er is altijd ergens een betere baanquote:Op woensdag 14 november 2007 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
*snif* Sollicitatie op een erg leuk lijkende baan mislukt.
ik weet nog wel een organisatie bij je huidige werkplek in de buurt die die volgens mij op zoek moeten naar een systeembeheerderquote:Op woensdag 14 november 2007 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
*snif* Sollicitatie op een erg leuk lijkende baan mislukt.
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef Cairon het volgende:
[..]
...Daarbij, ik haat het als willekeurige mensen me aanraken in een sociale situatie, ze doen het namelijk zonder uitnodiging, zonder toestemming, en dat staat me tegen. Als ik affectie wil tonen en fysiek contact wil, dan doe ik dat met mensen die ik toe laat om zo dichtbij me te komen, en dan doe ik het niet in het openbaar.
Het was ook voor mij het leukste gayfeest, erg geslaagd heerlijk rondgedanst en gesprongenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
pann tilburg was zo gaaf, dat het allemaal zo snel aan me voorbij is gegaan ik wist van gekkigheid niet waar ik bleef, Ang3l, zelfs nog leuker als die mega pann met al die locatie's, want nu hoefde je niet ver te lopen, al was mijn optreden daar natuurlijk met BBB onverbeterbaar.
Ik denk zelfs dat afgelopen zaterdag het gaafste gayfeest is waar ik ooit ben geweest, heerlijke ontspannen sfeer, niet te druk en die trapwerking van de tribune gaf de dansvloer een heel verrassend ruimtelijk uiterlijk waardoor je alles ook beter kon overzien.
En tuurlijk tomatensapbiertje herken ik je, jij bent moeilijk te missen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet nog wel een organisatie bij je huidige werkplek in de buurt die die volgens mij op zoek moeten naar een systeembeheerder![]()
komt er straks in de functie omschrijving ook te staan dat de nieuwe persoon ook af en toe de printer moet meppen ?quote:
Aanraken is lekkerquote:
Veuls te moeilijkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef Stroekie het volgende:
ik weet nog wel een organisatie bij je huidige werkplek in de buurt die die volgens mij op zoek moeten naar een systeembeheerder![]()
Eerst aaien, dan meppen, daarna pas schoppen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt er straks in de functie omschrijving ook te staan dat de nieuwe persoon ook af en toe de printer moet meppen ?
volgens mij raken die printers nos van slag en ontheemtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eerst aaien, dan meppen, daarna pas schoppen.
Hebben we het nog steeds over PANNquote:Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eerst aaien, dan meppen, daarna pas schoppen.
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over PANN
Dat zou dan VLAMM in de PANN moeten zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over PANN
Mwah ach, je laat zo wel een indruk achter. Beter dan een afdruk in het geval van een printer.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij raken die printers nos van slag en ontheemt![]()
Wanneer is de volgende PANN, mischien kan ik wel solliciteren voor VLAMM.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat zou dan VLAMM in de PANN moeten zijn.
Want?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*fuck* ik moet beter opletten in iTunes
foutje gemaakt in m'n winkelwagentje en nu 3 games gekocht ipv 1quote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef Weemz het volgende:
Want?
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
foutje gemaakt in m'n winkelwagentje en nu 3 games gekocht ipv 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |