abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 22:42:08 #276
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56189961
Ik ga morgen is kijken of ik kaarten voor NEC kan krijgen (NEC vak natuurlijk). F#ck de uitkaart en combimeuk!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_56191875
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef thaduck het volgende:
Kheb me trouwens mateloos zitten irriteren aan Sanmartean gister. Wat een ongeïnteresseerde lul op pootjes.

En de wissel dat Schut erin kwam, waardeloos. Gelukkig kwam Somers in het veld, want het middenveld was volledig op vakantie leek het
Tja ik ergerde me ook wel op enkele momenten aan Sanmartean waarin spelers vrij in scoringspositie stonden en hij toch doorging met zijn dribbels.

Daarentegen, als je 3-1 voorstaat, dan is er ook wel een beetje ruimte voor dergelijke dribbels, en hij passeert toch elke keer weer 3-4 man.

Schut was naar mijn idee goed bezig zaterdag hoor. Goeie verdedigende acties, en telkens de hoekschoppen wegwerkend. Ik vond hem stukken beter dan tegen Heerenveen (verdedigend dan).

Maar ja die tweede helft was behoorlijk aanpoten, maar ja als je op zo'n manier het weet uit te spelen is het natuurlijk gewoon prima verder...

Verder viel me op toen ik wat later in de Poort de overwinning aan het vieren was en daar de stand op teletekst aanstond dat we na Ajax en Heerenveen de meeste doelpunten hebben in de eredivisie. Netjes!
pi_56193349
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:42 schreef thaduck het volgende:
Ik ga morgen is kijken of ik kaarten voor NEC kan krijgen (NEC vak natuurlijk). F#ck de uitkaart en combimeuk!
Dat dacht een Heerenveen supporter ook bij Utrecht-Heerenveen. Springt er ineens één midden in Vak N omhoog en gaat naar het uitvak staan vlaggen. Begint het Uitvak te zingen. Hij is een SuperFries! Hij is een SupperFries. Viel me nog mee dat die opgefokte 15 jarige snuivers met petjes er niet opdoken!

Maar over naar Ajakkus-Utrecht. Ik ga lekker genieten op de bank met wat vrienden! Hoop dat het een topwedstrijd word!
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:13 schreef zatoichi het volgende:Verder viel me op toen ik wat later in de Poort de overwinning aan het vieren was en daar de stand op teletekst aanstond dat we na Ajax en Heerenveen de meeste doelpunten hebben in de eredivisie. Netjes!
Gezellig hè na de wedstrijd in de Poort Behalve op een donderdagavond (na U-Excelsior) Wat een ballentent!
pi_56193589
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef DiMacho het volgende:
Gezellig hè na de wedstrijd in de Poort Behalve op een donderdagavond (na U-Excelsior) Wat een ballentent!
Inderdaad, zaterdag ook al hoor, maar dan zie je voorin staan alle Utrecht supporters een biertje te drinken, en achterin staan alle kraagjes te huppelkutten. Wat een kak daar.

Bij deze oproep aan alle Utrecht supporters om de Poort weer even te heroveren, massaal naar de poort volgende keer!
pi_56217632
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:20 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Inderdaad, zaterdag ook al hoor, maar dan zie je voorin staan alle Utrecht supporters een biertje te drinken, en achterin staan alle kraagjes te huppelkutten. Wat een kak daar.

Bij deze oproep aan alle Utrecht supporters om de Poort weer even te heroveren, massaal naar de poort volgende keer!
Amen! Meestal drink ik één palmpje daar en ga ik daarna naar de Stairway! Staat altijd één supporter, lekker aan de bar nakletsen! Of te wel! Allemaal naar de stairway!!!

Ik heb echt zin in Woensdag, hoge verwachtingen toch wel!! Hoop dat Nelisse, Huntelaar te kijk zet! Of te wel: Scoren!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:54:37 #281
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56253820
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:40 schreef thaduck het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar vlak voor hij eraf ging (minuut of 5) lag ie op de grond en was ie bezig met zijn hamstring. Hopen dat het idd alleen sparen ivm gele kaarten is en niet iets anders.
En ik kan mezelf quoten, hij is er niet bij vanavond..

Bleg
pi_56254423
Liever zondag 3 punten dan vanavond.

het liefst 6 uit 2 natuurlijk, maar goed...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56254507
Succes vanavond!!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:43:13 #284
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56254871
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Liever zondag 3 punten dan vanavond.

het liefst 6 uit 2 natuurlijk, maar goed...
Nee joh, tis veel fijner om Ajakkes pijn te doen

Ik heb btw kaarten naast het uitvak zondag
pi_56268710
Jammer gister, maar we kwamen er gewoon niet aan! Denk dat Ajax zich meer zorgen moet maken dan wij. Wat een drama!
pi_56268789
Ajax speelde aardig, Utrecht heel slecht, niets aan te doen, op naar NEK.
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:35:33 #287
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56269013
Ajax had met 7-0 kunnen winnen als ze hun best hadden gedaan.

We hadden geen drol in te brengen
pi_56271663
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:35 schreef thaduck het volgende:
Ajax had met 7-0 kunnen winnen als ze hun best hadden gedaan.
Denk dat dat ook Ajax zijn probleem is (al jaren) geen echte inzet! Met inzet hadden ze er idd zo 7 kunnen maken... en ook van andere ploegen kunnen winnen!
pi_56272251
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:42 schreef thaduck het volgende:
Kan je niet op de dag van de wedstrijd "gewoon" kaarten aan de deur halen in Nijmegen (zonder NEC clubkaart)?
Uitwedstrijd bezoeken is wel leuk maar buscombi's zijn inderdaad ruk.
pi_56273789
pi_56273944
Was wel een nare overtreding zeg - zal wel een fikse schorsing worden. 1 x geel en 1 x rood in 1 wedstrijd

Wel weer grappig dat veel kranten nu ineens weer doen alsof Ajax het lek boven heeft. Zo sterk vond ik ze nou ook weer niet. Bovendien werd dat na de wedstrijd tegen AZ ook geroepen. En toen volgden NAC en NEC.

Wel fijn dat ik persoonlijk massaal werd toegezongen: het zijn de homo's ja echt
pi_56274023
Slimme actie van Keller.

Overigens zag ik hem bij de 3-0 tegen Roda als enige niet meejuichen in tegenstelling tot de rest die vlak voor de BS feest kamen vieren bij Van Dijk. Keller in een dipje?
pi_56274124
Bij Keller slaan wel vaker ineens de stoppen door, verder vind ik het een prima verdediger.

Wel jammer dat je verder niets meer hoort over het oortje trekken van Suarez…
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:38:34 #294
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_56274237
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:02 schreef FU80 het volgende:

[..]

Kan je niet op de dag van de wedstrijd "gewoon" kaarten aan de deur halen in Nijmegen (zonder NEC clubkaart)?
Uitwedstrijd bezoeken is wel leuk maar buscombi's zijn inderdaad ruk.
Nee, tis verplicht met NEC kaart
pi_56274376
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:

Wel jammer dat je verder niets meer hoort over het oortje trekken van Suarez…
Inderdaad, had rood moeten zijn.
pi_56274634
Die arme Loval doet nml. geen vlieg kwaad.

Goeie speler trouwens, heeft me echt verbaasd.
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:14:47 #297
51286 w00h00
Digital man!
pi_56275134
Geen enkele kans gehad

Laf groepje hadden jullie weer bij jullie, ik hoorde dat het uitverkocht zou zijn van jullie kant.
pi_56275394
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef w00h00 het volgende:
Geen enkele kans gehad

Laf groepje hadden jullie weer bij jullie, ik hoorde dat het uitverkocht zou zijn van jullie kant.
Goeie bronnen heb je !
pi_56275419
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef w00h00 het volgende:
Geen enkele kans gehad

Zie eerst jullie eigen plekken maar eens te verkopen .
pi_56275597
quote:
Utrecht niet akkoord met schorsing Keller
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Sander Keller een voorstel gedaan van vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. FC Utrecht heeft de voetbalbond inmiddels laten weten niet akkoord te gaan.

Keller kreeg woensdagavond de rode kaart nadat hij (opzettelijk?) doorging op de knie van Urby Emanuelson. Arbiter Pieter Vink trok vervolgens rood, terwijl Emanuelson met de brancard het veld moest verlaten.

Desondanks is FC Utrecht van mening dat de schorsing te zwaar is en gaat daarom in beroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')