Ze moeten beide nog gedaan worden, dus het maakt me niet zoveel uit welke we eerst doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een toernooitje doen.
Voorstanders voor 87 of 67?
Allebei prima.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een toernooitje doen.
Voorstanders voor 87 of 67?
Daar staat Polanski vast al tussen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef Gillingham het volgende:
Voorkeuren mogen uiteraard vermeld worden, maar ik heb nog wel een lijstje regisseur die ik sowieso wil behandelen.
Voorlopig wel ja. Het is in mijn ogen minder leuk om regisseurs die nog films maken te behandelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, je doet alleen de dode meesters?
Antioninini!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef de voorkeur aan iemand waarvan nog geen tournament is geweest.
Cassavetes was ik van plan te doen over een maandje ofzo als overal dat retrospectief is geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Doff het volgende:
Cassavetes? Visconti? (Alhoewel nagenoeg niets van gezien) Buñuel? Hawks? Huston?
Daar zou ik mee wachten tot maart/april 2010. Na kerst eerst het 2009 tournament (die ik wel weer wil doen) en iedereen wat tijd geven om nog wat Oscar-films die altijd laat in het jaar in Amerika uitkomen te kijken (en dus nog later bij ons).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Gillingham het volgende:
Bovendien kunnen we ook bijna gaan beginnen met beste film van het huidige decennium: 2000-2009. Die lijkt me sowieso leuk.
Goed idee. Het 2009 tournament gaat natuurlijk ook enkel over de releases in Nederland.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef Gorro het volgende:
[..]
Daar zou ik mee wachten tot maart/april 2010. Na kerst eerst het 2009 tournament (die ik wel weer wil doen) en iedereen wat tijd geven om nog wat Oscar-films die altijd laat in het jaar in Amerika uitkomen te kijken (en dus nog later bij ons).
Shit, bijna over het hoofd gezien. Ik zal snel door gaan naar de halve finales.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:34 schreef Mike het volgende:
We hebben nog 1 kwartfinale lopen bij de Ziekste film. Verder zijn we zo goed als klaar met 1944 (finale), dus er loopt weinig meer.
Aan zo iets zat ik ook te denken. Om dit decenium te doen nadat 2009 is geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef Gorro het volgende:
[..]
Daar zou ik mee wachten tot maart/april 2010. Na kerst eerst het 2009 tournament (die ik wel weer wil doen) en iedereen wat tijd geven om nog wat Oscar-films die altijd laat in het jaar in Amerika uitkomen te kijken (en dus nog later bij ons).
Die twee lijken me ook wel leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beste shoot-out
Beste cinematografie
Ik wilde het ook met Imdb-jaartallen doenquote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou met de 00's wachten tot alles wat in 2009 in de VS uitkwam hier ook uit is (Invictus, Nine, Up in the Air, The Lovely Bones, Sherlock Holmes, An Education,...) zodat we gewoon IMDb-jaartallen kunnen toepassen.
Anders zijn we binnen 10 jaar vergeten dat we Fantastic Mr. Fox eigenlijk in het 10's tournament moet laten meedoen.
Dat hou je inderdaad. Ik vermoed dat The Hurt Locker alsnog in 2010 uit zal komen in NL, ook 2 jaar na dato. In april ongeveer lijkt me wel een mooie tijd. Dan zijn de bekendste films uit 2009 ook inmiddels in NL uitgekomen. Voor foreign films uit 2009 moet je ongeveer wachten tot oktober tot ze (bijna) allemaal hier zijn geweest als je de release datums van dit jaar bekijkt. Op die uitzonderingen kun je haast niet blijven wachten en de kans daar ook echt veel bekeken films tussen zitten is ook klein. Het tournament wordt toch wel groot genoeg zonder obscure films.quote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wilde het ook met Imdb-jaartallen doen. Na de oscars zullen de bekendere en grote 09-films ook hier verschenen zijn. Al blijf je altijd gevallen houden dat een film veel later hier uitkomt, zoals The Fall. Die heeft imdb-jaar 2006, maar streed niet onverdienstelijk mee in het 2008-tournament.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |