Hans Liberg?quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
Leeft Hans nog?
Kan het toch altijd proberen?quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
400+ de tering [afbeelding].
Het is op 't werk erg druk, dus af en toe een gaatje om wat te posten.
Met 't nieuwe werk zal het waarschijnlijk nog minder worden (bij klanten enzo).
Nieuwe baas belde overigens. Had opdracht maar moest vanaf 26e al beginnen [afbeelding]. Ik weet dat mijn huidige werkgever daar echt niet akkoord mee gaat, en dus maar helaas pindakaas gezegd [afbeelding]
Dat MEN moeten ze gewoon uit de postcijfers halen. Simpel.quote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb daar een tijdje meegepost in die lepeltopics, maar daar heb ik geen zin meer in!![]()
dat nu?quote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aan het begin van Mooi! Weer de Leeuw was Herman van Veen er. Held
Deed ik ook. Maar dit is toch leukerquote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb daar een tijdje meegepost in die lepeltopics, maar daar heb ik geen zin meer in!![]()
Hilversum 3 bestond nog niet.quote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aan het begin van Mooi! Weer de Leeuw was Herman van Veen er. Held
van der Togtquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef OA het volgende:
Hans van Willigenburg, Hans van Breukelen?
van der togtquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef OA het volgende:
Mooie stem, lekker rustigquote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hilversum 3 bestond nog niet.
Wel een aardige man.
Nee, klokquote:
quote:
Precies. Ook Danny die nu bezig is mag ik wel. Gewoon een leuke gast. niet dat diva geneuzel als Heleenquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef OA het volgende:
Hans Kazan, Hans van der Togt, Hans Janmaat
Stel het voor aan JeRaquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat MEN moeten ze gewoon uit de postcijfers halen. Simpel.
quote:
Scheelt heel wat postopkrikgeneuzel. Echt dat subforum heb ik nooit begrepen. laat ze lekker na sugahbabes gaan ofzo, kansloze lui.quote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel het voor aan JeRa![]()
Is vast vrij makkelijk in te scripten![]()
JanMaat had een vooruitziende blikquote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies...quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt heel wat postopkrikgeneuzel. Echt dat subforum heb ik nooit begrepen. laat ze lekker na sugahbabes gaan ofzo, kansloze lui.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef OA het volgende:
Je had bij Muck in bad kunnen liggen ipv te postenquote:Op maandag 12 november 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
whaaaaaaaa.. ik ga wel akelig hard naar de 300+ posts vandaag![]()
![]()
Gewoon weg jagenquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies...
Zul je zien dat die postcountkrikkerts dan hierheen komen![]()
Dat had een stuk beter geweestquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had bij Muck in bad kunnen liggen ipv te posten
Tja, prioriteiten...quote:
Jaquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had bij Muck in bad kunnen liggen ipv te posten
Komt die nu meequote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Kut.. Wat doe ik fout [afbeelding]
Je had even kunnen rijden. Badsex ftwquote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had even kunnen rijden. Badsex ftw
Top excuus oaquote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef OA het volgende:
300 haal ik niet hoor. 200 wellicht. Maar ik heb een excuus: ik heb gewerkt![]()
Groot bad ook ftw!quote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Betaal jij de benzinequote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |