Kun je meer spelenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
foutje gemaakt in m'n winkelwagentje en nu 3 games gekocht ipv 1
Kheb nou wel Bejeweledquote:
Kan Tilburg dat feest niet gewoon kapen? De 013 is groter dan de locatie in Utrecht, beter geventileerd en airconditioned, meerdere zalen, leukere zaalindeling en (maar da's subjectief) leukere mensen en dichterbijquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
pann tilburg was zo gaaf, dat het allemaal zo snel aan me voorbij is gegaan ik wist van gekkigheid niet waar ik bleef, Ang3l, zelfs nog leuker als die mega pann met al die locatie's,
Helemaal eens, behalve dat allerlaatstequote:Op woensdag 14 november 2007 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan Tilburg dat feest niet gewoon kapen? De 013 is groter dan de locatie in Utrecht, beter geventileerd en airconditioned, meerdere zalen, leukere zaalindeling en (maar da's subjectief) leukere mensen en dichterbij
Waar was je af dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef MisterO het volgende:
Hi iedereen! net een half uur terug van school, straks weer lekker naar mn werk als afwasser![]()
Nee heb al gegeten en zwemmen heb ik niet zo'n zin inquote:Op woensdag 14 november 2007 19:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij de Smelt, wou je komen kijken?![]()
Je kan ook onder de zonnebank hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee heb al gegeten en zwemmen heb ik niet zo'n zin in
En schaatsen maar dara doe ik niet aanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan ook onder de zonnebank hoorhahaha.
Ik moet gaan, doeidoei![]()
Paradiso is leukquote:
Join the clubquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga nog niet slapen, verveel me alleen enorm.
let me entertain youquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom gezellig bij me inpakken, ik kan wel wat hulp gebruikenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Stage lopen?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Deceit het volgende:
ik ga naar spanje van april tot oktober!!
let maar op, straks neemt hij je ook nog mee naar de autoraiquote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
O my god hij's echt heteroBier, bouwkunde, rockmuziek, Ajax en nou ook nog pokeren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |