Nu niet nee, dat is logisch. Maar hoe ligt dat komende zomer? En hoe ligt dat uberhaupt bij de supporters? Hoewel die er geen enkele invloed op hebben, moet het ook bij de aanhang maar eens afgelopen zijn met die verwachtingen dat iedereen op moment x weggaat.quote:

quote:Ismael Urzaiz haalt vol uit. De Spaanse routinier was woensdag meer dan trefzeker.

tot ze met 20 miljoen aan komen zettenquote:

Denk het niet. Paar spandoekjes, misschien een protestmars, en we gaan weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik

dat zou zo maar eens kunnenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:

zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik [afbeelding]

quote:Details staan Saudisch contract Trabelsi in de weg
14/11/2007 15:10
oud-Ajacied Hatem Trabelsi blijft toch op zoek naar een nieuwe club. Bij de afronding van de onderhandelingen met Al Hilal bleken details onoverkomelijk.
Trabelsi en Al Hilal hadden een principeovereenkomst over een contract voor een jaar. Maar de dertigjarige Tunesiër is zonder akkoord teruggekeerd naar zijn geboorteland. Naar verluidt konden beide partijen het niet eens worden over de laatste details.
Trabelsi zit sinds deze zomer zonder club. Voor de Tunesische verdediger, die vijf jaar uitkwam voor Ajax, was bij Manchester City geen plaats meer. Ondanks contacten met onder andere Le Mans en Anderlecht bleef hij zonder club.
 Als dit geen teken is
 Als dit geen teken is 

Ach de afca site zal wel weer een dag of wat op zwart gaanquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:

inderdaad. John is een heldquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..

Kan die gelijk zijn huis opnieuw inrichtenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!
 .
. 

Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Nashje het volgende:
Ben het volkomen eens met twi. Hoe kun je nou een basis naar succes leggen als je je spelers maar blijft verkopen. Dan ontstaat er toch nooit een collectief? Dat zie je nu bij psv. Jaren achter elkaar de groep min of meer bij elkaar gehouden. Dit seizoen een aantal vaste krachten weg en het is meteen een stuk minder.

Die is gewoon voor z'n schulden gevlucht uit Amsterdam en net nu z'n spullen worden geveild door schuldeisers zou die terugkomen zeker. Hij is vast ook te dik geworden door al dat kebab eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!

quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV Guus Hiddink.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |