ook en te zwelgen in zelfmedelijdenquote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Ligt Amanda nu af te kicken in bed?
Alleen als een miljonair de regels overtreed en er dan wordt uitgezet word een miljonair vanaf nu vervangenquote:Op maandag 12 november 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even het een en ander terug gelezen. Begrijp ik het goed dat een miljonair die eruit moet, nog steeds wordt vervangen? Dus in principe is het mogelijk dat iemand de winnaar wordt die nog maar een paar weken in het huis zit?
Heb jij nog de indruk dan dat er een winnaar zal zijn?quote:Op maandag 12 november 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even het een en ander terug gelezen. Begrijp ik het goed dat een miljonair die eruit moet, nog steeds wordt vervangen? Dus in principe is het mogelijk dat iemand de winnaar wordt die nog maar een paar weken in het huis zit?
Yep, ze verwacht misschien een nieuwe douche-scene vanavond.quote:Op maandag 12 november 2007 20:38 schreef Prospera het volgende:
Ligt Amanda nu af te kicken in bed?
Dat is de konsekwentie idd; maar daar zal via de regels wel weer een stokje voor worden gestoken.....quote:Op maandag 12 november 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op maandag 12 november 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 november 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Vooral Bart. Daar heb ik alleen maar respect voor. Op dit moment verdienen ze wat mij betreft allemaal geen greintje respect als je zo met je laat spelen.
Dom en aandachtsgeil, meer kan ik er niet van maken.
Als dat de nieuwe regel is en het netjes volgens de regels gaat welquote:Op maandag 12 november 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Ben jij ergquote:Op maandag 12 november 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze verwacht misschien een nieuwe douche-scene vanavond.
Stemmingmakerij alom.quote:Lieke en Huub zitten na een hartstochtelijk liefdesgevecht aan tafel bij Jan-Willem. Het gesprek gaat over koetjes en kalfjes. Lieke lijkt duidelijk op haar gemak, nu er geen andere Miljonairs in de buurt zijn om haar te bashen of uitspraken te ontlokken. Ze kan waarschijnlijk nog wel even genieten van die rust, want haar grootste vijand, Amanda, ligt heerlijk te slapen. Of zou ze soms energie opdoen voor vanavond?
Volgens mij nog één maand langer.quote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Het progamma duurt uiterlijk nog
http://practice.edte.utwe(...)ebsite/europe_nl.htm
waarom zegt jaap datquote:Op maandag 12 november 2007 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ook houdt Jaap de boot een beetje af als Huub "los" wil op Brian. Hij weet precies wat en wanneer je het best iets kunt doen. Hij is leuk, zelfs als aan het pesten is.....niet "over the top", maar genoeg om wat los te krijgen.
Dan ben jij echt te laat begonnen met kijken want eerder hebben Amanda, Brain en ook Nadia en Dennix er veeeeel meer over gehad.quote:Op maandag 12 november 2007 20:44 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt dat Brain er meer moeite mee heeft dan hij, alleen kan hij er toch niet over op houden. Ik geloof er dus helemaal niets van.
Bezoek voor Brian die hem wat veren in zijn reet komt steken.quote:Op maandag 12 november 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
een it-performance ?
't moet niet veel gekker worden....
Ik had Nicolaas wat meer smaak toegeschreven zeg.quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef HuubLiekeFan het volgende:
AMSTERDAM - Maribelle (47) is tot over haar oren verliefd op voormalig De Gouden Kooi -deelnemer Nicolaas Streefkerk (39). De Volendamse zangeres en haar kersverse 'lover' werden gekoppeld door DGK -villabewoonster Ilona!
"Zij is een heel goede vriendin van mij", vertelt Maribelle maandagavond. "Toen zij mij aan Nicolaas voorstelde, was het liefde op het eerste gezicht."
Heel spraakzaam is Maribelle nog niet over haar geliefde. "We kennen elkaar nog maar vier weken, dus het is erg pril. Maar ik ben wel erg gelukkig."
Idd, heel vermoeiend.quote:Op maandag 12 november 2007 20:50 schreef coldstar het volgende:
Nog even en ze beginnen weer......het is gewoon zo om te lachen. Dat ze die twee samen laten werken, wat een vermoeiend stel zeg.
Bij Bwian en zijn collega 'ontkenners' is het ook heel erg slaap verwekkendquote:Op maandag 12 november 2007 20:50 schreef coldstar het volgende:
Nog even en ze beginnen weer......het is gewoon zo om te lachen. Dat ze die twee samen laten werken, wat een vermoeiend stel zeg.
Mooi...zijn we van dat geglij hier ook af...quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef HuubLiekeFan het volgende:
AMSTERDAM - Maribelle (47) is tot over haar oren verliefd op voormalig De Gouden Kooi -deelnemer Nicolaas Streefkerk (39). De Volendamse zangeres en haar kersverse 'lover' werden gekoppeld door DGK -villabewoonster Ilona!
"Zij is een heel goede vriendin van mij", vertelt Maribelle maandagavond. "Toen zij mij aan Nicolaas voorstelde, was het liefde op het eerste gezicht."
Heel spraakzaam is Maribelle nog niet over haar geliefde. "We kennen elkaar nog maar vier weken, dus het is erg pril. Maar ik ben wel erg gelukkig."
Goffer!! Ik wist niet dat hij vrijgezel was! Stom wijf die Maribelle! Blijf van Nicolaas af, trut!quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Jaloers?quote:Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik had Nicolaas wat meer smaak toegeschreven zeg.![]()
En af en toe NOG een woordje Nederlandsquote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Brian: Luister wat je op straat hoort, de "slang ".....Surinaams, Marokkaans, Papiaments en een af en toe een woordje Nederlands.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mooi...zijn we van dat geglij hier ook af...
![]()
NOG erger dus.quote:Op maandag 12 november 2007 20:54 schreef Borga het volgende:
[..]
En af en toe NOG een woordje Nederlands
Vandaar dat Huub bij de vorige boete al liep te huilen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hiij zeg voor 10.000 euro niet eens zijn bed uit te komen. Dus een boete meer of minder ligt Huub niet wakker van hoor.![]()
Dit mogen H en L dus ook doen, het schijnt toegestaan te zijnquote:Op maandag 12 november 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
Dit liet de redactie gewoon toe anders was er niets gebeurt.
Je krijgt er nog geen boete voor ook.
[ afbeelding ]
Nadia zei vanmiddag idd dat ze Liekes neus zou aantikken e.d. want daar ging Huub mss wel van flippen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit mogen H en L dus ook doen, het schijnt toegestaan te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kutnaad is al tijden niet meer in beeld geweest. Houden zoquote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit zie begin ik weer te koken, wat een etterwijven.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hooouuuu van jooouuuuquote:
Fo(c)k!ing traag...quote:Op maandag 12 november 2007 21:03 schreef STAP01 het volgende:
Wat gaat Fok weer traag!
Zo zie je maar weer dat die trut zich nergens iets van aantrekt. Denkt dat ze overal boven staat .Benieuwd of ze nog steeds zo populair is.quote:Op maandag 12 november 2007 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadia zei vanmiddag idd dat ze Liekes neus zou aantikken e.d. want daar ging Huub mss wel van flippen.
nee, het stopt in Februari, als er volgende week een nieuwe komt, zit die er geen jaar inquote:Op maandag 12 november 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 21:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
De portemonnee's mogen weer achterslot en grendel![]()
Als zij naar elkaar schrijven, kunnen zij dus info uitwisselen, die wij niet horen dus weten.quote:Op maandag 12 november 2007 19:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens Huub is muziek niet toegestaan omdat er dan meteriaal onstaat wat niet ge-edit kan worden omdat er dan continuiteits fouten onstaan (febo kan dan de context niet meer uit het vehaal houden enzo)
Nadia en Dennix schrijven constant naar fans (en naar elkaar zo blijkt. Ze lezen elkaars brieven dan in een boek)
En om zeker te zijn dat dit niet uitgezonden gaat worden, kan je daar natuurlijk even muziekje onder zetten...
Niet dathet zo is hoor, maar moest er opeens aan denken.
Schijnbaar niet, anders was het niet wederzijds.quote:Op maandag 12 november 2007 21:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hooouuuu van jooouuuu
alleeeen van jooouuuu
ik kan niet leeeeven in een wereld zonder jooooouuuu![]()
Beeldmateriaal: http://www.youtube.com/watch?v=yrkGKGZeK0w
Kom op zeg Nicolaas kan wel wat beters krijgen dan een zwijmelend kindvrouw![]()
Maar ze vindt de popoll niet belangrijk hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat die trut zich nergens iets van aantrekt. Denkt dat ze overal boven staat .Benieuwd of ze nog steeds zo populair is.![]()
afgezien van het feit of het mag of niet........het interesseert mij werkelijk geen biet wat die 2 elkaar te melden hebben. Ik heb nog nooit ook maar 1 gesprek van die 2 kutten gehoord wat de moeite van het aanhoren waard was........wie welquote:Op maandag 12 november 2007 21:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als zij naar elkaar schrijven, kunnen zij dus info uitwisselen, die wij niet horen dus weten.
Ik dacht, dat dat niet mocht???
Ja, hoe dan??!!quote:Op maandag 12 november 2007 20:49 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Dat zou iig lekker opruimen, er staan genoeg toneelhaken in het hokje.quote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het einde van DGK nadert. Net als voorheen wordt het tijd dat ze de minst populairen er gewoon uitgooien . In het verleden kon dat ook. Unanieme stemmingen lukken toch niet.
oftewel je normale leven net als wij allemaalquote:Op maandag 12 november 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, anders was het niet wederzijds.
Accepteer het en ga verder met de COS...
![]()
Als haar mammie maar trots op haar is.quote:Op maandag 12 november 2007 21:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar ze vindt de popoll niet belangrijk hoor.![]()
Nee, ik zat op 1 en 2. daar zijn ze nog aan het 'werk'.quote:Op maandag 12 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou iig lekker opruimen, er staan genoeg toneelhaken in het hokje.![]()
Denk jij dat Brian iets begrijpt van wat de dj meneer hem uitlegt of luister je niet?![]()
BQ ben je nu dwangmatig aan het luisteren?quote:Op maandag 12 november 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou iig lekker opruimen, er staan genoeg toneelhaken in het hokje.![]()
Denk jij dat Brian iets begrijpt van wat de dj meneer hem uitlegt of luister je niet?![]()
Zo niet, dan breng je ze op een idee.quote:Op maandag 12 november 2007 21:20 schreef Py het volgende:
Duzzz, boetes. Was het niet FOns die zei dat dat hele boetesysteem een fars was?
Zouden ze achter weddenschappen hebben afgesloten wanneer de laatste Exit Brian Ava zou zijn verdwenen?![]()
Geeft niet hoor, ik was gewoon benieuwd of ze Brian nog iets bij konden brengen, hij weet immers alles af van dj'enquote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik zat op 1 en 2. daar zijn ze nog aan het 'werk'.![]()
Oeps, betrapt.quote:Op maandag 12 november 2007 21:20 schreef 2live het volgende:
[..]
BQ ben je nu dwangmatig aan het luisteren?![]()
Oeps.quote:Op maandag 12 november 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo niet, dan breng je ze op een idee.![]()
Haar website is ook nooit echt van de grond gekomenquote:Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef PeterNB het volgende:
En waar is eigenlijk gebleven...
[ afbeelding ]
Ja, waarquote:Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ellie Gesjelliequote:Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd al geroepen, dat H fans een vermogen verspillen aan smsjes....quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef coldstar het volgende:
Huub roept net op, zijn liedje te downloaden. Hij staat achter bij Brain. Hieraan kan je zien dat de popu poul niet klopt. Hier stemmen een aantal mensen voor heel veel euro's. Ome Fonds lacht zich een krul in zijn l*l
Zij hebben hem toch in de kooi gezet? RTL krijgt daar geld voor...quote:Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef mspoez het volgende:
Zo'n filmpje waarin Brian zegt dat hij tot moord overgaat, moet dat niet opgestuurd naar weetikveel, de politie?
quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef Py het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Nou ja. We kunnen ze wel een beetje fukken nog. Als ik m nu terugneem en als enige overblijf met een Exit Brian Ava.
Krijgen ze vast ruzie over de spelregels![]()
Heb je net gemist, jammer!quote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef petraa het volgende:
Is er al oorlog in de kooi ?
Eigenlijk krijgen zij meer waar voor hun geld, want hun stem wordt dubbel geteldquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al geroepen, dat H fans een vermogen verspillen aan smsjes....
Ach echt? The Holy Kubatz Family draait de 50 K van St.Brian er doorheen om het nummer keer op keer te uploaden via iedere PC die ze maar kunnen vinden.quote:Op maandag 12 november 2007 21:26 schreef coldstar het volgende:
Huub roept net op, zijn liedje te downloaden. Hij staat achter bij Brain. Hieraan kan je zien dat de popu poul niet klopt. Hier stemmen een aantal mensen voor heel veel euro's. Ome Fonds lacht zich een krul in zijn l*l
Ik ook, als de finale door smsen zou eindigen en Brain zou winnen, geloven ze het nog niet ookquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al geroepen, dat H fans een vermogen verspillen aan smsjes....
Hoe heet die dokter ook alweer, ik ben zijn naam even kwijt?quote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
EN bedenker van het HOS-virus !!!Elly was LIEVVVV
![]()
Raar he, dat personeel in DGK altijd ineens verdwijnt zonder berichtquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Py het volgende:
[..]
Ellie Gesjellie![]()
Tijd niet gezien idd.
Met r lucifergrapjes![]()
Waarom gaat de tv aan dan?quote:Op maandag 12 november 2007 21:34 schreef b.a.s. het volgende:
Helemaal blij dat de TV aan gaat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 21:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Raar he, dat personeel in DGK altijd ineens verdwijnt zonder bericht![]()
Dreams of Beauty is het enige personeel wat nooit eens op rot![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach echt? The Holy Kubatz Family draait de 50 K van St.Brian er doorheen om het nummer keer op keer te uploaden via iedere PC die ze maar kunnen vinden.![]()
idd... misschien dat tie vandaag wel al komtquote:Op maandag 12 november 2007 21:35 schreef agter het volgende:
ben benieuwd wanneer Janice erin komt...
ze laten dit toch niet voor niets zien..
Om eerlijk te zijn zou ik dat ook niet geloven......en al helemaal niet wenselijk vinden. Doe de poet maar naar Jaap, Lieke of Dennis (in die volgorde)quote:Op maandag 12 november 2007 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ook, als de finale door smsen zou eindigen en Brain zou winnen, geloven ze het nog niet ook![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |