let maar op, Straks moet jij nog bij de goed heiligman over de knie en krijg je met de roequote:Op donderdag 15 november 2007 04:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
joechei zes op een rij da's een sextet, ja sorry, maar de komst van de sint maakt mij toch altijd zo ontdeugend
Dat hele sinterklaasgedoe heeft me nou nooit aangesproken, vind het maar raar. Goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 15 november 2007 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let maar op, Straks moet jij nog bij de goed heiligman over de knie en krijg je met de roe
spank you very much![]()
jullie hadden thuis geen schoorsteen ?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat hele sinterklaasgedoe heeft me nou nooit aangesproken, vind het maar raar. Goedemorgen trouwens
Woonde niet in NL als kind in de leeftijd wanneer je erin gelooft en later toen ik naar NL kwam en er te oud voor was, vond ik het allemaal maar raar en nog steeds dus.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie hadden thuis geen schoorsteen ?![]()
maar van expats en andere ontheemde Nederlanders hoor ik altijd juist vertellen dat ze al dan niet via de Nederlandse club ter plaatse juist alles in het werk stellen om het Sinterklaasfeest voort te zettenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Woonde niet in NL als kind in de leeftijd wanneer je erin gelooft en later toen ik naar NL kwam en er te oud voor was, vond ik het allemaal maar raar en nog steeds dus.
Maar een schoorsteen hadden we wel ..
Nederlandse clubquote:Op donderdag 15 november 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar van expats en andere ontheemde Nederlanders hoor ik altijd juist vertellen dat ze al dan niet via de Nederlandse club ter plaatse juist alles in het werk stellen om het Sinterklaasfeest voort te zetten
vriend van me in Wisconsin is er wel enthousiast over en was jarenlang zelf Sinterklaas totdat zijn kinderen te groot waren geworden en er kans op herkenning wasquote:Op donderdag 15 november 2007 11:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nederlandse club. ben je daar weleens geweest, dat is het meest verschrikkelijke wat je kunt voorstellen, mensen die klagen over het land waar ze wonen en maar doorgaan over hoe geweldig NL is. Donder dan op en ga terug naar NL denk ik dan
En ik kan nog wel meer vertellen over de NL club in Portugal maar dat laat ik hier maar even
Misschien is het per land verschillend, ik weet het alleen van Portugal en Spanje. Ben daarna nooit meer geweestquote:Op donderdag 15 november 2007 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vriend van me in Wisconsin is er wel enthousiast over en was jarenlang zelf Sinterklaas totdat zijn kinderen te groot waren geworden en er kans op herkenning was
Hij had altijd positieve verhalen over hun vereniging, en nee hij zou echt nooit never meer terug willen naar Nederland
Sinterklaas in ieder geval nietquote:Op donderdag 15 november 2007 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik blij dat we niet aan sinterklaas doen, en met kerst halen we gelukkig ook geen familie van stal
![]()
Vertel wat is er gebeurd ?quote:
Ach, het is inmiddels al een proces dat al 1,5 week duurt. 1,5 week te lang wat mij betreft. Ik heb nu definitief voor mezelf besloten hem achter me te laten, het ietsiepietsie kleine beetje hoop wat ik nog had weg te flikkeren in de Maas en m'n dagen niet langer te laten verpesten door hem.quote:
1,5 week en dan al de moed op geven, wat is dat met die H's in NL, als je niet gelijk het bed induikt dan is het niks of zoiets. Ik weet dat R en ik er 3 a 4 jaar over gedaan hebben om bij elkaar te eindigenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, het is inmiddels al een proces dat al 1,5 week duurt. 1,5 week te lang wat mij betreft. Ik heb nu definitief voor mezelf besloten hem achter me te laten, het ietsiepietsie kleine beetje hoop wat ik nog had weg te flikkeren in de Maas en m'n dagen niet langer te laten verpesten door hem.
Jammer, heel jammer. Maargoed, er zallen vast nog wel ergens genoeg andere leuke jongens rondlopen in Rotterdam van mijn leeftijd.
Nah, je weet niet waar het over gaatquote:Op donderdag 15 november 2007 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1,5 week en dan al de moed op geven, wat is dat met die H's in NL, als je niet gelijk het bed induikt dan is het niks of zoiets. Ik weet dat R en ik er 3 a 4 jaar over gedaan hebben om bij elkaar te eindigen
Maar goed happy hunting in ieder geval (maar niet meer in Palace)
wat ben jij al jong bitter zeg, ik kan nog veel van je lerenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:03 schreef Zakje het volgende:
Ik vind Sinterklaas ook een vervelend feest, met die hatelijke surprises+gedichtjes. Ik heb nooit zin om er één te maken, en dan daar bovenop ook nog eens die irritante kinderliedjes in de supermarkt, de versieringen en niet te vergeten, een hele avond verplicht op de bank met de fossielen van je eigen familie, ik ben geen fan
![]()
Nieuwjaar daarentegen is één van de beste dagen in het hele jaar![]()
Inderdaad ik dacht dat je hem pas 1,5 week kende, maar het zal wel anders zitten. Ik dacht teveel aan Sam toen ik dit las (sorry Sam als je meeleest) Veel plezier in ieder geval "de jacht" kan ook heel leuk zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, je weet niet waar het over gaatHet had ook geen enkel aangrijpingspuntje meer om ook ooit maar iets gaan worden. Geen ruzie ofzo, maar in een compleet isolement geplaatst door hem, want ik had volgens hem te veel contact... Daardoor kon ik m'n woord niet doen, nu eindelijk gedaan en het afgesloten voor mezelf.
Dat is niet bitter, dat is realiteitquote:Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij al jong bitter zeg, ik kan nog veel van je leren
Het is het kruis wat ik moet dragenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij al jong bitter zeg, ik kan nog veel van je leren
jij zoekt vast en zeker nog wel iemand om je koffer te dragen aldaar ?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:50 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben trouwens met kerst in Barcelona
Ja. Bij voorkeur tussen de 17 en 22 jaarquote:Op donderdag 15 november 2007 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zoekt vast en zeker nog wel iemand om je koffer te dragen aldaar ?![]()
dan heb ik er direct 2 voor je in de aanbiedingquote:Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. Bij voorkeur tussen de 17 en 22 jaar
In de aanbieding nog wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb ik er direct 2 voor je in de aanbieding![]()
Angel: "honeeey, I'm hooooooooome!"quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
O my god hij's echt heteroBier, bouwkunde, rockmuziek, Ajax en nou ook nog pokeren!!!
Dat ie echt hetero neigingen heeft!!quote:
En dat bier, dat gepoker, voetbal, de muzieksmaak, het uiterlijk, de studiekeuzequote:Op donderdag 15 november 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Door te zeggen dat ie hetero wil zin.
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik moest trouwens aan je denken in de trein toen Joshua Radin voorbij kwam op mijn mp3speler.
Ik poker, drink bier, ga wekelijks naar Feyenoord, hou van rock/pop, zie er volgens sommige behoorlijk hetero uit en ik doe een supertechnische opleiding. Ben ik nu ook heteroquote:Op donderdag 15 november 2007 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat bier, dat gepoker, voetbal, de muzieksmaak, het uiterlijk, de studiekeuze
Bah bah, vieze hetero![]()
Je hebt potentieel ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik poker, drink bier, ga wekelijks naar Feyenoord, hou van rock/pop, zie er volgens sommige behoorlijk hetero uit en ik doe een supertechnische opleiding. Ben ik nu ook hetero
Is het een eer om hetero te zijn? Of als hetero door te kunnen gaan?quote:
Dat wil dus ergens ook zeggen dat je "homo" een belediging vind, niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het stiekem altijd wel een beetje een compliment als men zegt dat ze aan mij helemaal niet zien dat ik homo ben.
Eerder het beeld wat mensen hebben van "homo". Maar misschien dat je ergens ook wel gewoon gelijk hebtquote:Op donderdag 15 november 2007 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil dus ergens ook zeggen dat je "homo" een belediging vind, niet?Onderbewust of zo.
Ik kan me hier wel een beetje in vinden. Zodra je homo zegt, komen bij veel mensen al beelden naar boven van coke-snuivende, verwijfde nichten die iedereen om de 30 seconden aflebberen ofzo. Mja, die mensen zijn dan ook wereldvreemdquote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerder het beeld wat mensen hebben van "homo". Maar misschien dat je ergens ook wel gewoon gelijk hebt.
leve de diversiteitquote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij voetbal en poker lopen ook de rillingen over mijn rug, maar als ik lees hoe hier sommige huppelnichtjes lopen te kirren over spice girls en nieuwe damesparfum.....
Ja ik vlieg ergens in 't midden gok ikquote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij voetbal en poker lopen ook de rillingen over mijn rug, maar als ik lees hoe hier sommige huppelnichtjes lopen te kirren over spice girls en nieuwe damesparfum.....
ajaxquote:Op donderdag 15 november 2007 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vlieg ergens in 't midden gok ik
Bier is ok, voetbal alleen met EK en WK, rock is lekker, maar poker en Ajax fan zijn gaat me te verEvenals de spice girls en damesparfum, maar ieder z'n ding
Is niemand meer of minder om.
Hoezo Sandra??quote:Op donderdag 15 november 2007 19:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.fotostrips.nl/
Wie is Sandra nou weer?
Zou je wel willen...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof we elkaar al jaren kennen.
Wat dat betreft heb ik nog geen idee hoe je eruit ziet idd.quote:
Onderaan, bij de reacties staat een link naar dit topic!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo Sandra??
Ik zie in dat hele stripje geen Sandra...
Dat maakt een dergelijke opmerking dan net weer minder schokkend..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk en jou ken ik dan wel weer jaren.
Oh dus je bent een oppervlakkige drol die alleen maar op het uiterlijke valtquote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik nog geen idee hoe je eruit ziet idd.
Nee dat zijn de anderen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dus je bent een oppervlakkige drol die alleen maar op het uiterlijke valt![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat zijn de anderen.
Ik noem het gewoon bot.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Wat een belediging voor de rest![]()
Ik wist niet dat je ook nog bitchy was![]()
Vooruit, bot. maar je vindt de rest oppervlakkig, leg eens uit?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon bot.
Niet zo arrogant of ik knuffel je dood!quote:
En mij!? En mij!?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo arrogant of ik knuffel je dood!
Ik noem alleen de discussies van afgelopen weken al.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vooruit, bot. maar je vindt de rest oppervlakkig, leg eens uit?
JOU OOK!quote:
Sandra, of hoe je ook heet...quote:
Wéééérquote:Op donderdag 15 november 2007 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo arrogant of ik knuffel je dood!
quote:
Ik vond het knuffelen niet erg hoor...quote:
euh...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sandra, of hoe je ook heet...
Het kan ook Mariska geweest zijn, of Petra, of Kim of Margreet.
Of was het Jolanda, of Karin, of tóch Sandra of... Carolien!
In elk geval heb ik jou op het station van Almere gezien.
En als het niet daar was, dan was het Nieuw-Vennep, of Hilversum-Noord.
Ik weet dat ik jou heb gezien, althans duidelijk iets heb gehoord.
En 'k vraag me voortdurend af of jij mij ook nog herinneren zou...
Sonja, ik hou zo van jou!.
Of tijdens het uithijgen na flinke rauwe sex!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Knuffelen doe je maar met de kat.
Nee, dan rol ik om en ga ik slapen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of tijdens het uithijgen na flinke rauwe sex!
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, dan rol ik om en ga ik slapen.
Ik doe alleen aan passievol vrijenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of tijdens het uithijgen na flinke rauwe sex!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |