Van de Pies toevallig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lies is ook een lieve naam, maar wordt een beetje raar met de achternaam
Nora(h) is ook erg mooi, of Noortje
Ik heb weer ff iets om over te denken
Iets wat er voor zorgt dat het een beetje als 'pizza' klinkt iigquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van de Pies toevallig?.
sorry, ik zit te lang op mijn werk vandaag.
Wel, mijn lief is beschaamd om zijn gentse R, ik vind het nochtans schattig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
En dat is niet goed omdat?
Als je nou nog F had gezegd, dan had ik het wel kunnen volgen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maneki, aangezien we in de jongensnamen aardig in dezelfde hoek zaten..![]()
Noor
Roos
Yfke
Philine
Isabel
Julianne
Evelien
Zelf heb ik een absolute zwak voor Sophie en Julia, maar ja.....![]()
Kareljangert?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ons kind krijgt een 2e naam waar nog weer 3 namen van te maken zijn, dus als hij zijn roepnaam niet mooi vindt heeft hij nog keuze zat.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van de Pies toevallig?.
sorry, ik zit te lang op mijn werk vandaag.
Bijna.quote:
Ik ken een Kitty Kutquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind korte meisjesnamen heel leuk, zoals Fien of Pien. En toevallig bedacht ik me vandaag dat Kitty (klinkt wat ouderwets, maar kan wel weer heel goed nu) eigenlijk ook wel heel leuk is. Ik ken trouwens ook alleen maar leuke Kitty's, dat scheelt ook wel
.
Dat is wel heel cute. Wat zonde dat je hem niet meer wilt/kunt gebruiken nu.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Ow, moesten we die naam gebruiken mag je hem ook weten hoor. We zijn niet zo van de geheimen...'Marie(ke)'
Ik ook, maar het arme kind komt zo ellendig om in Eline Verequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Eline ook een hele mooie naam.
Alleen voor ons zou die te keurig/netjes zijn geweest. Ik zou zelf meer gezocht hebben in de Pien en Fien hoek.
Wat is er met Fons en jetske gebeurd?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Ach ja, we hebben nog een tijdje.
Maar toch:
Fons en Marieke
Fons en Pol
Ik ken dat alleen als Noud met een d.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Jepali het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met de naam Angle-Eye
En ook hoorde ik dat er een jongetje geboren was met de naam Nout, ik vind het een leuke naam, maar het blijkt dat er in GTST iemand zit die zo heet, dat is dan weer een beetje jammer.
In GTST is het toch Arnout ofzo wat afgekort wordt?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Jepali het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met de naam Angle-Eye
En ook hoorde ik dat er een jongetje geboren was met de naam Nout, ik vind het een leuke naam, maar het blijkt dat er in GTST iemand zit die zo heet, dat is dan weer een beetje jammer.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef snoopy het volgende:
Er schijnt ook een Morris in GTST te zitten. Vinden jullie het nu een stomme naam?![]()
http://www.nieuws.nl/486457quote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Jore het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Livia? Ik vind 'm mooi, maar misschien zie ik iets over het hoofd (een soappersonage ofzo)
Jetje werd meteen afgekeurd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Wat is er met Fons en jetske gebeurd?
ik ook!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Olivia vind ik wel ergLivia niet zo...
moest ik ook gelijk aan denken. Ik vind Livia klinken alsof je de O vergeten bent., En idd zuster Klivia ook nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |