Ik bedoel maar. Ik erger me vreselijk aan dat hokjesdenken in de politiek. Heb zelf zowel rechtse als linkse ideeen. In het ene topic reageer ik links, en dan ben ik opeens een geitenwollen sokkendrager. In het andere topic reageer ik rechts, en dan ben ik opeens een neo nazi.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:24 schreef Seneca het volgende:
[..
Nu vraag ik je, hoeveel neo nazi's met geitenwollensokken heb jij al gezien in je leven?!?!?
En zo wordt de Marokkaanse gemeenschap ook nog eens een keer beloond met banen, uiteraard betaalt door de Nederlandse belastingbetaler.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef Gabry het volgende:
Het is natuurlijk om te huilen dat zulke onzin verzonnen moet worden. Na buurtvaders komen nu Marokkaanse stewards in lijnbussen. Moeten we nu overal Marokkaanse ouderen gaan plaatsen om de kids in bedwang te houden?
Idd, dat tuig moet gewoon keihard aangepakt worden. Opvoedkampen, werkt dat niet zou ik graag zien dat ze verbannen worden. Ze hebben kansen genoeg...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef rebel6 het volgende:
[..]
En zo wordt de Marokkaanse gemeenschap ook nog eens een keer beloond met banen, uiteraard betaalt door de Nederlandse belastingbetaler.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef Dagonet het volgende:
Wat de neuk moeten fucking stewards doen? Laat die gasten lekker de bus uitgetrapt worden door zo'n persoon in uniform. Eventueel terwijl de bus stopt rijdt.
Ja, klopt, maar het meest verwonderlijke is dat dit bij die Marokkanen werkt, terwijl we zoiets niet hoeven te proberen bij onze eigen schoffies. Kun je vooralsnog een dikke vinger krijgen. (op zijn minst)quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Na buurtvaders, buurtmoeders, coaches, hulpverleners, contactpersonen, begeleiders van allerlij pluimage ook nog stewards aan het lijstje toegevoegd.
Het is niet te geloven, ik ken geen enkel land in de wereld waar dergelijke waanzin wordt toegepast. Only in The Netherlands.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar het meest verwonderlijke is dat dit bij die Marokkanen werkt, terwijl we zoiets niet hoeven te proberen bij onze eigen schoffies. Kun je vooralsnog een dikke vinger krijgen. (op zijn minst)
Het zijn vrijwilligers, willen ze werken met behoud van uitkering en dan is het nog niet goed in jou ogen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef rebel6 het volgende:
[..]
En zo wordt de Marokkaanse gemeenschap ook nog eens een keer beloond met banen, uiteraard betaalt door de Nederlandse belastingbetaler.
de politie is met hun pvda burgermeesters schijtbang om in te grijpen. ze schieten pas als ze zelf met een mes half-dodelijk verwond zijn. maar dan nog is er zeert gewelddadig protest. het probleem is beheurlijk groot als we zo doorgaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Een busmaatschappij die een stichting benadert om een probleem van overlast en agressie op te lossen. Schrijnend, maar NOG ERGER is eigenlijk dat de politie en de gemeente volgens het artikel al jaren niet thuis geven. Dat is toch van de zotte? De poltie die gewoon FAALT in haar handhaaf-taak. Zagen we bij de rellen in Amsterdam-Slotervaart ook al. "De politie heeft niemand weten te arresteren", stond er de volgende dag doodleuk in de krant. Pas later zijn alsnog wat relschoppers opgepakt, die in no-time weer op straat stonden. Diep triest is dat.
Mja, dit probleem had indeed veel simpeler opgelost kunnen worden:quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef michiel5 het volgende:
Opzich goed dat ze er wat aan doen, maar waarom geen agent laten meerijden en die gastjes oppakken?
Enkeltje opvoedingskamp, kinderbijslag stoppen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Wel mooi dat die stewards vrij krijgen van hun werk, zodat ze tijd hebben voor deze nuttige bijdrage aan de maatschappij.
Scherpquote:Op woensdag 14 november 2007 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Wel mooi dat die stewards vrij krijgen van hun werk, zodat ze tijd hebben voor deze nuttige bijdrage aan de maatschappij.
De corruptie... Nee dank jequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Ferdo het volgende:
Zullen we dan ook maar Marokkaanse ministers aanstellen? Want naar de Nederlandse willen ze ook niet luisteren. En Beatrix ook door een Marokkaanse koning vervangen. En alle politieagenten, soldaten, etc. vervangen door Marokkanen? Dan hebben die relmarokkanen pas hun zin.
Vaak ben ik het met je eens maar in dit geval niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar het meest verwonderlijke is dat dit bij die Marokkanen werkt, terwijl we zoiets niet hoeven te proberen bij onze eigen schoffies. Kun je vooralsnog een dikke vinger krijgen. (op zijn minst)
Ik vind dit soort partijpolitieke reacties altijd een beetje jammer. Ik heb al vaker aangegeven dat je de laksheid en vleugellamheid niet 1-op-1 aan één politieke partij kunt koppelen. Er wordt over de volle politieke breedte gefaald. Kijk je landelijk, dan is justitie een ministerspost die al geruime tijd wordt ingevuld door CDA en VVD.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
de politie is met hun pvda burgermeesters schijtbang om in te grijpen. ze schieten pas als ze zelf met een mes half-dodelijk verwond zijn. maar dan nog is er zeert gewelddadig protest. het probleem is beheurlijk groot als we zo doorgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |