Is het van nix of van LL
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
zo appeltaart in de oven![]()
zijn ze nu nog niet met de kalender bezig???
Dat is denk ik niet de bedoeling maar Amanda zorgt daar wel voor.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:42 schreef Kinga het volgende:
WTF wordt dat voor ordinaire kalender?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |