abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54583490
Marokkaanse stewards mee op bus in Ede

http://www.telegraaf.nl/b(...)s_in_Ede.html?p=11,2

EDE - Marokkaanse stewards gaan vanaf volgende week meerijden op twee buslijnen in de wijk Veldhuizen in Ede. Een kleine groep Marokkaanse jongens valt daar regelmatig buschauffeurs lastig. „De inzet van stewards moet dat gedrag voorkomen”, aldus de Stichting Interhulp Migranten dinsdag.

De wijkstewards op de bus zijn een idee van de stichting. Zes Marokkaanse ouders rijden op bepaalde tijden als steward mee op de bus. „De ervaring is dat de jongens zich rustig houden als ze een Marokkaanse ouder in de bus zien”, zegt een woordvoerder van de stichting.

De jongeren vallen volgens vervoerder Veolia geregeld buschauffeurs lastig. De chauffeurs worden uitgescholden en bespuugd. Twee chauffeurs deden tot dusverre aangifte
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:48:18 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54583534
ja want zonder steward kunnen ze zich blijkbaar niet gedragen. zijn ze écht allemaal zwakke genders door inteelt? het wordt toch godverdomme te gek zo!

keihard de bus uitknallen. fucking zielige inteelt kutmarokkanen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54583538
O EN WIE GAAT DAT BETALEN!!!111111111
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54583543
Opzich goed dat ze er wat aan doen, maar waarom geen agent laten meerijden en die gastjes oppakken?
Enkeltje opvoedingskamp, kinderbijslag stoppen.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:53:22 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54583656
misschien moeten ze wat zware jongens in die bus laten meerijden. een brutale kik en ze worden volledig in de poeier geslagen. niks anders leert deze kutknapen dat ze hun grote smoel moeten houden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:56:10 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54583737
Wat de neuk moeten fucking stewards doen? Laat die gasten lekker de bus uitgetrapt worden door zo'n persoon in uniform. Eventueel terwijl de bus stopt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:56:12 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54583738
Ja , ik las het vanmiddag op TT , kunnen ze die gasten niet op een vliegtuig zetten of zo
Ik ben inmiddels overleden
pi_54583774
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef Enchanter het volgende:
Ja , ik las het vanmiddag op TT , kunnen ze die gasten niet op een vliegtuig zetten of zo
Waarschijnlijk niet, want Nederlands paspoort.
pi_54583775
We hebben toch wel wat commando's die niets te doen hebben? Kunnen die niet gaan? In zo'n bus kun je best een paar emmers met scherpe kogeltjes kwijt. Kunnen ze hun wapenskills ook bijhouden!
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:58:38 #10
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54583800
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef Jarno het volgende:
O EN WIE GAAT DAT BETALEN!!!111111111
Jij, heb Bos net ff gemaild en hij gebruikt jouw inkomstenbelasting van vorig jaar ervoor.
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:59:05 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54583814
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef veldmuis het volgende:
We hebben toch wel wat commando's die niets te doen hebben? Kunnen die niet gaan? In zo'n bus kun je best een paar emmers met scherpe kogeltjes kwijt. Kunnen ze hun wapenskills ook bijhouden!
10 'stille marokkanentochten' op een avond? dan is er geen ruit meer heel.
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:59:21 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54583822
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Da's juist retemakkelijk man. Met een Nederlands paspoort kom je zo ongeveer elk land ter wereld wel binnen.
Enkeltje Tierra del Fuego kan er wel vanaf toch?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_54583827
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:58 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Jij, heb Bos net ff gemaild en hij gebruikt jouw inkomstenbelasting van vorig jaar ervoor.
Dat het van die paar stuivers kan, zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54583836
Van de week ook weer in de trein, van die kankermarrokaantjes van een jaar of 16, de hele coupe bij elkaar schreeuwen, als een groep wilde apen. Ik ben opgestaan om er wat van te zeggen, maar werd letterlijk in mijn gezicht uitgelachen. Niemand in de coupe die je op dat moment bijvalt. En je kunt die jochies wel met de koppen tegen elkaar slaan, maar dan ben JIJ straks degene die op het politiebureau zit. Je voelt je echt zo machteloos op zo'n moment. Het is volslagen gestoord dat als je maar een groot genoege bek hebt, maar met een groot genoege groep bent, en maar genoeg dreigt of daadwerkelijk geweldadig bent, je overal mee wegkomt in dit land.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:02:02 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54583880
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:59 schreef Seneca het volgende:
Het is volslagen gestoord dat als je maar een groot genoege bek hebt, maar met een groot genoege groep bent, en maar genoeg dreigt of daadwerkelijk geweldadig bent, je overal mee wegkomt in dit land.
quote:
Het beslissen by meerderheid van stemmen is 't recht van de sterkste in der minne.
Het beduidt: áls we vochten zouden wij winnen... laat ons 't vechten overslaan.
Dit stelsel leidt dus niet zozeer tot waarheid als tot rust.
pi_54583925
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef michiel5 het volgende:

[..]

En een marokkaanse dus ze kunnen die nederlandse best inleveren.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:05:25 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54583931
quote:
Van de week ook weer in de trein, van die kankermarrokaantjes van een jaar of 16, de hele coupe bij elkaar schreeuwen, als een groep wilde apen. Ik ben opgestaan om er wat van te zeggen, maar werd letterlijk in mijn gezicht uitgelachen. Niemand in de coupe die je op dat moment bijvalt. En je kunt die jochies wel met de koppen tegen elkaar slaan, maar dan ben JIJ straks degene die op het politiebureau zit. Je voelt je echt zo machteloos op zo'n moment. Het is volslagen gestoord dat als je maar een groot genoege bek hebt, maar met een groot genoege groep bent, en maar genoeg dreigt of daadwerkelijk geweldadig bent, je overal mee wegkomt in dit land.
ja dat is idd heel kut. het is lastig medestanders verzamelen bij dit soort fucktuig, je weet nooit of je een mes of een kogel in je ribben krijgt.
pi_54583980
quote:
Mensen willen wel helpen maar durven het gewoon niet de kans is heel groot dat als ze je later alleen zien zwaar de lul bent.
pi_54584031
Aanpakken die gasten, verdomme! Bah!
pi_54584121
Het is triest dat het überhaupt zo ver moet komen. Dergelijk crimineel gedrag hoort door de politie te worden aangepakt. Zet maar een politieman in burger in zo'n bus, zou ik zeggen. Gericht opsporen en vervolgen, dit soort tuig.

Met een Marokkaanse steward los je het werkelijke probleem (wangedrag) niet op, maar verplaats je het alleen naar andere plekken. Het is zoiets als 100 meter voor een flitser langs de weg een groot bord neerzetten met de tekst "pas op, na 100 meter passeert u een flitser"
pi_54584152
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is triest dat het überhaupt zo ver moet komen. Dergelijk crimineel gedrag hoort door de politie te worden aangepakt. Zet maar een politieman in burger in zo'n bus, zou ik zeggen. Gericht opsporen en vervolgen, dit soort tuig.

Met een Marokkaanse steward los je het werkelijke probleem (wangedrag) niet op, maar verplaats je het alleen naar andere plekken. Het is zoiets als 100 meter voor een flitser langs de weg een groot bord neerzetten met de tekst "pas op, na 100 meter passeert u een flitser"
Sterker nog, je geeft daarmee in feite het signaal af dat we accepteren dat ze geen respect hebben voor Nederlanders, en daarom maar Marrokkaanse stewards op zo'n bus zetten.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_54584173
Lekker hoor. Ik weet dat ze in een bieb in Kanaleneiland ook een Marokkaan aanstelde omdat de Marokkaanse jeugd dan geen problemen maakte in de bieb. Tja, het werkt, alhoewel het geen oplossing is maar meer een uitstel/verschuiving van de problemen.
pi_54584288
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Lekker hoor. Ik weet dat ze in een bieb in Kanaleneiland ook een Marokkaan aanstelde omdat de Marokkaanse jeugd dan geen problemen maakte in de bieb. Tja, het werkt, alhoewel het geen oplossing is maar meer een uitstel/verschuiving van de problemen.
Ja net zo als bij veel maatschappelijke diensten omdat ze de nederlandse taal niet goed spreken, als jij daar vervolgens als nederlander komt versta je hun amper.
pi_54584343
Het was, voor zover ik uit een interview op radio 1 begreep, niet slechts de bedoeling aanwezig te zijn, maar ook waar nodig in te grijpen, en bij wangedrag contact op te nemen met ouders.

Oh, en TS, probeer ook eens wat meer in een OP te zetten dan slechts een kopie-nieuwsbericht.
pi_54584360
Zullen we dan ook maar Marokkaanse ministers aanstellen? Want naar de Nederlandse willen ze ook niet luisteren. En Beatrix ook door een Marokkaanse koning vervangen. En alle politieagenten, soldaten, etc. vervangen door Marokkanen? Dan hebben die relmarokkanen pas hun zin.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')