Waarschijnlijk niet, want Nederlands paspoort.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef Enchanter het volgende:
Ja , ik las het vanmiddag op TT , kunnen ze die gasten niet op een vliegtuig zetten of zo
Jij, heb Bos net ff gemaild en hij gebruikt jouw inkomstenbelasting van vorig jaar ervoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef Jarno het volgende:
O EN WIE GAAT DAT BETALEN!!!111111111
10 'stille marokkanentochten' op een avond? dan is er geen ruit meer heel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef veldmuis het volgende:
We hebben toch wel wat commando's die niets te doen hebben? Kunnen die niet gaan? In zo'n bus kun je best een paar emmers met scherpe kogeltjes kwijt. Kunnen ze hun wapenskills ook bijhouden!
Da's juist retemakkelijk man. Met een Nederlands paspoort kom je zo ongeveer elk land ter wereld wel binnen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want Nederlands paspoort.
Dat het van die paar stuivers kan, zeg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:58 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Jij, heb Bos net ff gemaild en hij gebruikt jouw inkomstenbelasting van vorig jaar ervoor.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:59 schreef Seneca het volgende:
Het is volslagen gestoord dat als je maar een groot genoege bek hebt, maar met een groot genoege groep bent, en maar genoeg dreigt of daadwerkelijk geweldadig bent, je overal mee wegkomt in dit land.
quote:Het beslissen by meerderheid van stemmen is 't recht van de sterkste in der minne.
Het beduidt: áls we vochten zouden wij winnen... laat ons 't vechten overslaan.
Dit stelsel leidt dus niet zozeer tot waarheid als tot rust.
En een marokkaanse dus ze kunnen die nederlandse best inleveren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want Nederlands paspoort.
ja dat is idd heel kut. het is lastig medestanders verzamelen bij dit soort fucktuig, je weet nooit of je een mes of een kogel in je ribben krijgt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:59 schreef Seneca het volgende:
Van de week ook weer in de trein, van die kankermarrokaantjes van een jaar of 16, de hele coupe bij elkaar schreeuwen, als een groep wilde apen. Ik ben opgestaan om er wat van te zeggen, maar werd letterlijk in mijn gezicht uitgelachen. Niemand in de coupe die je op dat moment bijvalt. En je kunt die jochies wel met de koppen tegen elkaar slaan, maar dan ben JIJ straks degene die op het politiebureau zit. Je voelt je echt zo machteloos op zo'n moment. Het is volslagen gestoord dat als je maar een groot genoege bek hebt, maar met een groot genoege groep bent, en maar genoeg dreigt of daadwerkelijk geweldadig bent, je overal mee wegkomt in dit land.
Mensen willen wel helpen maar durven het gewoon niet de kans is heel groot dat als ze je later alleen zien zwaar de lul bent.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:59 schreef Seneca het volgende:
Van de week ook weer in de trein, van die kankermarrokaantjes van een jaar of 16, de hele coupe bij elkaar schreeuwen, als een groep wilde apen. Ik ben opgestaan om er wat van te zeggen, maar werd letterlijk in mijn gezicht uitgelachen. Niemand in de coupe die je op dat moment bijvalt. En je kunt die jochies wel met de koppen tegen elkaar slaan, maar dan ben JIJ straks degene die op het politiebureau zit. Je voelt je echt zo machteloos op zo'n moment. Het is volslagen gestoord dat als je maar een groot genoege bek hebt, maar met een groot genoege groep bent, en maar genoeg dreigt of daadwerkelijk geweldadig bent, je overal mee wegkomt in dit land.
Sterker nog, je geeft daarmee in feite het signaal af dat we accepteren dat ze geen respect hebben voor Nederlanders, en daarom maar Marrokkaanse stewards op zo'n bus zetten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is triest dat het überhaupt zo ver moet komen. Dergelijk crimineel gedrag hoort door de politie te worden aangepakt. Zet maar een politieman in burger in zo'n bus, zou ik zeggen. Gericht opsporen en vervolgen, dit soort tuig.
Met een Marokkaanse steward los je het werkelijke probleem (wangedrag) niet op, maar verplaats je het alleen naar andere plekken. Het is zoiets als 100 meter voor een flitser langs de weg een groot bord neerzetten met de tekst "pas op, na 100 meter passeert u een flitser"
Ja net zo als bij veel maatschappelijke diensten omdat ze de nederlandse taal niet goed spreken, als jij daar vervolgens als nederlander komt versta je hun amper.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Lekker hoor. Ik weet dat ze in een bieb in Kanaleneiland ook een Marokkaan aanstelde omdat de Marokkaanse jeugd dan geen problemen maakte in de bieb. Tja, het werkt, alhoewel het geen oplossing is maar meer een uitstel/verschuiving van de problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |