quote:Op maandag 12 november 2007 20:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ruud, Ruud, Ruuuuuud!!! Ik bedoelde mn Avatar!!!! Ik verlaat FOK! NOOOIT! (alleen als hij kruipt!)

Jeetje, ik ben het zowaar met je eens.quote:Op maandag 12 november 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub Jaap en Lieke zijn net zo megadom als die andere vier. Alleen de slimme mensen zijn vertrokken, en wel in de eerste maanden.

Maar van Brian pikt ze álles, zou ze ook niet moeten doen....als zij dat niet zou pikken was hij nu al thuis geweest....hij mag haar wel dankbaar zijn, dankzij haar zit hij er nog. Stomme verblinde muts....quote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik Amanda ook vind. Ze heeft eigenlijk groot gelijk. Je laat je toch ook niet de les lezen door die prutsers van achter. Of dat nou Amanda is, Huub of Dennis. Zij zouden mij op een gegeven moment ook kunnen jeuken. Al is haar visie nog zo krom, zij pikt het iig niet. Dat zouden meer mensen moeten doen wat mij betreft.

Vooral Bart. Daar heb ik alleen maar respect voor. Op dit moment verdienen ze wat mij betreft allemaal geen greintje respect als je zo met je laat spelen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub Jaap en Lieke zijn net zo megadom als die andere vier. Alleen de slimme mensen zijn vertrokken, en wel in de eerste maanden.

quote:Op maandag 12 november 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de dollartekens zijn maar dat het aandachtsgeilheid is. Mensen doen veel om met hun kop op tv te komen. Al is het maar 5 minuten. Mediageil, bn-er worden, camerageil..alles wat ze elkaar verwijten te zijn en ondertussen zijn ze het allemaal. Dennis wil zanger worden, Brian wil een goeroe, rapper, dichter etc worden, Nadia wil in soaps spelen, Lieke wil achter de schermen, Jaap wil de nieuwe Paul de Leeuw worden, Amanda wil de sekspoes van Nederland worden en Huub wil dadelijk veel neuken met heel veel groupies.
Aandachtshoeren zijn het, allemaal, stuk voor stuk.

Niet te geloven dit beloning op beloningquote:Op maandag 12 november 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
De dj meneren prijzen Brian de hemel in. Hij heeft echt zijn rust gevonden in het draaien![]()
Weer bezoek voor Brian?

Iedere keer denk ik: het moet toch niet gekker worden, en iedere keer wordt het gekker..quote:Op maandag 12 november 2007 20:36 schreef STAP01 het volgende:
zoethoudertje voor Brain!!!!!

quote:Op maandag 12 november 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Vooral Bart. Daar heb ik alleen maar respect voor. Op dit moment verdienen ze wat mij betreft allemaal geen greintje respect als je zo met je laat spelen.
Dom en aandachtsgeil, meer kan ik er niet van maken.

Jaap is, hoe zal ik het zeggen, de meest natuurlijke mens die ik ken. Geen stuk geciviliseerde fratsen....ik geniet er vanquote:Op maandag 12 november 2007 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap blijft een botte boer, hè.... geeft de gast geen hand..... (OK, hij had wat in zijn hand, maar toch)

Jij hebt Brian niet gehoord vanmiddag?quote:Op maandag 12 november 2007 20:37 schreef coldstar het volgende:
Kijk Huub kan het toch niet laten er niet over te praten. Pffffffffff weer een ton Huub het is wat hoor.

Huub interesseert die boete veeeeel minder dan Brain!quote:Op maandag 12 november 2007 20:37 schreef coldstar het volgende:
Kijk Huub kan het toch niet laten er niet over te praten. Pffffffffff weer een ton Huub het is wat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |