Ik kan me hier wel een beetje in vinden. Zodra je homo zegt, komen bij veel mensen al beelden naar boven van coke-snuivende, verwijfde nichten die iedereen om de 30 seconden aflebberen ofzo. Mja, die mensen zijn dan ook wereldvreemdquote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerder het beeld wat mensen hebben van "homo". Maar misschien dat je ergens ook wel gewoon gelijk hebt.
leve de diversiteitquote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij voetbal en poker lopen ook de rillingen over mijn rug, maar als ik lees hoe hier sommige huppelnichtjes lopen te kirren over spice girls en nieuwe damesparfum.....
Ja ik vlieg ergens in 't midden gok ikquote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij voetbal en poker lopen ook de rillingen over mijn rug, maar als ik lees hoe hier sommige huppelnichtjes lopen te kirren over spice girls en nieuwe damesparfum.....
ajaxquote:Op donderdag 15 november 2007 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vlieg ergens in 't midden gok ik
Bier is ok, voetbal alleen met EK en WK, rock is lekker, maar poker en Ajax fan zijn gaat me te verEvenals de spice girls en damesparfum, maar ieder z'n ding
Is niemand meer of minder om.
Hoezo Sandra??quote:Op donderdag 15 november 2007 19:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.fotostrips.nl/
Wie is Sandra nou weer?
Zou je wel willen...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof we elkaar al jaren kennen.
Wat dat betreft heb ik nog geen idee hoe je eruit ziet idd.quote:
Onderaan, bij de reacties staat een link naar dit topic!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo Sandra??
Ik zie in dat hele stripje geen Sandra...
Dat maakt een dergelijke opmerking dan net weer minder schokkend..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk en jou ken ik dan wel weer jaren.
Oh dus je bent een oppervlakkige drol die alleen maar op het uiterlijke valtquote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik nog geen idee hoe je eruit ziet idd.
Nee dat zijn de anderen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dus je bent een oppervlakkige drol die alleen maar op het uiterlijke valt![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat zijn de anderen.
Ik noem het gewoon bot.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Wat een belediging voor de rest![]()
Ik wist niet dat je ook nog bitchy was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |