Ik ben ook nog jong, maar niet wereldvreemd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij is nog jong en idealistisch.
Ik weet veel leukere dingen om te doen met een 21 jarige.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben met een 21-jarige communist SP'er aan 't chatten.
Wonderbaarlijke denkbeelden... verbieden van aandelenhandel etc.
Dat dénk je.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben ook nog jong, maar niet wereldvreemd.
Uiteraard, jij welquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet veel leukere dingen om te doen met een 21 jarige.
Vier-op-een-rij'en?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik weet veel leukere dingen om te doen met een 21 jarige.
Politiek moet je voelen en ik heb een hard argument.quote:
Je kunt je punt wel aardig doordrukken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Politiek moet je voelen en ik heb een hard argument.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iemand als jij hoef ik toch niks meer te leren?
Het was echt te erg, hoewel het wel vermakelijk en schattig wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, ik krijg echt van alle kanten te horen dat ik zo enorm aanhankelijk en knuffelig was op pann zaterdag
Note to self: Nooooooit meer champagne voordat ik op stap ga!
Ik voel nattigheid..quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Politiek moet je voelen en ik heb een hard argument.
Ooow is dat alles? Ik heb nog zo'n 12 weken vakantie staan...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, het blijkt dat ik nog 190 vakantieuren heb staan... met een werkweek van 40 uur komt dat neer op 4,75 week vakantie.
Tom zei 't ook al, en Berriequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was echt te erg, hoewel het wel vermakelijk en schattig was![]()
Komt Berrie uit Rotterdam toevallig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tom zei 't ook al, en Berrie
En de jongen met wie ik heb staan zoenen zal het ook wel ervaren hebben
Maar ik hoor ook echt van iedereen dat pann zelf zó leuk was! Leuker dan in Utrecht eigenlijk.
Nee, Veldhovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Komt Berrie uit Rotterdam toevallig?
Oh nee, dat is 'm echt nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/-JExZUS
Staan alleen geen foto's nu vanwege bepaalde redenen
Ooow , jij was toch naar Mika?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, ik krijg echt van alle kanten te horen dat ik zo enorm aanhankelijk en knuffelig was op pann zaterdag
Note to self: Nooooooit meer champagne voordat ik op stap ga!
Ja zondag ja. En VET dat 't was! Soooodeju!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Ooow , jij was toch naar Mika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |