dat ja, dat gaat ook nie goed komen voorlopig..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:10 schreef _Mike_ het volgende:
Bij Ajax is het gewoon een tering zooi, daar zou ik ook niet heen willen gaan als coach.
Tyf toch eens een keer op pest pleures trollquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:40 schreef Fortitudo het volgende:
Het is gvolgens mij helemaal niet zo'n goede coach. Hij heeft alleen gepresteerd bij clubs met een wereldteam. Bovendien is hij niet vies van een beetje vriendjespolitiek. Hij gaat nu gewoon nog een aantal jaar bij rijke clubs zakken vullen om scheiding te betalen en daarna is het afgelopen met z'n trainerscarriere. Gok ik.
Verdiend Rijkaard 10 miljoen euro bij Galatasaray ?.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:42 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Tsja, is hij nu minder Ajaxied omdat hij Ajax nu niet doet?
Tijden veranderen, clubliefde bestaat steeds minder maar geef hem eens ongelijk. Bij Galatasaray kan hij ongveer 5x zoveel meer verdienen. Stel jij zit bij bedrijf A en kan naar bedrijf B 5x zoveel verdienen. Dan ga je toch ook naar bedrijf B?
Ik weet niet wat van Basten en Jol verdienen bij Ajax.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef BruggiKeane het volgende:
Verdiend een trainer bij Ajax 2 miljoen euro per jaar dan?
Hoezo is de Turkse competitie in opmars? CSKA en Zenit wonnen pas geleden nog de UEFA Cup, Turkse clubs weten jarenlang echt niets te presteren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:44 schreef VinnieJones het volgende:
Turkse competitie is in opmars, net als in Rusland.
Wat ik bedoel is dat het niet meer zo slecht is als veel mensen denken. Prima voetbalklimaat in Turkije en het zal niet lang meer duren dat er nieuwe successen worden behaald.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoezo is de Turkse competitie in opmars? CSKA en Zenit wonnen pas geleden nog de UEFA Cup, Turkse clubs weten jarenlang echt niets te presteren.
En heerlijk oldschool op Adidas Copa Mundial/World Cupsquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef Meh7 het volgende:
http://www.galatasaray.or(...)92e660ca1eaec7e5.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |