Blijft toch een matige voetballer, ik zag wat acties van George die wel erg indrukwekkend waren.quote:
Je bent gewoon jaloers op onze Neelquote:Op zondag 20 januari 2008 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijft toch een matige voetballer, ik zag wat acties van George die wel erg indrukwekkend waren.
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze Neel
Nou zegquote:Op zondag 20 januari 2008 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Goede speler voor Cambuur
Laten we nou maar genieten van de overwinningen gisteren en niet verder kibbelen.quote:
Wanneer gaan wij nou es samen op de bunnikside zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we nou maar genieten van de overwinningen gisteren en niet verder kibbelen.
Wanneer dient de zaak Dingsdag elleboogstoot eigenlijk?
Volgend seizoen bij de intertoto?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou es samen op de bunnikside zitten
Duhquote:Op zondag 20 januari 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt toegegeven dat Utrecht niet bij de eerste 5 komt
Vorig jaar vond jij het ook nog een dikke prutser Paul..quote:Op zondag 20 januari 2008 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze Neel
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vorig jaar vond jij het ook nog een dikke prutser Paul..
Ik meen me te herinneren dat de Utrecht supporters hem het liefst op de brandstapel zouden zien.quote:
wehehe idd iedereen wou ook rossini wegquote:Op zondag 20 januari 2008 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat de Utrecht supporters hem het liefst op de brandstapel zouden zien.
Maar goed, hij doet het natuurlijk meer dan uitstekend dit jaar!![]()
Is Van Dijk niet gewoon gespaard? (Hij staat namelijk op 'scherp')quote:Op zondag 20 januari 2008 12:58 schreef thaduck het volgende:
Neuh is niet geblesseerd, athans, niets van gezien.
Van Dijk wel volgens mij, maar weet ik ook niet zeker.
Dat zou kunnen, maar vlak voor hij eraf ging (minuut of 5) lag ie op de grond en was ie bezig met zijn hamstring. Hopen dat het idd alleen sparen ivm gele kaarten is en niet iets anders.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is Van Dijk niet gewoon gespaard? (Hij staat namelijk op 'scherp')
Sanmartean was inderdaad alleen voor zichzelf bezig en was erg zwak. Schut zelf was geen verzwakking, maar het middenveld was inderdaad weg. Met het inbrengen van Somers (veel te laat!) werd dat enigszins weer hersteldquote:Op zondag 20 januari 2008 17:52 schreef thaduck het volgende:
Kheb me trouwens mateloos zitten irriteren aan Sanmartean gister. Wat een ongeïnteresseerde lul op pootjes.
En de wissel dat Schut erin kwam, waardeloos. Gelukkig kwam Somers in het veld, want het middenveld was volledig op vakantie leek het
Vrij vevoer is je kaartje niet op een bepaalde tijd je kaartje ergens in limburg moet omwisseln en die tijd zodanig zetten dat je net tijd genoeg heb om bij het stadion te komen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Verplichte combi zonder maatwerk omdat men in Utrecht jaarlijks weer iets verzint is iets anders dan vrij vervoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |