Kun je meer spelenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
foutje gemaakt in m'n winkelwagentje en nu 3 games gekocht ipv 1
Kheb nou wel Bejeweledquote:
Kan Tilburg dat feest niet gewoon kapen? De 013 is groter dan de locatie in Utrecht, beter geventileerd en airconditioned, meerdere zalen, leukere zaalindeling en (maar da's subjectief) leukere mensen en dichterbijquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
pann tilburg was zo gaaf, dat het allemaal zo snel aan me voorbij is gegaan ik wist van gekkigheid niet waar ik bleef, Ang3l, zelfs nog leuker als die mega pann met al die locatie's,
Helemaal eens, behalve dat allerlaatstequote:Op woensdag 14 november 2007 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan Tilburg dat feest niet gewoon kapen? De 013 is groter dan de locatie in Utrecht, beter geventileerd en airconditioned, meerdere zalen, leukere zaalindeling en (maar da's subjectief) leukere mensen en dichterbij
Waar was je af dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef MisterO het volgende:
Hi iedereen! net een half uur terug van school, straks weer lekker naar mn werk als afwasser![]()
Nee heb al gegeten en zwemmen heb ik niet zo'n zin inquote:Op woensdag 14 november 2007 19:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij de Smelt, wou je komen kijken?![]()
Je kan ook onder de zonnebank hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee heb al gegeten en zwemmen heb ik niet zo'n zin in
En schaatsen maar dara doe ik niet aanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan ook onder de zonnebank hoorhahaha.
Ik moet gaan, doeidoei![]()
Paradiso is leukquote:
Join the clubquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga nog niet slapen, verveel me alleen enorm.
let me entertain youquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom gezellig bij me inpakken, ik kan wel wat hulp gebruikenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Stage lopen?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:04 schreef Deceit het volgende:
ik ga naar spanje van april tot oktober!!
let maar op, straks neemt hij je ook nog mee naar de autoraiquote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
O my god hij's echt heteroBier, bouwkunde, rockmuziek, Ajax en nou ook nog pokeren!!!
De autorai, ik moet er niet aan denken, ik ga nog liever naar een hetero-strip clubquote:Op woensdag 14 november 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let maar op, straks neemt hij je ook nog mee naar de autorai![]()
jij gaat liever naar de huishoudbeurs ?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
De autorai, ik moet er niet aan denken, ik ga nog liever naar een hetero-strip club![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat liever naar de huishoudbeurs ?![]()
Heul niks mis mee!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
let maar op, straks neemt hij je ook nog mee naar de autorai![]()
ja en een fles Andy wordt gezien als een fles bubbelsquote:Op woensdag 14 november 2007 23:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die reclame van die 2 'Gooische vrouwen' die voor het eerst in hun leven schoonmaken en dan zo de emmer van hun sopje vullen met mineraalwater uit een fles
. Fantastisch
![]()
Ik word altijd heel onhebbelijk en wrokkig van kraamvisites, ik weet niet waarom, maar het zal wel een diep gezeteld emotioneel complex zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en een fles Andy wordt gezien als een fles bubbels![]()
maar nothing beats the real thing![]()
en nee ik heb vanavond op kraamvisite echt alleen maar koffie gedronken![]()
was van mijn meest directe collegaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel onhebbelijk en wrokkig van kraamvisites, ik weet niet waarom, maar het zal wel een diep gezeteld emotioneel complex zijn.
een gekke man, maar wel een lieve gekke man genoemd worden is ook lievquote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
O my god hij's echt heteroBier, bouwkunde, rockmuziek, Ajax en nou ook nog pokeren!!!
heb jij niet ook een ex die....quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
ik wil nog altijd eens naar de miljonairs fairquote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat liever naar de huishoudbeurs ?![]()
wrokkig omdat je zelf nooit een kind kunt baren, want vaderschapsmogelijkheden zijn er natuurlijk legioquote:Op woensdag 14 november 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel onhebbelijk en wrokkig van kraamvisites, ik weet niet waarom, maar het zal wel een diep gezeteld emotioneel complex zijn.
ja ik verheug me daar ook op, weer zo'n heerlijk decembermoment waar ik me nu al op verheugdquote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ].
quote:Op donderdag 15 november 2007 03:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij niet ook een ex die....![]()
die is uiteindelijk toch ook...
ik bedoel het lief hoor, ik ben een gekke man, maar wel een lieve gekke manquote:
je had nog uren kunnen blijven liggen?quote:Op donderdag 15 november 2007 06:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ik dacht dus serieus dat het woensdag was.
Bespottelijk! Om de jongen die 2 jaar achter me aangekopen heeft vervolgens 3 jaar een relatie met me heeft gehad waarvan 2 jaar samenwonen en na afloop nog enkele malen in mijn bed heeft gelegen een hetero te noemen!!quote:Op donderdag 15 november 2007 07:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel het lief hoor, ik ben een gekke man, maar wel een lieve gekke man![]()
Had gekund, maar dat zou mijn baas niet echt hebben gewaardeerdquote:Op donderdag 15 november 2007 07:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
je had nog uren kunnen blijven liggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |