quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef Muck het volgende:
ik heb de spareribs van shmoop in de marinade gezet
de hoeveelheden maar een beetje gegokt maar het ziet er wel okee uit
vanavond eet ik bij mijn ouders, dus ik weet nog niet wat het wordt
Dat ook ja. Ik kwam online nog wat lekkers tegen, penne met rucola, mozzarella, pijnboompitjes, pesto en cherrytomaten. Denk dat dat het nu echt gaat worden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je mist een lekkere italiaanse kaas schat.....
Ik ga zometeen bij de keurslager een lekker gegrild kippetje halen met wat salade.
dubbelzoute dropquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Een dubbelzout dropje en ik ga zo warme sjokiemel maken!![]()
Het begint al lekker te ruiken vanuit de keuken, schat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Boodschappen gedaan tussen de buien door, not
35% wortels/broccoli, stoomaardappeltjes bij de gebakken of gefrituurde![]()
vleugels
ik kom helaas nooit in Rotterdamquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Geen idee. Kom maar eens langs in R'dam om er eentje te proberen.
Mooi, ik ga van het weekend mn eigen kapsalon makenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Patat, döner kebab/shoarma, kaas, salade, knoflooksaus, sambal.
Succes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi, ik ga van het weekend mn eigen kapsalon maken
Thnx
De turk uit de buurt heeft me met zn dönner kebab infectie in mn mondhoeken veroorzaaktquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Succes.Misschien kun je het gerecht gewoon leren aan Turken bij jou uit de buurt.
Masala wraps? Recept? Het klinkt goed!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
die massala wraps waren erg jum
en nu zo lekker een bakje theemisschien met een kaakje
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
DarkElf, kan ik je ertoe bewegen bij me in te trekken als huiskok? Jij eet altijd zo lekker
kip bakken met wat currypasta (massala-curry) groente meewokken en in een wrap gooien met wat tomatensaus bijvoorbeeld. Slalade ernaast, enquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Masala wraps? Recept? Het klinkt goed!!
Hier koffie, koffie en nog eens koffie. Ik ben moeee, na 2 nachten weinig slapen.
DarkElf, kan ik je ertoe bewegen bij me in te trekken als huiskok? Jij eet altijd zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |