Er heerst dan ook behoorlijk wat, veel volwassenen zijn ook ziek.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef Ticootje het volgende:
Knuffelen is volgens mij een heel goed medicijn!! Lois, vertroetel dr maar lekker.
Het lijkt erop dat toch wel veel jonge kindjes hier een beetje ziekjes zijn...
Ja, bij mijn man stonden de tranen gewoon in zn ogen, hij is zo trots op zn dochter!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:58 schreef bixister het volgende:
ticootje, fijn dat het gesprek jullie (en priscilla) niet tegenviel en jullie je bevestigd voelen in je eerder gemaakte keuze!
lois, beterschap voor die stoere iris, en knuffel haar maar lekker plat vandaag.
Mogen bij jullie de kinderen mee naar het tienminutengesprek? Bij ons op school was dat echt ouders only. Wat een heerlijk nieuws hebben ze in elk geval te horen gekregen, fijn dat haar harde werken zo beloond is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:57 schreef Ticootje het volgende:
Gister zijn mijn man en Priscil samen naar het 10 minuten gesprek geweest (ik redde het dus niet, ik lag op bed..).
Nou, dat dus, ik zou dat zelf als ouder niet prettig vinden, maar als docent ook niet. 10-minutengesprekken zijn in mijn ogen voor ouders en docent om dingen duidelijk door te praten, praten met het kind erbij kan altijd in een apart gesprek. Kan me goed voorstellen dat bepaalde dingen niet besproken worden omdat het kind erbij zit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mogen bij jullie de kinderen mee naar het tienminutengesprek? Bij ons op school was dat echt ouders only. Wat een heerlijk nieuws hebben ze in elk geval te horen gekregen, fijn dat haar harde werken zo beloond is.
Dat zou kunnen, of dat er gewoon niets te bespreken was dat ze zelf niet mocht horen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:54 schreef bixister het volgende:
misschien was dit gesprek sowieso wel bedoeld voor ouders én kinderen? het gaat toch om priscilla's eigen toekomst, ik vind het niet zo heel raar dat ze daar bij wil & mag zijn. en als het niet gekund had, had die docent dat ook wel gezegd neem ik aan.
ja dat gevoel heb ik ook. Ik krijg een beetje het idee dat ze ons willen bewijzen dat ie het nog niet kan. Maar doe dat niet over de rug van mijn kind.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Dat is wel raar zeg, dat ie ineens in een week tijd wèl mag proefzwemmenGeen wonder dat ie het niet haalt, maar waarom laten ze hem dan proefzwemmen. Slaat nergens op hè.
Voor zwemmen heb je oordopjes...quote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef Bright het volgende:
Wel, Elise is net terug van de KNO-arts. Ze moet buisjes in haar oren en haar neusamandelen moeten worden geknipt. (Haar keelamandelen dus niet)
Ik kan me voorstellen dat haar neusamandelen ontstoken zijn (Ze hoest/niest al zolang), maar ik heb wel mijn twijfels in die buisjes. Ok, ze hoort minder dan gebruikelijk, maar ze is niet doof. Ze heeft er ook geen last van.
Straks krijgt ze meer last door o.a. zwemmen, bad of douche.Iemand hier ervaring me?
lijkt me niet, buisjes komen in je trommelvlies, voornamellijk voor als er vocht achter zit, zodat het door kan stromen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor zwemmen heb je oordopjes...
Die heeft mijn nichtje ook gehad. Ze had dan wel geen buisjes, maar wel altijd oorontsteking door zwembaden..
Verder hoeven buisjes niet perse iets te maken te hebben met doofheid. Er is ook een link tussen een niet goed werkende buis van euchastius (??) en neusverkoudheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |