Misschien gokte hij op Chelsea en Milan? Sowieso snap ik niet waarom Milan Leanoardo heeft aangesteld, zou de financiële crisis daar zó groot zijn dat Rijkaard te duur was?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef mcyodogg het volgende:
Je zou inderdaad denken dat hij beter kon krijgen. Maar misschien waren de aanbiedingen er niet.
Denk het niet, want ze willen zich gaan mengen in de strijd om Cristiano Ronaldo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien gokte hij op Chelsea en Milan? Sowieso snap ik niet waarom Milan Leanoardo heeft aangesteld, zou de financiële crisis daar zó groot zijn dat Rijkaard te duur was?
Alsof 'ie nu in de supermarkt al z'n producten van de laagste schappen moet halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon lekker snel de zakken vullen, geef hem eens ongelijk..
Die gast heeft minimaal 20 miljoen op de bank staan als het niet meer is. Het is wel een typische, onnavolgbare Rijkaard actie, dat moet ik m dan wel weer nagevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon lekker snel de zakken vullen, geef hem eens ongelijk..
Waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo, die is ff gedaald in mijn achting.
Galatasaray zal vast en zeker heel goed betalen maar de competitie is gewoon kut. Frankie gaat voor het geld....teleurstellend.quote:
Blijkbaar is er met Milan iets mis gegaan. Het is een verrassende keuze maar om nou te zeggen dat hij door de mand valt e.d. Het is beter dan Sparta toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Galatasaray zal vast en zeker heel goed betalen maar de competitie is gewoon kut. Frankie gaat voor het geld....teleurstellend.
Waarom???quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
opmerkelijke keuze. Dan zou je zeggen dat je eerder naar Ajax toewil?
Tsja, is hij nu minder Ajaxied omdat hij Ajax nu niet doet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef rja het volgende:
Opvallend.
Maar dat Rijkaard niet naar Ajax wou begrijp ik niet. Heeft hij schijnbaar niet Ajaxied in hart en nieren..
Jol is volgens mij nog betere keus volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |