Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
quote:VVV wil nu topduels in Duisburg spelen
VENLO - VVV-Venlo hoopt voor de thuisduels tegen Ajax (30 december) en PSV (20 januari) te kunnen uitwijken naar het stadion van MSV Duisburg. De eredivisionist wil voor de duels uitwijken naar een groter stadion, maar Borussia Mönchengladbach, de eerste optie, zegde deze week af.
,,We hebben nu de gesprekken met MSV Duisburg hervat, ik heb goede hoop dat dit wel lukt'', zei VVV-voorzitter Hai Berden woensdag. Borussia Mönchengladbach besloot na overleg met de lokale autoriteiten en de Duitse voetbalbond zich terug te trekken als gastheer voor die duels. ,,Duisburg is voor onze fans net iets verder, maar voor geïnteresseerden uit andere delen van het land zelfs dichterbij'', aldus Berden.
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel opquote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk niet
1) Nee ik ben het niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel op [afbeelding] Ook altijd bezig om z'n postaantal omhoog te krikken.
quote:Ajax wil John Heitinga niet van de hand doen, maar de Madrileense club zou al wel persoonlijk rond zijn met de verdediger van Ajax. De Oranje-international kan in het Vicente Calderón een vierjarig contract ondertekenen. (Marca)
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Klaas zal wel gewoon een tikje gehad hebben en uit voorzorg gewisseld zijn..![]()
Nou ik denk dat Sjonnie ook wel graag Europees succes wilt halen..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Johnny moeten ze echt gewoon een contract voor het leven aanbieden, hij heeft het in zich om de nieuwe Blind te worden. Als je hem een goed contract aanbied denk ik dat hij wel kan blijven ondanks dat iedere voetballer in het buitenland wil spelen.
[..]
Zo een grote fan ja? hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |