Heeft die wel gedaan. Hij wil het liefst naar Italie of de Engelse competitie. En het moet wel de juiste club zijn. Dan denk je al gauw aan Chelsea of AC Milan.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:23 schreef Wayoflife_ het volgende:
Tja, ik vindt het wel erg knap dat hij met zo ontzettend veel clubs gelinkd wordt en toch niet zijn specifieke voorkeur weet aan te geven. Dat is al knap opzich.
AC Milan dusquote:Gewilde Frank Rijkaard gooit geen olie op het vuur
Datum: 18-mei-2009 10:29
In een interview op de website van de FIFA spreekt Frank Rijkaard (foto) zich uit over zijn toekomst. De voormalige oefenmeester van FC Barcelona verkocht vorige week Ajax een ‘nee’ en wordt dagelijks in verband gebracht met AC Milan en Chelsea.
‘Ach, die voorspellingen in kranten,’ verzucht Rijkaard. ‘Ik weet niet waar ik kom te werken. Misschien kan ik daar binnen enkele weken duidelijkheid over geven. Ik wil, wat die speculaties betreft, geen olie op het vuur gooien. Ik heb respect voor mijn collega’s en ik ga niet zeggen dat ik ergens wil werken, terwijl daar nog een trainer zit.’
Rijkaard heeft geen ambitie om op korte termijn weer aan de slag te gaan als bondscoach. ‘Ik geniet ervan om een club te trainen. Maar zeg nooit ‘nooit’ in het voetbal.’ (MA)
quote:'Fenerbahçe en Rijkaard vinden elkaar'
Frank Rijkaard gaat mogelijk een Turks avontuur aan. De trainer zou volgens het dagblad Sabah een akkoord hebben bereikt met Fenerbahçe.
Rijkaard moet in Istanbul de opvolger worden van Luis Aragonés, die Fenerbahçe niet aan het voetballen krijgt. Met nog één speelronde te gaan is de vierde plaats het hoogst haalbare.
Zaakwaarnemer Perry Overeem ontkent een akkoord. Wel laat hij weten dat Rijkaard niet bij voorbaat nee zou zeggen. "Hij vindt Turkije wel een mooi land en staat open voor aanbiedingen", aldus Overeem. De 46-jarige trainer werd de laatste weken al gelinkt aan Ajax, Chelsea en AC Milan.
??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef mcyodogg het volgende:
Frank Rijkaard technisch directeur bij Galatasaray. Best opvallende keuze.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef mcyodogg het volgende:
Van Reuters. Heb op de Gala-website gekeken, maar er staat alleen nog een Turks bericht over.quote:Soccer-Rijkaard appointed coach at Galatasaray
Fri Jun 5, 2009 10:21am BST
ISTANBUL, June 5 (Reuters) - Galatasaray has appointed former Barcelona coach Frank Rijkaard to replace Bulent Korkmaz as technical director, the Istanbul club said on its web site on Friday.
quote:
quote:Galatasaray haalt Rijkaard binnen
Geschreven op vrijdag, 5 juni om 11:34
Niet Co Adriaanse, maar Frank Rijkaard wordt de nieuwe trainer van Galatasaray. De Amsterdammer, die sinds zijn vertrek bij Barcelona zonder werk zat, is door de Turkse topclub gestrikt als de opvolger van Bülent Orkmaz. Details over de deal worden later bekend gemaakt, zo meldt Galatasaray op het digitale thuis.
in Turkije valt de functie technisch directeur onder de functie van trainer..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef mcyodogg het volgende:
en ook best onverwacht (voor mij dan).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon lekker snel de zakken vullen, geef hem eens ongelijk..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat moet je nu weer in Turkije?
Money money..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan heb je de Champions League gewonnen, paar keer kampioen geworden, en dan maak je zo'n stap
Als je de CL gewonnen hebt ga je toch ook op zoek naar andere uitdagingen. Wellicht ziet hij kansen om wat moois op te bouwen in Turkije...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan heb je de Champions League gewonnen, paar keer kampioen geworden, en dan maak je zo'n stap
Degraderen heeft hij al meegemaaktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je de CL gewonnen hebt ga je toch ook op zoek naar andere uitdagingen.
Misschien gokte hij op Chelsea en Milan? Sowieso snap ik niet waarom Milan Leanoardo heeft aangesteld, zou de financiële crisis daar zó groot zijn dat Rijkaard te duur was?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef mcyodogg het volgende:
Je zou inderdaad denken dat hij beter kon krijgen. Maar misschien waren de aanbiedingen er niet.
Denk het niet, want ze willen zich gaan mengen in de strijd om Cristiano Ronaldo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien gokte hij op Chelsea en Milan? Sowieso snap ik niet waarom Milan Leanoardo heeft aangesteld, zou de financiële crisis daar zó groot zijn dat Rijkaard te duur was?
Alsof 'ie nu in de supermarkt al z'n producten van de laagste schappen moet halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon lekker snel de zakken vullen, geef hem eens ongelijk..
Die gast heeft minimaal 20 miljoen op de bank staan als het niet meer is. Het is wel een typische, onnavolgbare Rijkaard actie, dat moet ik m dan wel weer nagevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon lekker snel de zakken vullen, geef hem eens ongelijk..
Waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo, die is ff gedaald in mijn achting.
Galatasaray zal vast en zeker heel goed betalen maar de competitie is gewoon kut. Frankie gaat voor het geld....teleurstellend.quote:
Blijkbaar is er met Milan iets mis gegaan. Het is een verrassende keuze maar om nou te zeggen dat hij door de mand valt e.d. Het is beter dan Sparta toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Galatasaray zal vast en zeker heel goed betalen maar de competitie is gewoon kut. Frankie gaat voor het geld....teleurstellend.
Waarom???quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
opmerkelijke keuze. Dan zou je zeggen dat je eerder naar Ajax toewil?
Tsja, is hij nu minder Ajaxied omdat hij Ajax nu niet doet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:29 schreef rja het volgende:
Opvallend.
Maar dat Rijkaard niet naar Ajax wou begrijp ik niet. Heeft hij schijnbaar niet Ajaxied in hart en nieren..
Jol is volgens mij nog betere keus volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |