Zou ik eerder voor Foppe gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan ook ja. Of Willem II en Sparta natuurlijk.
Toch zou ik het geen slechte zet vinden. Je ziet het met Koster al. Ajax heeft behoefte aan een rustige trainer. Eentje zonder arrogantie en die nog niet alles heeft gewonnen.

inderdaad. Rijkaardquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie in Verbeek wel een goede trainer ja maar mijn voorkeur gaat uit naar Rijkaard.

Dat en geen schaatsblokjes op de zijkant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
Zolang ze het maar niet flikken om dat vierkantje van Aegon blauw te maken.
 .
. 

Foppe wil denk ik per sé naar de Spelen en die zijn in augustus, als alles en iedereen midden in de voorbereiding zit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zou ik eerder voor Foppe gaan.

Gewoon nog even afwachten dus. Met A3 hebben we misschien al goud in handen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef twi het volgende:
Dan kun je Koster beter laten zitten.

Das toch slijngaard?quote:
 dus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
  dus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!

ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |