Wattistquote:
9 minuten te vroegquote:
Geen reet wssquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
9 minuten te vroeg
Wat zegt de officemanager daarvan? he?
Niks, maar ik wilde eigenlijk tvp zeggen, omdat ik niks beters te melden heb en anders moet ik telkens zover naar beneden scrollen...quote:
J.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
nooit eigenlijk
niet zo'n behoefte aan ook eigenlijk
hebben we het eigenlijk over de jozef of het revius?
precies om die reden zet ik ook wel eens een /mad neer ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Niks, maar ik wilde eigenlijk tvp zeggen, omdat ik niks beters te melden heb en anders moet ik telkens zover naar beneden scrollen...![]()
En nu mn andere vraag /madquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Niks, maar ik wilde eigenlijk tvp zeggen, omdat ik niks beters te melden heb en anders moet ik telkens zover naar beneden scrollen...![]()
s, want hij staat al vol ongeduld te wachten...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
9 minuten te vroeg
Wat zegt de officemanager daarvan? he?
Gezien!quote:
Lekker traag weerquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:55 schreef OA het volgende:
Nik
[..]
s, want hij staat al vol ongeduld te wachten...![]()
[..]
Gezien!
Gemak dient de mensch!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
awwwwwwwquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Norbi klein [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Norbi 3mnd [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Norbi 6mnd [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
ik heb er een ontzettende kut-tijd gehad, en heb er nu een heleboel problemen aan te danken, dus ik mis het als kiespijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
J.
maarja had er een geniale tijd dus mis het wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |