mijnes heeft er minder maar trekt hem er dubbel uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:58 schreef PallominnoX het volgende:
Sjibble moet z'n muil houden, de gemiddelde 50cc schakelbrommer heeft meer vermogen dan zijn grasmaaier met tandenstokert frame
ik 3.5 met mn oude sertup, nu rij ik ori en trek hem eruitquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:58 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb 11 Pk trouwens
Nu wegwezen.
DE DRUGS DOET ER NIEt TOE VOOR DE 2e KEER!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Junkie!
Dat denk ik ook, jij hebt sowieso veel minder gewicht mee te nemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik 3.5 met mn oude sertup, nu rij ik ori en trek hem eruit![]()
En altijd maar zeggen dat je zelf een schakelbrommer wiltquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Sjibble het volgende:
Vroegah was alles beter!!
Hoe zielig ben je om bang te zijn herkend te worden op een neo's
Zoek een leven.
Laat staan een 50cc schakel... hoe nep ben je dan bezig.
Ik neem dan later ook een echte motor![]()
Ben geen schakelmotor-hater, alleen een schakelbrommer-hater, omdat het zo kankernep is
Maar klagen doe je bij modjes, omdat een scootertopic niet mag.
Dus moeten ze het maar veranderen in het brom/scoot topic![]()
ori dus met allerlei onzin gewicht erop, weegt ie 54 dacht ikquote:Op woensdag 14 november 2007 03:04 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jij hebt sowieso veel minder gewicht mee te nemen.
Ga es poetsen man, zo kenkervies moet een buikschuivert niet zijn!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef PallominnoX het volgende:
Oh wacht, foto's
Is stoer enzo
[ link | afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ga es poetsen man, zo kenkervies moet een buikschuivert niet zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef PallominnoX het volgende:
Oh wacht, foto's
Is stoer enzo
[ link | afbeelding ]
nou bij mij niet dus, maar kan iemand dit met zekerheid zeggen?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Volgensmij wordt t/m 60 gewoon door de vingers gezien en vanaf 60 beginnen de boetes pas oid..
janken om een opquote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef LucasBergman het volgende:
Kenkergast![]()
ik had mijzelf in de OP terug willen zien, en wat doe jij, je laat em gewoon weg![]()
niets bij zonders :equote:Op woensdag 14 november 2007 22:54 schreef fs180 het volgende:
waar kijk ik naar?
Dit is hem: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3099quote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef no1uknow het volgende:
cross furia?
Ik uiteindelijk links langs de middenberm, toen hij stil stond om mensen te droppen. Ook leukquote:Op donderdag 15 november 2007 19:50 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik rijd dan over een fietspad dat buitenlangs gaat, das nog leuker![]()
Netjes hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 19:08 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dit is hem: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3099
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:01 schreef fs180 het volgende:
maar rob.. we houden wel van je hooralleen je was een gewoon eerst niet kerol
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Hijacking het volgende:
doe es foto posten van jouw chick no1uknow ..
triest kereltje eerst doen alsof je die tomos wilt kopen helemaal laaiend enthousiast vervolgens toch vinden dat het te ver is , doe ik nog meer van de prijs af wil je hem weer kopen dan weer er achter komen dat het te ver is![]()
nee, vind chick niet zo leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Hijacking het volgende:
triest kereltje eerst doen alsof je die tomos wilt kopen helemaal laaiend enthousiast vervolgens toch vinden dat het te ver is , doe ik nog meer van de prijs af wil je hem weer kopen dan weer er achter komen dat het te ver is![]()
wel van bossch.. warm niet koud wel is condensator of sproeriquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:33 schreef Bas91 het volgende:
Als het goed is vanavond weer puch rijden 14.gif. ontsteking is ws nog steeds naar de klote. condensator en contactpuntjes vervangen en afgesteld. start soms wel, soms niet, denk als ie warm is niet. iemand tips?
je bougie + bougie kop en kabel al gechecktquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:33 schreef Bas91 het volgende:
Als het goed is vanavond weer puch rijden 14.gif. ontsteking is ws nog steeds naar de klote. condensator en contactpuntjes vervangen en afgesteld. start soms wel, soms niet, denk als ie warm is niet. iemand tips?
Mijn chick is toch de liefste & mooiste.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Hijacking het volgende:
Heb je je rbw al?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
wel van bossch.. warm niet koud wel is condensator of sproeri
vandaag fokking chill wezen motorijden man![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:33 schreef Bas91 het volgende:
Puch gefixt, carb was helemaal vies. nu nog een kleinere sproeier valse lucht oplossen en valse lucht oplossen een kleinere sproeier![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens 12nm koppel op mijn Tomos
Heb het via een maat laten spuiten, en die laat zich niet naaien dus hij gaat het ff regelen allemaalquote:Op zondag 18 november 2007 21:30 schreef Gibeon het volgende:
Edit: alsof dat nog niet klote genoeg is zie ik net dat de lak van m'n carterdeksels loslaat. Gister sproeier gewisseld en een beetje benzine op gekomen en nu ligt de lak er af! Heb 50 euro betaald om het 2k te laten spuiten, is het gewone lakDaar zal ik die &*@# eens op aanspreken
![]()
Hij gaf hem gewoon niet omdat hij nog geld van je krijgt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef fs180 het volgende:
emos
wil ik ff carb bietsen bij sander.. heeft ie hem niet![]()
Dat zou ook nog is een goede reden kunnen zijn maar ik heb er echt geen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij gaf hem gewoon niet omdat hij nog geld van je krijgt!![]()
![]()
![]()
![]()
een motor noob, een MOTOR!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:49 schreef Bas91 het volgende:
[..]
En altijd maar zeggen dat je zelf een schakelbrommer wilt
verkapte ik-kan-geen-schakel-krijgen-maar-jullie-hebben-er-wel-een-dus-schakels-zijn-nep-met-motor-wannabedemperspost.
wanneer jij je ketting vervangt moet je ook je tandwielen vervangen is stnd zoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Jorjan het volgende:
Kut MT5!![]()
- Eerst rijdt zo een scooterjostie tegen me aan -> koppelingshevelhouder stuk.
- Toen ik m in de schuur deed, kreeg de remhevel een klein tikje -> gebroken![]()
- Op mn verjaardag lekker naar school brommeren, opeens veel toeren.. Ik kijk zo naar beneden -> ketting gebroken!!!11!
- Nieuwe ketting gekocht, zijn mn tandwielen versleten.. Nieuwe gekocht...
STOM!![]()
wanneer jij je ketting vervangt moet je ook je tandwielen vervangen is stnd zoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Jorjan het volgende:
Kut MT5!![]()
- Toen ik m in de schuur deed, kreeg de remhevel een klein tikje -> gebroken![]()
- Op mn verjaardag lekker naar school brommeren, opeens veel toeren.. Ik kijk zo naar beneden -> ketting gebroken!!!11!
STOM!![]()
breek ook elk 2 maadne een ketting.. en ik rij 3x per maand ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Jorjan het volgende:
Kut MT5!![]()
STOM!![]()
moet ik dr eerst nog achterkomen hoe dat voortandwiel vastzit. Hoe krijg je dat ding los!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:38 schreef Hijacking het volgende:
dat dus oja bij mt5 moet je goed op die circlip letten waarmee jij je voortandwiel vastzet
heb al 2 kettingen daarmee verspeelt
Idd.. snap niet wat mensen er zo geweldig aan vinden..quote:
Wtf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:47 schreef PallominnoX het volgende:
Wat trouwens ook merkwaardig was, toen we de kappen demonteerden viel er een condoom uit.!
Sow een terminale shock, dat is wel bijzonder, niet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:56 schreef PallominnoX het volgende:
Thank god niet.. dan had ik hier niet zo gezeten, maar met een terminale shock in het ziekenhuis gelegen
Voor vrouwen wel. Voor heren is het toch echt >= 89.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:23 schreef PallominnoX het volgende:
1990 is een goed bouwjaar.
Kom maar bij papa Geks op schoot..quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
* Xenwolfie voelt zich zwaar gekwetst en gediscrimineerd.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kom maar bij papa Geks op schoot..
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:23 schreef PallominnoX het volgende:
1990 is een goed bouwjaar.
'90quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Komt Sandra uit 1990 toevallig? Ik dacht dat die meer in de 1995 -1997 regio zat.
had ik eers bt ook gewoon doorkachelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:39 schreef Bas91 het volgende:
fs180, je had gelijkkut imitatie rotzooi. blauwe vonken tussen mn contactpuntjes
knallen en shit kankerding
Ik zie het mijn vader zo doen. Helmloos op een Puch MV50, niks geen certificaat, een verzekeringsplaatje uit 1968 en een leren jack.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:18 schreef fs180 het volgende:
zeg dta je van de oude garde bent.. de 30km oldschool riders
opel volkswagen dat zijn die koningsmerkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn vader rijdt al 25 jaar Volvo.
Net zo stoer.
hoe staat het met je wietplatenquote:Op zondag 25 november 2007 13:44 schreef Hijacking het volgende:
ey bakkes houden jonko smoker
geoogt en al op mn kamer is nog goede stuf ookquote:Op zondag 25 november 2007 16:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoe staat het met je wietplaten >:)
houd zelf je muil halve tammequote:Op zondag 25 november 2007 13:44 schreef Hijacking het volgende:
ey bakkes houden jonko smoker
stuur wat naar mij ik geef me adres wel op msnquote:Op zondag 25 november 2007 16:40 schreef Hijacking het volgende:
[..]
geoogt en al op mn kamer is nog goede stuf ook
al is mn maat zn purple wel beter![]()
maarja ik smoke nauwlijks/niet meer maar heb wel kanker veel wiet de horror
kk haters.quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef Hijacking het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=VsyaAWH_Xhw
gemaakt met mn matties 8)
ik ben ricky je hoort mij rond 0:43
kanker goede kanker video, kanker man je hebt kanker gelijk. Gore kanker rascisten.quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef Hijacking het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=VsyaAWH_Xhw
gemaakt met mn matties 8)
ik ben ricky je hoort mij rond 0:43
quote:Op zondag 25 november 2007 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hahahhahahahah.
Xen![]()
Lucasbrommertopic![]()
![]()
zijn dr hier toch heul nooit. Ik rijd nu al een jaar zonder ooit staande te zijn gehouden..quote:Op zondag 25 november 2007 20:20 schreef fs180 het volgende:
wel goed voor lollerbank
atrikel 5a bestaat niet lulquote:Op zondag 25 november 2007 23:24 schreef LucasBergman het volgende:
[ afbeelding ]
Sander beetje posen achter mijn tomos... en zijn gare kutmb
Ooh kan goed.quote:Op zondag 25 november 2007 23:41 schreef LucasBergman het volgende:
hmm dimi, heb ik jou niet toevallig dan ook een keer gemeet?
misschien toen ik nsr net had, kwamen Sander en ik naar Jorn. Hij was net terug van VW 6 meen ik.
Ik haal altijd auto voor auto inquote:Op maandag 26 november 2007 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Ownage, vandaag auto na auto ingehaald.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sander ga dood met je ondertitel stomme kut emo zonder humor.
I kill you.Zo slecht he.
Fucking triest.
Ofja ik bedoel eigenlijk..
Nja lama.
quote:Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sander ga dood met je ondertitel stomme kut emo zonder humor.
I kill you.Zo slecht he.
Fucking triest.
Ofja ik bedoel eigenlijk..
Nja lama.
uitslapen begitn pas vanaf 3uur ervoor is vroeg je nest uitquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:16 schreef no1uknow het volgende:
Bedtijd denk ik.
Morgen hoorcollege om half 12 *huillach* Om half 11 met de trein weg alDaar gaat m'n uitslapen.
loopt ie door..quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:42 schreef no1uknow het volgende:
komt een turk bij de kassa
Met je lekkere maagdelijke kontje?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef Ipho het volgende:
wie willen er neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |