Einstein was nou ook niet bepaald een schoonheid andersquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hij gebruikt wel super computers zo te zien![]()
Enge vent.
op die nieuwe run staat hij ook nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:28 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
is dit de superstorm misschien?
als hij een iets andere route volgt en niet bij Schotland aan land komt gaat hij zo over de Noordzee.
kan goed zijn dat er in de volgende run niets van over is want het is nog ver weg.
geloof jij dan ineens volledig de IPCC als die storm er volgende week niet is geweest?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal nog niet weten.
10% kans dat er geen allesverwoestende storm komt, maar dus ookl kans op een minder zware storm of gewoon kutweer.quote:
Ik geloof helemaal niemand behalve het lekkere wijf dat me uit het niets ten huwelijk vraagt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
geloof jij dan ineens volledig de IPCC als die storm er volgende week niet is geweest?
Sommige mensen met gebrek aan kennis kunnen echt kortzichtig zijn..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef jimmydehelle het volgende:
[..]
Tornado in Chaam
Eerder een windhoos, die veredelt wordt als tornado.
Mensen hier weten niet wat een echte tornado is
huwelijkse voorwaardenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niemand behalve het lekkere wijf dat me uit het niets ten huwelijk vraagt.
Nou, voor Europa heeft hij die voorspelling gedaan. En idd op de Hebriden is zo'n windvlaag geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:29 schreef -0- het volgende:
- De maximale windstoot was 104 km/h. Verder volgens mij geen windstoten boven de 95. Hij voorspelde windstoten tot 175 km/h. Nogal een verschil.
Niet te hopen (-2,5 meter hier)quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef nsfw het volgende:
TVP... Maar die storm komt er echt niet hoor
Nou natte voetjes heb je hier wel als de boel overstroomtquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem ligt 16m boven NAP, dus dat zit echt wel goed hoor
en overal plunderingen etc omdat de electriciteit weg isquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tornado'sVoorPresident
Ik mag het niet zeggen maar eigenlijk lijkt het me wel vet als er een superstorm komt. Lekker spannend. Alle electriciteit weg, knusjes bij het haardvuur. Muffe biscuitjes van oma eten. Sterke verhalen vertellen.![]()
Wel eens van sleutels gehoord? Dat zijn van die platte zilveren dingetjes die geen batterijen nodig hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en overal plunderingen etc omdat de electriciteit weg is
Het alarm werkt niet net als elke beveiligingscamera, oftewel winkelruit ingooien, naar binnen gaan en plunderen maar, niemand die ja pakt aangezien er geen alarm afgaat en er ook geen videobeelden van zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel eens van sleutels gehoord? Dat zijn van die platte zilveren dingetjes die geen batterijen nodig hebben.
Niet goed doorgedacht he?quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel eens van sleutels gehoord? Dat zijn van die platte zilveren dingetjes die geen batterijen nodig hebben.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zo hey, wat kom je teleurgesteld over.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:05 schreef matthijst het volgende:
Ben benieuwd, zal allemaal wel weer flink tegenvallen...
Maar we bljiven hopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:07 schreef nsfw het volgende:
TVP... Maar die storm komt er echt niet hoor
We gaan er allemaal aan! Vrouwen en kinderen eerst, graag.quote:
NU is het ook nog geen 24 november, dus als het nu gaat stormen klopt de voorspelling ook niet echt........quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:48 schreef DahaKa het volgende:
watjes, ik merk NU niets van het weer en als ik morgen wakker wordt en de pannen vliegen van het dak....
dan ben i kverbaasd...
maar i kgeloof er niet in
Waarom voel je je onrustig?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:42 schreef Koen66 het volgende:
ik blijf het zeggen........ behalve dat ge-oh van die Corbyn wijst er niets op die superstorm.
En toch voel ik me onrustig, kan er niets aan doen...........
ik persoonlijk zou niet gelukkig worden als ik zoiets zie.quote:
Niks bijzonders in NL.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:57 schreef Drugshond het volgende:
Ehmmmm...... 24 november ook goed.
[ afbeelding ]
Dat zwarte gebiedje is dus > 12 BFT.
En helemaal niet als je op dat schip zitquote:Op zaterdag 17 november 2007 02:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ik persoonlijk zou niet gelukkig worden als ik zoiets zie.![]()
ssssttt.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:58 schreef IHVK het volgende:
En die windfinder strooit gauw met zwarte vlekjes.![]()
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nietus.. alleen west nl
Ik dus![]()
quote:Given recent confirmation of expected developments in Sun-Earth relations we are now over 90% confident that there will be major damaging storm(s) including serious risk of breaches of sea defences in a number of parts of the UK, Netherlands, North Germany and Denmark in the period 23rd to 26/27th November
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |