27. Zie 2 posts up.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:48 schreef shroomer het volgende:
Yesssik vond net ergens dat er 28 april een nieuwe aflevering komt! Damn wat duurde dat lang!
1 family guy voor het slapen gaan op me mp4 speler van philipsquote:Op woensdag 16 april 2008 23:18 schreef Flatus het volgende:
ik kijk alle episodes nu al denk ik meer dan 2 keer. af en toe bekijk ik weer eens wat oudere. wel kijk ik andere series tussendoor. maar voor het slapen gaan kijk ik 1 aflevering van een serie. en dat is tot nu toe het meeste van family guy. moet eens een keertje seizoen 6 downloaden
Is dat Chris?quote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef El_jefe07 het volgende:
Family Guy is weer terug en de episode is gaaf!![]()
[ afbeelding ]
Evil Monkey
Nice, met nog wat kleine aanpassingen kan ie er zo ingeflantst wordenquote:
Zoals?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nice, met nog wat kleine aanpassingen kan ie er zo ingeflantst worden
Nou, een FOK! wiki van maken met link natuurlijk etcquote:
Okquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, een FOK! wiki van maken met link natuurlijk etcCheck ook het South Park topic en het Football Manager topic
En misschien iets meer aankleding in FG-style
South Park #34 - Seizoenshelft alweer afgelopen :(
Football Manager 2008 #24: Waar blijven de grote transfers?
quote:The Former Life of Brian
Brian, afraid that he may have lost his last chance at love, searches for a former flame, Tracy. To his surprise, he discovers that he is the father to her son, Dylan. Tracy decides that Brian should raise the boy, and she drops him off at the Griffin's house. When Dylan runs rough-shot in the house, Brian's attitude towards parenting doesn't settle too well with Lois and Peter.
Episode Number: 107
Season Num: 6
First Aired: Sunday April 27, 2008
Prod Code: 6ACX04
Watch now!
quote:Next episode: Long John Peter
When Peter gets a pet parrot, he begins acting like a pirate. Peter accidentally kills the bird after raising hell through all of Quahog. Meanwhile, when Brian is visiting the vet, Chris falls in love with the intern, Anna.
Episode Number: 108
Season Num: 6
Prod Code: 6ACX06
Airs: Sunday May 4, 2008
Alle tekst met linkjes en tags erbij knallen in een nieuwe Wiki-paginaquote:
Waar?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Alle tekst met linkjes en tags erbij knallen in een nieuwe Wiki-pagina
Ga maar weer NOVA kijken danquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Family Guy.
The jokes are interchangeable and usually irrelevant to the plot.
Ik heb eens een poging gewaagd op BBC Three 's nachts, maar het is echt te flauw voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |