quote:Details staan Saudisch contract Trabelsi in de weg
14/11/2007 15:10
oud-Ajacied Hatem Trabelsi blijft toch op zoek naar een nieuwe club. Bij de afronding van de onderhandelingen met Al Hilal bleken details onoverkomelijk.
Trabelsi en Al Hilal hadden een principeovereenkomst over een contract voor een jaar. Maar de dertigjarige Tunesiër is zonder akkoord teruggekeerd naar zijn geboorteland. Naar verluidt konden beide partijen het niet eens worden over de laatste details.
Trabelsi zit sinds deze zomer zonder club. Voor de Tunesische verdediger, die vijf jaar uitkwam voor Ajax, was bij Manchester City geen plaats meer. Ondanks contacten met onder andere Le Mans en Anderlecht bleef hij zonder club.
Ach de afca site zal wel weer een dag of wat op zwart gaanquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik
inderdaad. John is een heldquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..
Kan die gelijk zijn huis opnieuw inrichtenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Nashje het volgende:
Ben het volkomen eens met twi. Hoe kun je nou een basis naar succes leggen als je je spelers maar blijft verkopen. Dan ontstaat er toch nooit een collectief? Dat zie je nu bij psv. Jaren achter elkaar de groep min of meer bij elkaar gehouden. Dit seizoen een aantal vaste krachten weg en het is meteen een stuk minder.
Die is gewoon voor z'n schulden gevlucht uit Amsterdam en net nu z'n spullen worden geveild door schuldeisers zou die terugkomen zeker. Hij is vast ook te dik geworden door al dat kebab eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV Guus Hiddink.
De voorhoede was niet psv zijn beste kracht. Toch altijd de nul houden en een doelpuntje binnen prikken waardoor ze toch nog met 1-0 wonnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV.
Die laatste zin vind ik niet zo raarquote:Adriaanse adviseert Van Gaal als nieuwe trainer Ajax
Dat zegt de 60-jarige oefenmeester in ELF. Adriaanse denkt echter dat het niet makkelijk zal worden voor de Amsterdammers om een nieuwe trainer te vinden.
Zijn advies: "Louis van Gaal staat bovenaan en dan komt er een hele tijd niets."
En Adriaanse zelf dan? "Voorzitter John Jaakke zei nog niet zolang geleden dat ik het zeker niet word, omdat ik een gepasseerd station ben. Dat was niet zo diplomatiek en niet zo vleiend van hem. Ik zit toch niet in het bejaardentehuis? (...) Bovendien moet een voorzitter zich niet bemoeien met het aanstellen van een hoofdtrainer. Dat moet de taak van de technisch directeur zijn."
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[ afbeelding ]
*Keeper van Ajax overleden na kopbal van Urzaiz tegen zijn hoofd aangekregen te hebben. Groenendijk probeert de keeper nog te waarschuwen maar Luque ziet op de achtergrond al dat het te laat is voor de keeper.
Dan kun je net zo goed Koster houden.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
Laat Verbeek het maar proberen
Nog één laatste kunstje van Louis. prima!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik niet zo raar.
Timmy Simons, leuke voetballer maar ik schat de potentie van Siem toch ff iets hoger in.quote:Foppe de Haan: 'Siem de Jong is als Timmy Simons'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-nov-2007 17:17
Door Sander van Hal
Slechts vier competitieoptredens in Ajax 1 had Siem de Jong nodig om bondscoach Foppe de Haan van Jong Oranje te overtuigen van zijn kwaliteiten. De achttienjarige A-junior, tot zijn zestiende spelend bij De Graafschap, werd deze week opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Luigi Bruins.
“Siem kan fantastisch voetballen,” vindt De Haan. “Hij heeft een goed gevoel voor positie en doet niet ingewikkeld als hij de bal heeft. Zijn techniek is heel functioneel. Het is: aannemen, spelen, aannemen, spelen. Je kunt hem wel een beetje vergelijken met Timmy Simons. Die is ook bijna nooit in duel als hij de bal heeft. Alleen als de tegenstander de bal heeft, zet-ie druk. Is-ie zelf aan de bal, dan heeft druk zetten bijna geen zin, want voordat je wilt ingrijpen, loopt de bal alweer. Dat heeft Siem ook. Nou, dan ben je een redelijk slimme voetballer, hoor.”
Eigenlijk was Ismail Aissati eerste keus om Bruins te vervangen, maar met de PSV’er had De Haan al afgesproken dat die deze week bij zijn club een speciaal, extra zwaar trainingsprogramma gaat volgen om beter en sterker te worden. Pas na de wedstrijd van Jong Oranje tegen Macedonië van vrijdag komt Aissati bij de groep, voor de oefenwedstrijd van het olympisch elftal tegen Roemenië op dinsdag. De middenvelder heeft na overleg met De Haan zélf voor extra trainingsarbeid bij PSV gekozen, omdat hij bang is dat zijn ontwikkeling anders stagneert. www.sportweek.nl
God ? heb ik iets gemistquote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, Ruud zei na een wedstrijd van oranje dat ie het gevoel had dat God ineens mee deed (Maduro). Ik moet 't nog allemaal zien.
Kan nog zoveel gebeuren.
simons ? Dacht dat Siem toch een ander soort middenvelder was meer een speler ala Cocu.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Timmy Simons, leuke voetballer maar ik schat de potentie van Siem toch ff iets hoger in.
ik zeg alleen dat het een type Cocu is.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Chadi het volgende:
Cocu? Kom kom daar mag ie de veters niet eens van strikken.Laat die jongen maar eerst eens bewijzen dat ie kan voetballen op een hoog niveau een hele poos.
Ooijerquote:Ajax en feyenoord in de markt voor Andre Ooijer?
14-11-07
André Ooijer zou in de belangstelling staan van zowel Ajax als Feyenoord. De verdediger heeft een aflopend contract in Engeland, maar zowel Ajax als feyenoord willen hem het liefst al in de winterstop halen. VI meldt vooralsnog alleen de interesse van feyenoord maar insiders melden ons dat ook Ajax al een lijntje heeft uitgegooid naar de International die bezig is aan zijn tweede seizoen in Engeland.
AjaxF-side.NL
In die twee seizoenen kwam de verdediger tot nu toe in 31 competitieduels in actie voor Blackburn Rovers. Voor zijn overgang naar Engeland kwam de Amsterdammer tien seizoenen uit voor PSV. Mocht Blackburn Rovers de optie op een langer verblijf van de Nederlander niet lichten dan kan de international in de zomer transfervrij naar de ArenA danwel de Kuip komen.
Saillant detail is dat Ooijer het onlangs stevig aan de stok had met Klaas Jan Huntelaar tijdens de training van Oranje. Ooijer maakte een dusdanige overtreding op Huntelaar dat bondscoach Marco van Basten besloot om Ooijer te straffen door hem wat rondjes te laten lopen.
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit al voorbij gekomen?:
Want?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef Jasza het volgende:
Gatverdamme optyfen met die kut Ooijer
Daarom. Al zie ik liever Boulahrouz komenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef keijz het volgende:
Ooijer is welkom hoor, ook een ex-ajacied natuurlijk
whehehe ik zei dat tegen iemand op msn.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[ afbeelding ]
*Keeper van Ajax overleden na kopbal van Urzaiz tegen zijn hoofd aangekregen te hebben. Groenendijk probeert de keeper nog te waarschuwen maar Luque ziet op de achtergrond al dat het te laat is voor de keeper.
quote:Marijn,, zegt:
is dat echt?
brandweer zegt:
ja stond op ajax.nl
Marijn,, zegt:
is kanker ziek man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |