Je hebt zeker geen vriend he?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef lynda het volgende:
[..]
ja zoals die tegenover me die ik OOK nog tegen kwam in de kantine PUH!
Daar is geen goed antwoord op te gevenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vriend he?
Knipperlicht?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Daar is geen goed antwoord op te geven
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal! [afbeelding]
Mag ik het opknappen...
Grrr...
[afbeelding]
Kratten papierwerk, brochures en facturen in een archiefkast zetten en niet opruimen is niet iets wat jij doet?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helemaal niet!! ik bewijs het tegendeel
Geen knipperlichtquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knipperlicht?
Je flirt graag met jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Seventees het volgende:
Mannen zijn slonzen!
Allemaal!
Mag ik het opknappen...
Grrr...
bijna 60 euro GRRRRRRRquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
chill hoeveel centen moest je neerleggen![]()
Soms... SOMS... moet je je als kerel niet aangesproken voelen door alles wat vrouwen zeggen, Bellerphon!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
iets met mannen over een kam scheren
Frustratie!!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Soms... SOMS... moet je je als kerel niet aangesproken voelen door alles wat vrouwen zeggen, Bellerphon!
Doe je dat wel, dan zegt mij dat ook wel iets
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen knipperlichtIets met niets vast, geen gezeur, eigen ding doen enz
lust is toch altijd goed ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zelf kan je ook lekker happen hoor!quote:
na de pre order zijn toch wel weer duurder en dat ze ook nog meer verkocht zijn, genoeg aanbod en toch duurderquote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna 60 euro GRRRRRRR
tis dat een hoop mensen dat spel hebben gekocht die ik ken, anders had ik hem niet gekocht
hehequote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
@lynda, iets in de richting van, blij dat glij? glij erum maar in![]()
Dergelijke verhalen zijn juist boeiend hequote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
heheZo kan je het noemen
Hou het daar maar op lang verhaal en gaat je (jullie) geen moer aan![]()
ja triest gewoon. straks komen nog de special en collectors editions, kortom er wordt te veel geld aan verdiend.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef DavyE het volgende:
[..]
na de pre order zijn toch wel weer duurder en dat ze ook nog meer verkocht zijn, genoeg aanbod en toch duurder
die verdomde introductieprijzen altijd![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dergelijke verhalen zijn juist boeiend he![]()
Bobbie?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
@Seventees, Bellerophon is hetBob voldoet ook hoor
zeg Arnie , hoe gaat het op de zaak ?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar niet hier, het zal hier toch maar een soort van goede tijden slechte tijden topic worden zeg![]()
Jij snapt hemquote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar niet hier, het zal hier toch maar een soort van goede tijden slechte tijden topic worden zeg![]()
ja zoek ff een goeie fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij snapt hem![]()
Oke ik gaat nog even een uurtje aan het werk
Was het dat dan nog niet? Met al die boeiende 'relaties' en thee/sm sessies onderling?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
met drank op zul je mij niet spotten op de foto's hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zeg iemand koffie ?? dan neem ik alvast wat sterkers
kut, stomme belgen met hun laptopsquote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg Arnie , hoe gaat het op de zaak ?
ja ik probeer je al 2 uur te spotten. geen succes tot dusverquote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef lynda het volgende:
[..]
met drank op zul je mij niet spotten op de foto's hoornuchter is het al moeilijk als je me niet kent
![]()
hoezo ??? uit het raam gesmeten , met windows uitdoen ?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kut, stomme belgen met hun laptops![]()
De eerstequote:Op woensdag 14 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zeg iemand koffie ?? dan neem ik alvast wat sterkers
ik dacht dat jij DE bob was. dus water voor jouquote:Op woensdag 14 november 2007 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Wijntje graag
Water heb ik al te veel gehad vandaagquote:Op woensdag 14 november 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij DE bob was. dus water voor jou
Hier onderling moet kunnen (quote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het dat dan nog niet? Met al die boeiende 'relaties' en thee/sm sessies onderling?
@Seventees, neeee geen bobbie, gewoon de bewust onbeschonken bestuurder(tjah ik maak hem maar alvast)
prive is het geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier onderling moet kunnen (), maar prive vind ik toch wat anders
superstomme FOUTquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
prive is het geen woorden maar dadenom even in de voetbalsfeer te zitten
hey linda superstomme vraag, maar heeft az clubliederen ?
ik wil de nummers horen, zoals jij ze onder de douche zingtquote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef lynda het volgende:
Wil je live nummers uit het stadion, bij uitwedstrijden of tekst?
Wil je gebler wat overal wel te horen is, wil je ECHT liederen van AZ die amper worden gezongen maar wel iedereen kent..?
iets zegt me dat ik niet teleurgesteld zou zijn. aangenaam verrast zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |