Ja klopt, ook op de speed loopt het al richting eindspel. De natardorpen zijn er, en iedereen is volop aan het bouwen rond die dorpen. Straks krijg je van die aanvallen waar honderdduizenden troepen bij betrokken zijn. Ik vind dit toch een stuk leuker dan de normale servers hoor. En helemaal als je nog volop meedoet voor de winst.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef Suijk het volgende:
Zulke legers zie je alleen in het eindspel op normale servers, als alles gecombineerd wordt. Maar eerder zeker niet. Dan zijn 6000 bijltjes met 3000 Germaanse ridders al een veeg.
Nee en hij heeft me vandaag nog 2 keer aangevallenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:06 schreef Hathor het volgende:
Heb je geen alliantiegenoten die je kunnen steunen?
In deze fase van het spel gaat het ze puur om de gs, als je gewoon he troepen verplaatst en zorgt dat er niks te halen valt, geven ze het vanzelf wel op.
ga ik proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef TheThirdMark het volgende:
Heldje maken + alle GS in je units pompen. Dan wordt iig je held ''gratis'' getrained.
Tja, je zegt het wat ongenuanceerd, maar ik heb daar ook echt de tijd niet voor. Ik heb er nog wel een accountje, maar heb er niet echt een strategie. Op s4 sta ik nu bij de eerste 5 en op s3 (eindspel begint over een poosje) top 100. Ik heb in ieder geval tijd om over mijn strategie na te denken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Op die speed servers kan je eigenlijk alleen maar meekomen als je óf een werkloze pauper bent. Óf iemand die op zijn werk niets hoeft uit te vreten.
Bullshit...wel eens gehoord van dual, of zelfs triple accounts? Dat zijn nou precies de accounts die strijden tot het eind.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Op die speed servers kan je eigenlijk alleen maar meekomen als je óf een werkloze pauper bent. Óf iemand die op zijn werk niets hoeft uit te vreten.
Oftewel valsspelers en paupers. Jij je zin.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bullshit...wel eens gehoord van dual, of zelfs triple accounts? Dat zijn nou precies de accounts die strijden tot het eind.
iemand uit m'n clan is laatst nog geveegd door 24k bijlvechters en 10k germaanse riddersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja klopt, ook op de speed loopt het al richting eindspel. De natardorpen zijn er, en iedereen is volop aan het bouwen rond die dorpen. Straks krijg je van die aanvallen waar honderdduizenden troepen bij betrokken zijn. Ik vind dit toch een stuk leuker dan de normale servers hoor. En helemaal als je nog volop meedoet voor de winst.
of een pocket-pc hebben en 's nachts wakker zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef TheThirdMark het volgende:
dualquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bullshit...wel eens gehoord van dual, of zelfs triple accounts? Dat zijn nou precies de accounts die strijden tot het eind.
Ik heb dus helemaal gelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:10 schreef Hathor het volgende:
Nou nee, je hebt aan de ene kant wel een beetje gelijk, maar aan de andere kant toch ook weer niet. Ik ken namelijk mensen die gewoon thuis travian zitten te spelen, en gaan dan om 8 of 9 uur naar hun werk, naar kantoor wel te verstaan, en gaan tijdens kantooruren gewoon verder met spelen. Niks werkeloze pauper dus, maar gewoon een goed salaris en daar helmaal geen reet voor hoeven te doen.
Ikzelf ben ook een goed voorbeeld, ik zit in de glazenwasserij, en als je hier in Nederland in die branche ergens last van hebt dan is het wel wind en regen, en laten we daar in NL nou volop van hebben, wat automatisch inhoudt dat ik gedwongen thuis zit, en me dus volledig kan storten op spelletjes als travian en tribal wars, ook ik ben geen werkeloze pauper dus. Ik ken een advocaat uit Chicago, die zit de hele dag in zijn kantoor WoW te spelen, af en toe krijgt ie een belletje van een client, doet wat paperwork, en gaat vervolgens weer vrolijk verder waar ie gebleven was met zijn quest. Een dik salaris hebben en dat allemaal voor een sessie WoW op kantoor, is dat niet de droom van iedere gamer?
En ja, er zullen best wekeloze paupers tussenzitten, alleen ken ik er geeneen. Bij mij in de alliantie zijn het allemaal of werkende mensen, of studenten die ook op school makkelijk toegang tot het internet hebben.
Als jij een advocaat die op kantoor zit te traviannen een werkeloze pauper vind wel ja, alleen ben ik bang dat die werkeloze pauper er warmer bij zit dan ons met zijn allen bij elkaar.quote:
Jij doet het met zijn vieren of zo?quote:
Wacht even, ik zal het even zo posten dat zelfs jij het snapt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als jij een advocaat die op kantoor zit te traviannen een werkeloze pauper vind wel ja, alleen ben ik bang dat die werkeloze pauper er warmer bij zit dan ons met zijn allen bij elkaar.
Jouw antwoord daarop:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Komt dan een reactie op terug hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hier komt ie dan:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Oftewel valsspelers en paupers. Jij je zin.
Voel je je aangevallen
Let vooral op het dik gedrukte:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:10 schreef Hathor het volgende:
Nou nee, je hebt aan de ene kant wel een beetje gelijk, maar aan de andere kant toch ook weer niet. Ik ken namelijk mensen die gewoon thuis travian zitten te spelen, en gaan dan om 8 of 9 uur naar hun werk, naar kantoor wel te verstaan, en gaan tijdens kantooruren gewoon verder met spelen. Niks werkeloze pauper dus, maar gewoon een goed salaris en daar helmaal geen reet voor hoeven te doen.
Ikzelf ben ook een goed voorbeeld, ik zit in de glazenwasserij, en als je hier in Nederland in die branche ergens last van hebt dan is het wel wind en regen, en laten we daar in NL nou volop van hebben, wat automatisch inhoudt dat ik gedwongen thuis zit, en me dus volledig kan storten op spelletjes als travian en tribal wars, ook ik ben geen werkeloze pauper dus. Ik ken een advocaat uit Chicago, die zit de hele dag in zijn kantoor WoW te spelen, af en toe krijgt ie een belletje van een client, doet wat paperwork, en gaat vervolgens weer vrolijk verder waar ie gebleven was met zijn quest. Een dik salaris hebben en dat allemaal voor een sessie WoW op kantoor, is dat niet de droom van iedere gamer?
En ja, er zullen best wekeloze paupers tussenzitten, alleen ken ik er geeneen. Bij mij in de alliantie zijn het allemaal of werkende mensen, of studenten die ook op school makkelijk toegang tot het internet hebben.
Ik weet het, begrijpend lezen is moeilijk zo vroeg in de morgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Nog maar een keertje dan (let ook hier weer op het dik gedrukte)::quote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als jij een advocaat die op kantoor zit te traviannen een werkeloze pauper vind wel ja, alleen ben ik bang dat die werkeloze pauper er warmer bij zit dan ons met zijn allen bij elkaar.
Dus voor jou geldt een dubbelequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:41 schreef TheThirdMark het volgende:
nee in m'n eentjequote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij doet het met zijn vieren of zo?
anker wat een legerquote:Aanvaller *** uit dorp ***
Eenheden 0 0 84462 0 0 26000 1500 160 0 0
Verliezen 0 0 399 0 0 123 7 1 0 0
Info Stadsmuur is vernietigd
Info Residentie is vernietigd
Info Graanakker is vernietigd
Opbrengst 72583 87476 74835 83100
Ik zit ook op s4, top 10.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef Wynter het volgende:
sja, ik speel nu 7 dagen ofzo, snap er nog geen flikker van... is er een fok-alliance op S4?
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:04 schreef Jojogirl het volgende:
Wow, ik word voor het eerst aangevallen op s7. Door iemand met 1/3e van mijn populatie en nog 0 aanvalspuntenIk ben erg benieuwd wat ik daarvan mag verwachten
S4.... het is gewoon zo irritant, ik ben nieuw, helemaal snappen doe ik het spel nog niet, maar opbouwen kan ik ook niet als iemand me steeds blijft aanvallen elke dag...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:21 schreef Jojogirl het volgende:
Welke server is dat Wynter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |