Netjes hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 19:08 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dit is hem: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3099
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:01 schreef fs180 het volgende:
maar rob.. we houden wel van je hooralleen je was een gewoon eerst niet kerol
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Hijacking het volgende:
doe es foto posten van jouw chick no1uknow ..
triest kereltje eerst doen alsof je die tomos wilt kopen helemaal laaiend enthousiast vervolgens toch vinden dat het te ver is , doe ik nog meer van de prijs af wil je hem weer kopen dan weer er achter komen dat het te ver is![]()
nee, vind chick niet zo leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Hijacking het volgende:
triest kereltje eerst doen alsof je die tomos wilt kopen helemaal laaiend enthousiast vervolgens toch vinden dat het te ver is , doe ik nog meer van de prijs af wil je hem weer kopen dan weer er achter komen dat het te ver is![]()
wel van bossch.. warm niet koud wel is condensator of sproeriquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:33 schreef Bas91 het volgende:
Als het goed is vanavond weer puch rijden 14.gif. ontsteking is ws nog steeds naar de klote. condensator en contactpuntjes vervangen en afgesteld. start soms wel, soms niet, denk als ie warm is niet. iemand tips?
je bougie + bougie kop en kabel al gechecktquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:33 schreef Bas91 het volgende:
Als het goed is vanavond weer puch rijden 14.gif. ontsteking is ws nog steeds naar de klote. condensator en contactpuntjes vervangen en afgesteld. start soms wel, soms niet, denk als ie warm is niet. iemand tips?
Mijn chick is toch de liefste & mooiste.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:40 schreef Hijacking het volgende:
Heb je je rbw al?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
wel van bossch.. warm niet koud wel is condensator of sproeri
vandaag fokking chill wezen motorijden man![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:33 schreef Bas91 het volgende:
Puch gefixt, carb was helemaal vies. nu nog een kleinere sproeier valse lucht oplossen en valse lucht oplossen een kleinere sproeier![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 14:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens 12nm koppel op mijn Tomos
Heb het via een maat laten spuiten, en die laat zich niet naaien dus hij gaat het ff regelen allemaalquote:Op zondag 18 november 2007 21:30 schreef Gibeon het volgende:
Edit: alsof dat nog niet klote genoeg is zie ik net dat de lak van m'n carterdeksels loslaat. Gister sproeier gewisseld en een beetje benzine op gekomen en nu ligt de lak er af! Heb 50 euro betaald om het 2k te laten spuiten, is het gewone lakDaar zal ik die &*@# eens op aanspreken
![]()
Hij gaf hem gewoon niet omdat hij nog geld van je krijgt!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:17 schreef fs180 het volgende:
emos
wil ik ff carb bietsen bij sander.. heeft ie hem niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |