Piemelbriequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:24 schreef Scorpie het volgende:
Wat een mietje. Ik zou gelijk heel je hoofdkussen ondergesmeerd hebben met smegma, zodat je daar lekker in had kunnen rollen.
....en bedankt...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Piemelbrie![]()
Je moet em ook weleens wassen hé vuilak.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef GateWayX het volgende:
TS had zelf lekker gevingerd willen worden.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef GateWayX het volgende:
Wel netjes.... hij had ook een vaag verhaal kunnen verzinnen over dat hij donker flosdraad had gebruikt omdat er een stukje spinazie tussen zat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
hij gaf het gelijk zonder blikken of blozen toe.. hij vond het normaal![]()
door d'r broertjequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef GateWayX het volgende:
Aangezien TS een vrouw is en een vriend heeft, schat ik die kans een stuk lager inquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij hebt zeker nooit film gekeken met een meid he?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef murderH het volgende:
verkapt-ik-wordt-niet-meer-gevingerd topic![]()
wmamamauhuhuhuh ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Zaterdagavond, ik ga met mijn vriend uit eten en mijn broertje vraagt of hij op mijn kamer een dvd met zijn vriendin mag gaan kijken.
(Hij heeft op zijn eigen kamer geen tv)
Na lang te hebben getwijfeld zeg ik uiteindelijk ja (ook na wat aandringen van mijn vriend) Iig we gaan uiteten en komen rond half 9 terug.
Ik ga naar mijn kamer (J. mijn broertjes vriendin is inmiddels vertrokken) en ik vind korte zwarte haren op mijn bed die verdacht veel op schaamhaar lijken..
Ik gelijk mijn broertje erbij roepen en vragen wat dit voor moet stellen..
Samenvatting: vadsig broertje die vriendin vingert op MIJN bed![]()
Daarentegen is vertellen wat je broertje heeft gedaan wel doodnormaal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Goed puntquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarentegen is vertellen wat je broertje heeft gedaan wel doodnormaal.![]()
Ja, staat de video nog niet op joetoep?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarentegen is vertellen wat je broertje heeft gedaan wel doodnormaal.![]()
Van je bloed-eige broertje ?!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:44 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
TS had zelf lekker gevingerd willen worden.
geloof me ik kom echt niks tekort hoor![]()
Misschien waren ze nog van de jaren '70 en heeft het broertje ze er handy uitgepulkt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef Ronhui het volgende:
schaamhaar is zo 1970!
Misschien kwam TS de haren wel tegen toen ze haar bed aan het schoon likken was?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:46 schreef rollator_GSI het volgende:
als broertjelief op dr bed had klaargekomen omdat vriendinnetje hem had afgerukt,had TS dit niet erg gevonden
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:45 schreef Jippii het volgende:
Alsof jij nooit een dildo in die grot van je propt. Wel een pauperbroertje als ie niet eens een tv op zijn kamert heeft!
[ ]
Het zijn je eigen haren!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:54 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
daar wil ik wel een giga pik insteken met zo`n kloppende ader
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:54 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
daar wil ik wel een giga klopper insteken...
wie is die leuke dame ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:45 schreef Jippii het volgende:
Alsof jij nooit een dildo in die grot van je propt. Wel een pauperbroertje als ie niet eens een tv op zijn kamert heeft!
[ ]
Het zijn je eigen haren!![]()
TSquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie is die leuke dame ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |