We found these matches, sorted by how well they match:quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef Visitor.Q het volgende:
Test *HIER* welke Linux distributie bij je past!
bash: ./tvp: No such file or directoryquote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
./tvp
apt-get install tvpquote:Op woensdag 14 november 2007 13:06 schreef whoops het volgende:
[..]
bash: ./tvp: No such file or directory![]()
Ik ben vandaag bezig geweest met het vertalen van deze website.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef Visitor.Q het volgende:
Test *HIER* welke Linux distributie bij je past!
mocht iemand een antwoord weten, hoor ik het graag?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:28 schreef tactic_to het volgende:
maar mijn vraag van het vorige topic staat nog steeds
quote]Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef tactic_to het volgende:
[..]
is er een andere mogelijkheid om een driver aan een kernel toe te voegen zonder deze te hoeven compileren.?
1 2 3 4 5 6 | cd file (evt naar andere mappen bladeren) ./configure (soms niet nodig) make make install |
http://www.google.com/search?q=linuxquote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef SpeedyRich het volgende:
wat is de beste manier om aan linux te beginnen
jaquote:en kan de server in een windows domein draaien
Dus het kan mee draaien onder active directory ?quote:
Als er iemand is die voor jouw architectuur en distributie al een driver heeft gecompileerd hoef je het niet zelf te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:28 schreef tactic_to het volgende:
maar mijn vraag van het vorige topic staat nog steeds
[..]
mocht iemand een antwoord weten, hoor ik het graag?
Voor mij werkte maar 1 ding goed om linux te leren: veel mee doen. Daarnaast ontkom je er niet aan om je in te lezen op materie die je wil doen, ik ben zelf ook gewend om het 'al doende' te leren, maar hoe langer ik met Linux werk, hoe vaker ik iets opzoek en doorlees voordat ik zelf begin te proberen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef SpeedyRich het volgende:
wat is de beste manier om aan linux te beginnen
en kan de server in een windows domein draaien
Bedoel je daarmee dat je het juiste .ko bestand nodig hebt (driver), en deze in /lib/modules/'uname -r'/kernel/drivers moet neergooien? Zo ja, dan heb ik dat al eens gedaan en dat ging goedquote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Als er iemand is die voor jouw architectuur en distributie al een driver heeft gecompileerd hoef je het niet zelf te doen.
Maar je weet dat je voor de driver niet de hele kernel hoeft te compileren? De driver zelf is voldoende, en die heeft voor het compileren alleen je kernel-headers nodig.
???quote:[b]Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef MasthaX het volgende
Compileren is toch easy?
[ code verwijderd ]
en klaar
Zo simpel kan het zijn ja... Mits hij dus voor jouw kernel/architectuur gecompiled is.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat je het juiste .ko bestand nodig hebt (driver), en deze in /lib/modules/'uname -r'/kernel/drivers moet neergooien? Zo ja, dan heb ik dat al eens gedaan en dat ging goed
Bij het compileren van een kernel ben je daar meestal vrij lang mee bezig, maar die heeft dan ook duizenden instellingen die je kan configureren.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
???
make menuconfig
is toch wel een essentieel onderdeel van het compilen (en het lastigst) of vergis ik me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |