abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55677656
quote:
Uit zijn kamp kwam begin september een veelzeggende quote. 'Wat te denken van de sfeer op de training bij Brazilië. Vraagt Ronaldinho morgen aan Afonso: Met wie speel jij tegenwoordig? Zegt Afonso: Dingsdag. Dat kán toch niet.'
die alves zal wel goed in de groep liggen daar
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_55680764
Het zou wel weer eens een grote deceptie kunnen worden voor de AZ-supporters:
quote:
Scheringa: "Bedrag Alves buitencategorie"
Dirk Scheringa heeft grote twijfels of hij Afonso Alves wel naar Alkmaar wil halen. In De Telegraaf van maandag laat de voorzitter van AZ weten de prijs, die de sc Heerenveen-topschutter moet kosten, wel erg hoog te vinden.

"Afonso Alves is eigenlijk een grote stap te ver. Wij moeten toe naar de situatie, dat we hem zelf ontdekken op 18-jarige leeftijd. Maar dat is voor de lange termijn. Voor de korte termijn geldt, dat we een afweging moeten maken", aldus de twijfelende AZ-preses.

De uitlatingen van coach Louis van Gaal, die stelde Alves graag in zijn ploeg te willen hebben, zijn volgens Scheringa dan ook niet slim. "Hoe zeg ik dat diplomatiek? Zijn uitspraken kunnen beter niet in de krant staan. Het schept verwachtingen."

Volgens de voorzitter is Alves een goede speler, eentje uit de buitencatergorie. "Ja, ook qua prijs. We merken nu, èn dat geldt voor alle ambitieuze Nederlandse clubs, dat het moeilijk is om een topspeler te halen."
pi_55680851
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Het zou wel weer eens een grote deceptie kunnen worden voor de AZ-supporters:
[..]
Deceptie is een groot woord denk ik, lang niet alle AZ-supporters zitten op hem te wachten. Als ik het goed begrijp ontsteken FuckBuddy en Stereotomy vanavond ook geen vuurwerk voor Alves mocht hij vandaag mag komen. Natuurlijk is het wel een goede voetballer, maar lang niet iedereen staat om hem te juichen.
pi_55681629
Logisch, dit is ook wel een erg hoog bedrag. Alsof AZ zoiets ooit weer terug kan verdienen aan Alves....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55682802
Moet je CL halen wil je dat terug verdienen...
pi_55683607
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Deceptie is een groot woord denk ik, lang niet alle AZ-supporters zitten op hem te wachten. Als ik het goed begrijp ontsteken FuckBuddy en Stereotomy vanavond ook geen vuurwerk voor Alves mocht hij vandaag mag komen. Natuurlijk is het wel een goede voetballer, maar lang niet iedereen staat om hem te juichen.
Niet specifiek Alves nee, maar men verwacht daar wél een goede spits! En als Alves niet komt, komt er weer een Pelle of Ari als we Brands mogen geloven.
pi_55683678
Dat zijn harde woorden van SCHeringa over Van Gaal. Als je dat relatief ziet. Meestal vallen ze elkaar niet aan in de media. Bij dit soort uitspraken mag je er vanuit gaan dat het intern nog 10 x feller wordt gezegd.
pi_55685522
Volgens der Kicker is ie wereldtopscorer:
quote:
Afonso Alves vor da Silva

Der Brasilianer Afonso Alves Martins vom niederländischen Ehrendivisionär SC Heerenveen ist neuer Welttorjäger des Jahres. Er erzielte in 31 Ligaspielen 34 Treffer und setzte sich damit vor Eduardo da Silva durch. Der gebürtige Brasilianer, der in Kroatien eingebürgert wurde und dort auch international spielt, traf für Dinamo Zagreb zwar auch 34-mal, dies allerdings in 32 Spielen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55686582
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:20 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Niet specifiek Alves nee, maar men verwacht daar wél een goede spits! En als Alves niet komt, komt er weer een Pelle of Ari als we Brands mogen geloven.
Nou ja, dat is natuurlijk altijd afwachten als je nieuwe namen koopt. Uiteraard hoopt men op een goede spits of dat simpelweg Ari en/of Pelle pepers in den achterste krijgen.

Voor de rest zal Brands natuurlijk niet op zoek zijn naar een spits waarbij 1 van de eisen is dat deze minimaal 4 maanden besteed aan in het ritme komen. Bij een aankoop is het altijd maar afwachten of iemand goed rendeert of niet.

Zelf denk ik dat AZ het risico met Alves net even te groot acht. Straks koop je die pindasnoepert voor 20 miloen (zo ongeveer) en krijgt ie 2 weken later een tik voor z'n enkels en zit je met hetzelfde probleem als nu en 20 mil lichter. Uiteraard kan dit met elke aankoop gebeuren, maar Nederlandse clubs (inclusief AZ met Dirk Duck) kunnen zich het simpelweg niet veroorloven zulke kapitalen uit te geven en dat ook nog eens op te vangen als die gok verkeerd uitpakt. Bij clubs als Chelsea kunnen ze vaak 2 spitsen kopen voor 30 miljoen ieder, raakt er 1 geblesseerd heb je die ander ook nog wel.
pi_55686721
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:12 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

die alves zal wel goed in de groep liggen daar
Dat had z'n zaakwaarnemer gezegd, niet Alves zelf. Als je bij trainingen gaat kijken wordt er volop mét en dóór Alves gedolt met meerdere teamgenoten. Dat zal wel goed zitten dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 00:47:36 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55714485
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Moet je CL halen wil je dat terug verdienen...
zelfs dan nog niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55714592
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zelfs dan nog niet
PSV had iets van 31 miljoen verdiend aan CL afgelopen CL-seizoen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 00:56:39 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55714611
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:55 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

ja, dat was dankzij de afwezigheid van Ajax, verder zal de gehele deal met Alves ook richting de 25 miljoen gaan dus dan kan het in het allergunstigste geval ineens worden terug verdient
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55720605
quote:
Alves duurste aankoop aller tijden van AZ

EXCLUSIEF -AZ heeft zich definitief versterkt met Afonso Alves van SC Heerenveen. De Alkmaarders bereikten twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met de Friezen over de transfer van de Braziliaan, zo laten bronnen Voetbal International weten.

AZ betaalt een recordbedrag van achttien miljoen euro voor Alves, die daarmee de Italiaan Graziano Pellè (deze zomer voor vijf miljoen euro overgenomen van Lecce) aflost als duurste aankoop ooit van de club.

AZ wil de komst van Alves op korte termijn officieel bekendmaken. Mogelijk gebeurt dat op maandag 7 januari, wanneer de club zijn nieuwjaarsreceptie houdt.

Niemand minder dan trainer Louis van Gaal maakte zich de voorbije weken sterk voor de komst van Alves. Naar verluidt zou de oefenmeester zijn baan beschikbaar hebben gesteld als AZ er niet in zou slagen de trefzekere international naar Alkmaar te halen.

Dat de productiviteit van Alves voor AZ bittere noodzaak is, blijkt na een duik in de statistieken. Alves scoorde dit seizoen in acht competitieduels elf keer en maakte daarmee in zijn eentje bijna net zoveel goals als de huidige voorhoede van AZ: Pellè, Ari, Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé kwamen samen tot twaalf goals.

SC Heerenveen kan met de verkoop van Alves de tussentijdse komst van een nieuwe middenvelder financieren. De club is op zoek naar een echte nummer tien.

'Met de middenvelders die we nu hebben kunnen we prima het 4-4-2-systeem spelen', aldus trainer Gertjan Verbeek. 'Voor een 4-4-3-systeem hebben we echter geen echte middenvelder die in de kleine ruimte achter de diepe spits kan spelen.'

Heerenveen zit bovendien niet al te ruim in de middenvelders. Mede door blessures en schorsingen in die linie bij Kristian Bak-Nielsen, Geert-Arend Roorda, Thomas Prager en Michael Bradley pakte de ploeg in de laatste drie duels slechts één punt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:56:15 #190
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55720684
Geen idee of ik hier (als AZ-fan) nou blij mee moet zijn
pi_55720689
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:55 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Alsof AZ zover komt in de CL
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55720715
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef Longmen het volgende:
Alsof AZ zover komt in de CL
Nog 5 van zulk soort aankopen en dat zal prima lukken
pi_55720833
Ik las het net ook in de VI. Een goede keuze van Alves om onder Van Gaal zijn carriere te vervolgen. Ik denk dat hij dit beter kon doen, in het buitenland zou het denk ik vaak niet goed gaan. Hier heb ik wel vertrouwen in.
That's all folks!
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:08:44 #195
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55720971
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen idee of ik hier (als AZ-fan) nou blij mee moet zijn
Hij staat in ieder geval garant voor een pak goals dit seizoen en dat is nu net wat Louis nodig heeft.
De gemiste kansen dit jaar zorgden al voor minimaal 10 p verlies.

Ik kijk uit naar het samenspel met Dembele en Cziommer.
pi_55720980
quote:
'Met de middenvelders die we nu hebben kunnen we prima het 4-4-2-systeem spelen', aldus trainer Gertjan Verbeek. 'Voor een 4-4-3-systeem hebben we echter geen echte middenvelder die in de kleine ruimte achter de diepe spits kan spelen.'
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:13:47 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_55721099
Benieuwd of ie in het AZ-shirt ook zo makkelijk gaat scoren. Maar goed, alles beter dan Pelle natuurlijk. Die jongen zal ook weinig speelminuten meer krijgen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:13:54 #198
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55721101
Ik hoop dat Alves Ari en Pelle wat op sleeptouw kan nemen. Ik geloof wel dat ie het goed kan vinden met Ari, die Brazillianen doen het altijd goed met elkaar.

Maarja. Ik ken hem verder niet maar zijn gedrag bij SCH hebben me niet hoopvol gestemd. Maar je weet maar nooit.
Confidence through competence
pi_55721137
18 miljoen

Naar de nummer 9 van de Eredivisie
pi_55721174
Ik geloof er nog steeds niks van. Yme Kuiper was eergisteren nog op de radio dat er nog niks rond was. En nu zou het opeens twee weken geleden al rond zijn?

Zo ja: achterbakse actie van Kuiper, maar daar ga ik nog niet vanuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')