het is toch veel goedkoper om in ieder dorp eennieuwe residente te maken?quote:Op maandag 31 december 2007 13:06 schreef TheThirdMark het volgende:
Paleis naar N20 en dan 3e dorpje erbij maken.
Sitter of overgenomen door iemand met een ander ip adres. Ik heb op server 5 van travian.com ook een tijdje zo'n account onder mijn hoede gehad, en nam daarbij het risico van een ban, door dagelijks vanuit dat dorp tienduizenden gs naar mijn eigen dorp te sluizen via de handelaren. Toen ik een tijdje niet had omgekeken naar die account en na een week of wat weer eens inlogde, bleek at dorp volledig verwoest door katas, door iemand die blijkbaar niet doorheeft dat zo'n dorp veel meer waarde heeft als farm dan als trainingsstage voor je kata's, want buiten het feit dat ik dat dorp onbeschaamd en illegaal exploiteerde, werd het ook nog eens dagelijks gefarmt door meerdere spelers, die allemaal steeds volgeladen weer huiswaarts keerden (allen velden waren level 10, dus productie liep als een trein), dus die zullen ook niet blij met die katadude zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:08 schreef Jojogirl het volgende:
Vaag: ik kijk wel eens op travian.ws om te weten te komen hoe actief de dorpjes om me heen zijn en welke ik dus "veilig" kan overvallen. Nu is er dus een dorpje/user bij mij in de buurt waarvan die site aangeeft dat dat account al maanden geleden verwijderd is Toch is dat dorp er nog en heeft het nogal wat van mijn eenheden gevangen genomen. Weet iemand van jullie hier een verklaring voor?
Of gewoon een plaat voor je harses, een ziekelijke neiging om te slopen, net zoals al die malloten tegenwoordig op oudjaarsavond.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:32 schreef TheThirdMark het volgende:
True. Ik snap die Kata's ook niet echt. Dan moet je echt een hekel hebben aan iemand.
Of iets tegen cheaters...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef Hathor het volgende:
Of gewoon een plaat voor je harses, een ziekelijke neiging om te slopen, net zoals al die malloten tegenwoordig op oudjaarsavond.
Leg uit?!?!quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:11 schreef Hathor het volgende:
Het eindspel staat weer op het punt van beginnen op de speed, de natars dorpen zijn er, en iedereen is als een gek clusters eromheen aan het bouwen.
Lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef Suijk het volgende:
Wel begonnen op S4 met wat andere gasten. We staan nu top10.
Mag je wel liegen van je mams? Ik tel zo in 1 report al 600 doden aan jouw kantquote:Op woensdag 23 januari 2008 02:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Neuh, eigenlijk amper wat. In totaal 150, maar er dik 800 afgemaakt. Dus vindt het wel meevallen.
Ik heb geen moederquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Mag je wel liegen van je mams? Ik tel zo in 1 report al 600 doden aan jouw kant
@ Boyv: Ja, 3 intussen
citeerdquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Feli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |