dat hoop ik dan maar .. aan 3 kanten water hier, mocht die gelijk hebben wordt het op z'n minst natte voetenquote:
Tof als ie gelijk heeft, ik ben wel voor een wetenschappelijk meteorologisch (dijk)doorbraakje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben benieuwd!
balen dat ik -6.76 meter onder NAP zit (yep laagste punt van Nederlandquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wij zitten hier anders behoorlijk hoog en droog
Laat maar komen die wind
Laten we het hopen! Als dat doemscenario van meneer corbijna uitkomt, is 1953 opeens een lachertje.quote:
165 km/u naar ik meen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:28 schreef michiel5 het volgende:
Schaatsen in januari klinkt goed.
Die storm geloof ik niet zo in eigenlijk, hij had het toch over windvlagen van 200 km/u? Hoogste snelheid tot nu toe is volgens mij 120 km/u geloof er dus niks van.
Ik moet 'm wel gelijk geven dat de eerste stevige storm al weer een tijdje geleden is. 't zou zomaar kunnen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:15 schreef Steve_I. het volgende:
Ik geloof er nog niet zo in dat half nederland weggevaagd wordt, de dijken doorbreken etc, maar ik denk wel dat het best eens heel slecht weer kan worden in die periode met flink wat storm. Zoals hij het beweert; ik weet niet of dat de laatste 500 jaar wel eens in deze omgeving heeft plaatsgevonden. Maar hij blijkt toch redelijk nauwkeurig dingen te kunnen voorstpellen, iig een zekerheid van meer dan 50%, dat vind ik dus wel aanzienlijk. Het KNMI kan het ook niet ontkrachten, alleen zeggen dat ze niet kunnen geloven dat hij slimmer is dan hun en grote gebeurtenissen WEL eerder aan kan zien komen. Ik zou het BIJNA wel leuk gaan vinden als hij gelijk heeft...
Hij gebruikt wel super computers zo te zienquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Deze man heeft anders wel eerder dergelijke beweringen gedaan die zijn uitgekomen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |