Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
quote:VVV wil nu topduels in Duisburg spelen
VENLO - VVV-Venlo hoopt voor de thuisduels tegen Ajax (30 december) en PSV (20 januari) te kunnen uitwijken naar het stadion van MSV Duisburg. De eredivisionist wil voor de duels uitwijken naar een groter stadion, maar Borussia Mönchengladbach, de eerste optie, zegde deze week af.
,,We hebben nu de gesprekken met MSV Duisburg hervat, ik heb goede hoop dat dit wel lukt'', zei VVV-voorzitter Hai Berden woensdag. Borussia Mönchengladbach besloot na overleg met de lokale autoriteiten en de Duitse voetbalbond zich terug te trekken als gastheer voor die duels. ,,Duisburg is voor onze fans net iets verder, maar voor geïnteresseerden uit andere delen van het land zelfs dichterbij'', aldus Berden.
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel opquote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk niet
1) Nee ik ben het niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel op [afbeelding] Ook altijd bezig om z'n postaantal omhoog te krikken.
quote:Ajax wil John Heitinga niet van de hand doen, maar de Madrileense club zou al wel persoonlijk rond zijn met de verdediger van Ajax. De Oranje-international kan in het Vicente Calderón een vierjarig contract ondertekenen. (Marca)
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Klaas zal wel gewoon een tikje gehad hebben en uit voorzorg gewisseld zijn..![]()
Nou ik denk dat Sjonnie ook wel graag Europees succes wilt halen..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Johnny moeten ze echt gewoon een contract voor het leven aanbieden, hij heeft het in zich om de nieuwe Blind te worden. Als je hem een goed contract aanbied denk ik dat hij wel kan blijven ondanks dat iedere voetballer in het buitenland wil spelen.
[..]
Zo een grote fan ja? hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.
Urzaiz moet dit seizoen gewoon minimaal één doelpunt maken, dus vandaarquote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Sjonnie ook wel graag Europees succes wilt halen..
[..]
Zo een grote fan ja? haha
tegen Vitesse thuis moet het lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Urzaiz moet dit seizoen gewoon minimaal één doelpunt maken, dus vandaar
Nou ik zou Urzaiz best wel eens een hele wedstrijd willen zien hoor. Hype of niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop dat ie komende wedstrijd scoort, komen jullie allemaal klaar en is eindelijk de hype voorbij.
Er is eerst nog een interland weekend ffs.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef Wooldoor het volgende:
Als Adri echt een goede trainer is laat hij zijn elftal zo en zet hij inderdaad Urzaiz in de spits. Maar het is ook ff afwachten hoelang Huntelaar geblesseerd is. Mischien is het alleen maar een licte verreking.
Ik denk dat er dan binnen een paar minuten hier wel op Fok een aantal topics doorheen gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben benieuwd hoe onze held zal juichen als hij scoort
Al voor het EK in Portugal heeft Heitinga gezegd dat hij toen graag naar Madrid zou willen. Denk niet dat die ambities minder zijn geworden.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Johnny moeten ze echt gewoon een contract voor het leven aanbieden, hij heeft het in zich om de nieuwe Blind te worden. Als je hem een goed contract aanbied denk ik dat hij wel kan blijven ondanks dat iedere voetballer in het buitenland wil spelen.
[..]
Straks blesseert ie zich tijdens het juichenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan binnen een paar minuten hier wel op Fok een aantal topics doorheen gaan.
Vergeet begin dit seizoen niet.. toen heeft hij ook al gezegd dat hij graag een volgende stap zou willen maken..quote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Al voor het EK in Portugal heeft Heitinga gezegd dat hij toen graag naar Madrid zou willen. Denk niet dat die ambities minder zijn geworden.
Waar heb jjij het nou weer over.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Jahoor, laat maar gaan, verkoop alles en iedereen maar! We redden het wel, we worden toch al jaren achtereen kampioen, we slaan dit jaar dan maar voor 1 keer over!
Grafjosti's.
Dat Ajax spelers maar eens een keertje niet moet verkopen wanneer er verwacht wordt dat ze weg willen. Zo rekenen we eigenlijk al jaren. "Speler X zal volgend jaar wel weg gaan, dus daar moeten we dan maar rekening mee houden".quote:Op woensdag 14 november 2007 15:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar heb jjij het nou weer over.
quote:Ajax wil John Heitinga niet van de hand doen
Nu niet nee, dat is logisch. Maar hoe ligt dat komende zomer? En hoe ligt dat uberhaupt bij de supporters? Hoewel die er geen enkele invloed op hebben, moet het ook bij de aanhang maar eens afgelopen zijn met die verwachtingen dat iedereen op moment x weggaat.quote:
quote:Ismael Urzaiz haalt vol uit. De Spaanse routinier was woensdag meer dan trefzeker.
tot ze met 20 miljoen aan komen zettenquote:
Denk het niet. Paar spandoekjes, misschien een protestmars, en we gaan weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik
dat zou zo maar eens kunnenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik
zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |