abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69770825
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:10 schreef _Mike_ het volgende:
Bij Ajax is het gewoon een tering zooi, daar zou ik ook niet heen willen gaan als coach.
dat ja, dat gaat ook nie goed komen voorlopig..
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:40:56 #102
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69770849

Het is gvolgens mij helemaal niet zo'n goede coach. Hij heeft alleen gepresteerd bij clubs met een wereldteam. Bovendien is hij niet vies van een beetje vriendjespolitiek. Hij gaat nu gewoon nog een aantal jaar bij rijke clubs zakken vullen om scheiding te betalen en daarna is het afgelopen met z'n trainerscarriere. Gok ik.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69770963
Alsof hij niet meer geld zou verdienen bij een topclub.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69771553
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:40 schreef Fortitudo het volgende:

Het is gvolgens mij helemaal niet zo'n goede coach. Hij heeft alleen gepresteerd bij clubs met een wereldteam. Bovendien is hij niet vies van een beetje vriendjespolitiek. Hij gaat nu gewoon nog een aantal jaar bij rijke clubs zakken vullen om scheiding te betalen en daarna is het afgelopen met z'n trainerscarriere. Gok ik.
Tyf toch eens een keer op pest pleures troll
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69771585
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:42 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Tsja, is hij nu minder Ajaxied omdat hij Ajax nu niet doet?
Tijden veranderen, clubliefde bestaat steeds minder maar geef hem eens ongelijk. Bij Galatasaray kan hij ongveer 5x zoveel meer verdienen. Stel jij zit bij bedrijf A en kan naar bedrijf B 5x zoveel verdienen. Dan ga je toch ook naar bedrijf B?
Verdiend Rijkaard 10 miljoen euro bij Galatasaray ?.

Dat kan me bijna niet voorstellen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:17:39 #106
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_69771656
Verdiend een trainer bij Ajax 2 miljoen euro per jaar dan?
pi_69772561
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef BruggiKeane het volgende:
Verdiend een trainer bij Ajax 2 miljoen euro per jaar dan?
Ik weet niet wat van Basten en Jol verdienen bij Ajax.

Maar ze zullen niet ver van die 2 miljoen afzitten volgens mij.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:44:59 #108
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_69773884
Waarom denken sommigen dat het alleen om geld gaat?

Het heeft een grote rol gespeelt oke, maar hij zal echt niet 5 x meer krijgen dan als bij AJax.
Turkse competitie is in opmars, net als in Rusland.
Maar niemand zie ik Dick Advocaat en Guus Hiddink geldwolven noemen.
Maar Rijkaard naar Turkije kan ineens niet.

Jaloezie Ajax FTW

edit:
Rijkaard schijnt bij Gala 'maar" 3M per jaar te verdienen. (Bij Barcalona was dat 5M)

Gaat er niet heel erg op vooruit. Om 'm dan een geldwolf te noemen

[ Bericht 20% gewijzigd door VinnieJones op 06-06-2009 22:11:28 ]
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_70270461
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:44 schreef VinnieJones het volgende:
Turkse competitie is in opmars, net als in Rusland.
Hoezo is de Turkse competitie in opmars? CSKA en Zenit wonnen pas geleden nog de UEFA Cup, Turkse clubs weten jarenlang echt niets te presteren.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70270679
Na Amsterdam, Milan en Barcelona nu Istanbul.

Kan het me prima voorstellen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:09:58 #112
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_70307913
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hoezo is de Turkse competitie in opmars? CSKA en Zenit wonnen pas geleden nog de UEFA Cup, Turkse clubs weten jarenlang echt niets te presteren.
Wat ik bedoel is dat het niet meer zo slecht is als veel mensen denken. Prima voetbalklimaat in Turkije en het zal niet lang meer duren dat er nieuwe successen worden behaald.

Turkije deed het goed tijdens het EK2008 en ook zie je steeds vaker 'grote namen' kiezen voor de Turkse competitie(Frenkie, Aragones, Roberto Carlos en niet zo lang terug Anelka, Kezman en Ribery). Misschien niet meteen de beste voorbeelden maar het zegt wel wat.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:06:09 #114
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70362699
quote:
En heerlijk oldschool op Adidas Copa Mundial/World Cups
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70587435
Vanavond in het Sportjournaal van 22.30 een interview met Frank vanuit het trainingskamp in Limburg.
pi_70587460
Keita en Franco zijn al binnen. Ben benieuwd of er nog wat buitenlanders bijkomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70595367
Volledig interview met Frank Rijkaard

Een kortere variant wordt zo in het Sportjournaal uitgezonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')