Nu willen we wel weten welke namen dat waren dan hequote:Op donderdag 15 november 2007 09:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
We kwamen gisteren bij het opruimen een namenboekje tegen dat ik ooit eens lang geleden heb gekocht en daar had ik een aantal kruisjes achter namen gezet. Ik schrok wel dat ik die namen toen leuk vond zeg. Zou mijn kind nu echt niet meer zo willen noemen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:24 schreef bixister het volgende:
ieuw. vind je die echt in dezelfde categorie passen?
ik heb zelf net nog een lijstje 'chique meisjesnamen' opgespoord via een van de sites die in de OP genoemd worden. daar zit misschien ook wel 't een en ander bij voor 'm.
Livia is ook de (erg lelijke en ontzettende valse) moeder van Tony Soprano van The Sopranos....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Jore het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Livia? Ik vind 'm mooi, maar misschien zie ik iets over het hoofd (een soappersonage ofzo)
Allemaal namen die op -que eindigen?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:24 schreef bixister het volgende:
ieuw. vind je die echt in dezelfde categorie passen?
ik heb zelf net nog een lijstje 'chique meisjesnamen' opgespoord via een van de sites die in de OP genoemd worden. daar zit misschien ook wel 't een en ander bij voor 'm.
Ah ok. Ik associeer het dus juist met Koningin en niet met boerendochters.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:31 schreef Noli. het volgende:
Ik meen dat Reina een fries/germaanse naam is. Hier komt ie ook redelijk vaak voor.
En waarschijnlijk komt het ook door mijn associatie ermee. De Reina die ik ken is een echte boerendochter.
Ze heeft wel eenbroer, Rommert.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |