Jeujquote:
2009 ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 17:36 schreef McReal het volgende:
toch wel benieuwd wanneer S3 op de nederlandse markt komt .. S1 + S2 nu gezien
Nog steeds erg matig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:38 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb (nog) niks gekeken van seizoen 3
is het weer een beetje op niveau? of is het nog slapper geworden dan seizoen2?
Ja ik ook, voor de rest is het een kutserie gewordenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tis dat ik het nu wil uitzien, anders was ik allang gestopt
Alsof Paul Kellerman wel lijktquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:05 schreef JK het volgende:
Kan niet wachten op de nieuwe aflevering. Heb S1, S2 en S3 tot E08 binnen een paar weken gekeken. Verslavende serie. Op een avond kijk je zo 4 a 5 afleveringen en wil je door blijven kijken maar je bed roept je dan omdat je de dag er na weer moet werken
Op het moment staan er vijf ingepland.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik heb er echt weer zin in! Hoeveel afleveringen zijn er nog?
Mag de laatste nog wel weer gaan kijken, weet het niet meer precies
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op het moment staan er vijf ingepland.

Me 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben zelf pas eind oktober begonnen met S1, was een koude douche toen er ineens niks meer te kijken was
.
Hij is erin geluisd doordat ze probeerden te ontsnappen vanuit zijn cel. Dus is de man van die cel dood ofzo? Zoiets maak ik eruit op...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:26 schreef miss-scofield het volgende:
Op http://www.fox.com/prisonbreak/ staat een nieuw filmpje... (ik had 'm iig nog niet gezien!)
Maar over wie hebben ze het?
Ja okay, maar wie is er dood? Die foto was ook niet echt duidelijk....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hij is erin geluisd doordat ze probeerden te ontsnappen vanuit zijn cel. Dus is de man van die cel dood ofzo? Zoiets maak ik eruit op...
hahaaaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:04 schreef Xurk het volgende:
Prison Break hervat zich bijna weer, dus ik heb een mooi excuus om deze übervette South Park Prison Break poppetjes te postenIk kende die van LOST al anderhalf jaar, deze zijn net zo geniaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gevoel had ik dus ook. Ik had alleen eerst die film gezien dus dat was nogal irritant.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:23 schreef Gelderland het volgende:
had laatst Shawshank redemption gekeken.. Damn, in prisonbreak deel 1 zijn echt veel dingen uit die (oude) film gehaald zeg... damn!!
Sofia wist niet dat Whistler een andere indentiteit had.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Alleen in de laatste aflevering, Wat heeft die Whistler nou precies achtergehouden voor Sofia ? Dat in die kamer gebeurde.
En wat is de verhouding van Whistler nou met Susan ?
Jah... die tweede vraag is natuurlijk de grote cliffhanger van de "winterstop"...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:40 schreef Joe. het volgende:
[..]
Sofia wist niet dat Whistler een andere indentiteit had.
Dat tweede is mij ook onduidelijk, zal wel iets met The Company te maken hebben.
Wat zou er zo erg zijn aan een andere identiteit ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:40 schreef Joe. het volgende:
[..]
Sofia wist niet dat Whistler een andere indentiteit had.
Dat tweede is mij ook onduidelijk, zal wel iets met The Company te maken hebben.
och.. ik denk dat je je wellicht iet of wat vervelend zal voelen als je met iemand getrouwd bent die daarnaast nog een volledig andere identiteit heeft met een heel ander leven...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat zou er zo erg zijn aan een andere identiteit ?
Wiki als bron gebruikenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:08 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)ak_episodes#Season_3
Wikipedia bevestigd nog steeds niet dat er de 14e een uitzending is.
Altijd en overalquote:
Ik zei toch dat Wiki altijd kloptquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:33 schreef Timooon het volgende:
Nu wel. Lol.
Vaakquote:Op zondag 13 januari 2008 00:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Wiki altijd klopt.
6 uur tijdsverschl = vanacht dus.quote:
Gezellig. Waar precies?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef Shrien het volgende:
[..]
6 uur tijdsverschl = vanacht dus.
vanaf 8 uur 'sochtends zal die wel online staan denk ik.
Morgen 2 tussenuurtjes in de middag, dan maar kijken denk,
als iemand m nogmeer wilt zien, kom me maar opzoeken op de Haagse Hogeschool![]()
hier misschien ?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:00 schreef _RvO het volgende:
haha kan je m niet ergens live bekijken?
Ben hm aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Uhm mensen ?
#Alt.Binaries.TV on EFNet presents: Prison.Break.S03E09.HDTV.XviD-XOR [08/26]
ZONDE HEH. MORGEN DAN MAAR PROBEREN!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:05 schreef Merkie het volgende:
Fake dus.
LEKKER IN HD 720P VAN M'N FAVORIETE USENET-SITE EEN NZBTJE PAKKEN.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ZONDE HEH. MORGEN DAN MAAR PROBEREN!
WAT VOOR BEELDBUIS HEB JIJ MERKIE?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
LEKKER IN HD 720P VAN M'N FAVORIETE USENET-SITE EEN NZBTJE PAKKEN.
Dat je hier nog kunt posten met die virussen op je computer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:02 schreef nlboy het volgende:
Pfff dacht ik eindelijk PB te kunnen zien, lees ik hier dat ie fake is.Wat hebben ze dan ingepakt?
Ik ga altijd nét te vroeg naar bed om 'em als eerste te hebben.quote:
Hoelaat zou ie er zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga altijd nét te vroeg naar bed om 'em als eerste te hebben.
Geen idee, morgenochtend maar even kijken naar het tijdstip van de upload.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:05 schreef CarOnline het volgende:
Hoelaat zou ie er zijn?
Als ik nog langer wakker blijf weet ik zeker dat ik hem niet 1:1 kan delen
Jawel, maar ben bang dat het 11:30 is voor ik wakker benquote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, morgenochtend maar even kijken naar het tijdstip van de upload.
1:1 lukt meestal wel met PB, toch?
ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2008 18:39 schreef Xrenity het volgende:
Oeh morgen weer
Vet, had het nog niet verwacht
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[03:33] <@BTZ-IBB> * Torrent * Prison.Break.S03E09.HDTV.XviD-NoTV *.
[03:34] <@BTZ-IBB> * Category * TV Shows *.
[03:34] <@BTZ-IBB> * Size * 359.63 MB *.
[03:34] <@BTZ-IBB> * Site Link *
Felicia Langquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:12 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Wat een fijne aflevering weer...
ik vraag me alleen af wat die negroide agente ( whats her name?) in het oor van Mahone fluistert vlak voordat ie uit de auto stapt om terug te gaan naar Sona..
like.. 4 uur snachts ofzo ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelaat is het eigenlijk eenin Nederland als het in Amerika begint?
EEN PLATTEEEEquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
WAT VOOR BEELDBUIS HEB JIJ MERKIE?
Hoe kan het dan dat die half 4 s'nachts al opgenomen is en online staatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef Shrien het volgende:
[..]
like.. 4 uur snachts ofzo ?
720p versie aan het downloadenDat wordt wat zometeen.
Het is niet overal even laat in Amerikaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan het dan dat die half 4 s'nachts al opgenomen is en online staat
Het was ook maar een schatting, schatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat die half 4 s'nachts al opgenomen is en online staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |