Voordat ik ga slapen hoop ikquote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
deze komt ook wel vol als dit zo doorgaat [afbeelding]
zit er dit inquote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij niet richting 300? met je ses sc?
Ik haal die nietquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
Niet tijdens het fokken hoor... dan vergeet ik van alles.![]()
Zoals warme sjokiemel maken...13.
quote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
deze komt ook wel vol als dit zo doorgaat
Snap ik...quote:
Whehequote:
Goed idee. 14quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
topdrie morgen:
001. eer-ik
002. MPG
003. OA
eerik verwacht ik nog eens in MEN topics. ja dat postopkrikforumquote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
topdrie morgen:
001. eer-ik
002. MPG
003. OA
Hou jij dagelijks live je postcount bij...?quote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik heb die wel gehaald, zie ik net. Kut, dat is een tijd geleden dat ik 200+ haalde. Ik had dat afgezworen
En ik danquote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
topdrie morgen:
001. eer-ik
002. MPG
003. OA
Hij heb een Excel sheet denk ikquote:Op maandag 12 november 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hou jij dagelijks live je postcount bij...? [afbeelding]
Nee, gewoon de cijfers van arcee erbij pakken van de statistieken van gisteren en dan kijken naar de huide stand. Of weten we tegenwoordig niet meer te rekenen zonder calculator. Bah, luie kutzooiquote:Op maandag 12 november 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hou jij dagelijks live je postcount bij...?![]()
Whehequote:Op maandag 12 november 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik heb die wel gehaald, zie ik net. Kut, dat is een tijd geleden dat ik 200+ haalde. Ik had dat afgezworen
Iets beter je best doen... Plaats 4 is nog wel vrijquote:
Hij komt op heul veel uit vandaagquote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga jij niet richting 300? met je ses sc?
Ik heb al tijden hoge postcount, en toch kom ik nooit in MEN.quote:Op maandag 12 november 2007 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
eerik verwacht ik nog eens in MEN topics. ja dat postopkrikforum
Nee, dat is Qyroz met al zijn klonenquote:
Een 3 weken je elke dag vervelen bedoel je.quote:Op maandag 12 november 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Wat een dagje KSC al niet in je naar boven haalt![]()
Ik heb een tijdje meegedaan, maar nu ook niet meerquote:Op maandag 12 november 2007 21:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb al tijden hoge postcount, en toch kom ik nooit in MEN.
Kwam daar ooit wel eens though, maar denk al een jaar niet meer.
Heb max 2 posts gedaan daar lately, in dat topic wat OA opende daar.
Weet je wel hoeveel werk dat allemaal is!?quote:Op maandag 12 november 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, gewoon de cijfers van arcee erbij pakken van de statistieken van gisteren en dan kijken naar de huide stand. Of weten we tegenwoordig niet meer te rekenen zonder calculator. Bah, luie kutzooi
True. Ik ben na singles lekker gestopt met 400+ per dag. Wat een rustquote:Op maandag 12 november 2007 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
't Is maar waar je tijd voor hebt.
En of je 't boeit of niet
quote:Op maandag 12 november 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OA ook? En dan nog geen nieuw deel van z'n reisverslag?
Neequote:Op maandag 12 november 2007 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk dat allemaal is!?![]()
Best weinig eigenlijkquote:
400+ is wel absurd hoor, ook voor mijn maatstavenquote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Ik ben na singles lekker gestopt met 400+ per dag. Wat een rust
Whehequote:Op maandag 12 november 2007 21:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb al tijden hoge postcount, en toch kom ik nooit in MEN.
Kwam daar ooit wel eens though, maar denk al een jaar niet meer.
Heb max 2 posts gedaan daar lately, in dat topic wat OA opende daar.
Dat is ziekquote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Ik ben na singles lekker gestopt met 400+ per dag. Wat een rust [afbeelding]
Vandaag misschien vriendquote:Op maandag 12 november 2007 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
400+ is wel absurd hoor, ook voor mijn maatstaven
Zoek even m'n history na voordat je iets beweert!quote:
Whehe...quote:
400+ de teringquote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Ik ben na singles lekker gestopt met 400+ per dag. Wat een rust
Dhr. Miljonair bedoel ikquote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
Zoek even m'n history na voordat je iets beweert!
Die mogen ze ook dood maken. Verachterlijk wijfquote:
quote:
Zijn er mensen die mogen blijven leven van je?quote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mogen ze ook dood maken. Verachterlijk wijf
Ik zag d-rose ook vaak hoog in de top staan jaquote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef Pheno het volgende:
Oh, vraag maar aan indah als hij er is over D. Rose. Dat weet hij ook nog wel
quote:
Ik heb daar een tijdje meegepost in die lepeltopics, maar daar heb ik geen zin meer in!quote:Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik zie echt 1 topic in z'n AT lijst staan.
En nee, niet helemaal doorgebladerd
Vast wel wat. Als ik in een aardige bui ben.quote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zijn er mensen die mogen blijven leven van je?
Niet dat ik heleen van rooie wel mot...
Aan het begin van Mooi! Weer de Leeuw was Herman van Veen er. Heldquote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mogen ze ook dood maken. Verachterlijk wijf
zie boven jequote:Op maandag 12 november 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik zie echt 1 topic in z'n AT lijst staan.
En nee, niet helemaal doorgebladerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hans Liberg?quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
Leeft Hans nog?
Kan het toch altijd proberen?quote:Op maandag 12 november 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
400+ de tering [afbeelding].
Het is op 't werk erg druk, dus af en toe een gaatje om wat te posten.
Met 't nieuwe werk zal het waarschijnlijk nog minder worden (bij klanten enzo).
Nieuwe baas belde overigens. Had opdracht maar moest vanaf 26e al beginnen [afbeelding]. Ik weet dat mijn huidige werkgever daar echt niet akkoord mee gaat, en dus maar helaas pindakaas gezegd [afbeelding]
Dat MEN moeten ze gewoon uit de postcijfers halen. Simpel.quote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb daar een tijdje meegepost in die lepeltopics, maar daar heb ik geen zin meer in!![]()
dat nu?quote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aan het begin van Mooi! Weer de Leeuw was Herman van Veen er. Held
Deed ik ook. Maar dit is toch leukerquote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb daar een tijdje meegepost in die lepeltopics, maar daar heb ik geen zin meer in!![]()
Hilversum 3 bestond nog niet.quote:Op maandag 12 november 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aan het begin van Mooi! Weer de Leeuw was Herman van Veen er. Held
van der Togtquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef OA het volgende:
Hans van Willigenburg, Hans van Breukelen?
van der togtquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef OA het volgende:
Mooie stem, lekker rustigquote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hilversum 3 bestond nog niet.
Wel een aardige man.
Nee, klokquote:
quote:
Precies. Ook Danny die nu bezig is mag ik wel. Gewoon een leuke gast. niet dat diva geneuzel als Heleenquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 22:11 schreef OA het volgende:
Hans Kazan, Hans van der Togt, Hans Janmaat
Stel het voor aan JeRaquote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat MEN moeten ze gewoon uit de postcijfers halen. Simpel.
quote:
Scheelt heel wat postopkrikgeneuzel. Echt dat subforum heb ik nooit begrepen. laat ze lekker na sugahbabes gaan ofzo, kansloze lui.quote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel het voor aan JeRa![]()
Is vast vrij makkelijk in te scripten![]()
JanMaat had een vooruitziende blikquote:Op maandag 12 november 2007 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies...quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt heel wat postopkrikgeneuzel. Echt dat subforum heb ik nooit begrepen. laat ze lekker na sugahbabes gaan ofzo, kansloze lui.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef OA het volgende:
Je had bij Muck in bad kunnen liggen ipv te postenquote:Op maandag 12 november 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
whaaaaaaaa.. ik ga wel akelig hard naar de 300+ posts vandaag![]()
![]()
Gewoon weg jagenquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies...
Zul je zien dat die postcountkrikkerts dan hierheen komen![]()
Dat had een stuk beter geweestquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had bij Muck in bad kunnen liggen ipv te posten
Tja, prioriteiten...quote:
Jaquote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had bij Muck in bad kunnen liggen ipv te posten
Komt die nu meequote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Kut.. Wat doe ik fout [afbeelding]
Je had even kunnen rijden. Badsex ftwquote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had even kunnen rijden. Badsex ftw
Top excuus oaquote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef OA het volgende:
300 haal ik niet hoor. 200 wellicht. Maar ik heb een excuus: ik heb gewerkt![]()
Groot bad ook ftw!quote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Betaal jij de benzinequote:Op maandag 12 november 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |