Misschien dat ik niet zoveel meekrijg van alle interesse in PSV-spelers, maar echt grootschalig is het niet. Alleen in Alex was interesse van Europese topclubs, maar Sevilla (Arouna Koné) zie ik niet als echt topclub. Daarbij valt het mij dus tegen dat Jefferson Farfán en Gomes nog altijd bij PSV zitten, als ze bij Ajax zaten, waren ze allang weggeweest.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat er geen interesse is.
Alex stond al meer dan 2 jaar in de belangstelling van verschillende topclubs en is uiteindelijk naar Chelsea gegaan omdat die de eerste optie hadden en mede eigenaar waren.
Arouna Kone is naar Sevilla vertrokken.
Gomes is ook met regelmaat interesse voor geweest.
Salcido en Afellay staan nog steeds regelmatig in de belangstelling van topclubs.
Voor de rest van het inderdaad wel mee.
Bij ajax is het volgens mij vooral Huntelaar die in de belangstelling staat.
En af en toe hoor je dingen over Emanuelson (onbegrijpelijk wat mij betreft) Heitinga en Maduro (transfervrij)......
Beterquote:
Terwijl Alex al die tijd van Chelsea was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat ik niet zoveel meekrijg van alle interesse in PSV-spelers, maar echt grootschalig is het niet. Alleen in Alex was interesse van Europese topclubs, maar Sevilla (Arouna Koné) zie ik niet als echt topclub. Daarbij valt het mij dus tegen dat Jefferson Farfán en Gomes nog altijd bij PSV zitten, als ze bij Ajax zaten, waren ze allang weggeweest.
Zoals ik al eerder gezegd heb, deze spelers willen ook gewoon heel graag nog bij PSV spelen omdat ze bij PSV verzekerd zijn van Champiions League voetbal en ook vrijwel elk jaar kampioen worden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij valt het mij dus tegen dat Jefferson Farfán en Gomes nog altijd bij PSV zitten, als ze bij Ajax zaten, waren ze allang weggeweest.
Dat laatste snap ik, maar evrder denk ik dat je niet moet denken dat ze zo graag bij PSV willen blijven. Een jongen als Jefferson Farfán had ook gehoopt dat er Europese topclubs zouden azen op hem en dan niet een club als Portsmouth, nadeel (voor hem) is alleen dat men niet zit te wachten op hem. Maar waarom dan wel op Klaas Jan Huntelaar of zelfs Luis Suarez?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gezegd heb, deze spelers willen ook gewoon heel graag nog bij PSV spelen omdat ze bij PSV verzekerd zijn van Champiions League voetbal en ook vrijwel elk jaar kampioen worden.
Beide hebben overigens een niet geringe afkoopclausule in hun contract staan.
Miisschien dat de clubs die eventueel interesse hebben niet bereid zijn dat bedrag te betalen.
Ik vind het overigens helemaal niet erg dat deze 2 tenminste nog bij PSV spelen.
Tuurlijk, ze lopen hier weg met mequote:
quote:Valpartij Mols toch weer op YouTube
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoord gaat de strijd aan met YouTube. De Rotterdamse club probeerde de struikelpartij van Michael Mols, waaruit de Rotterdamse club tegen Ajax een strafschop kreeg, van YouTube te halen. Dat lukte aanvankelijk, maar later keerde het fragment toch weer terug op YouTube. "Iedereen kan zo'n filmpje op YouTube plaatsen. Het ging ons niet om het specifieke fragment, maar het gaat ons puur om de rechten", aldus Feyenoord-persvoorlichter Gido Vader.
Voetballiefhebbers die na het weekeinde de beelden nog eens willen beoordelen, kunnen daarvoor dus echter toch weer op YouTube terecht. Aanvankelijk kregen zij bij een betreffende filmpje de melding, 'this video is no longer available due to a copyright claim by Feyenoord Rotterdam N.V0, maar kan de valpartij van Mols toch gewoon weer worden geanalyseerd.
Filmpje valpartij Michael Mols.
Als het goed is gaat Leo inderdaad spelen tegen VVV en Davids als het meezit ook!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:54 schreef Silenus het volgende:
Wel relaxt dat we komende week interlands hebben, kan ik ook effe een weekendje ertussenuit.
Ben benieuwd hoe Davids en Leo ervoor staan de 25e. Van mij mogen ze langzaamaan toch eens gaan spelen. Misschien pakt Leo wel een aantal minuutjes as donderdag als Jong Ajax oefent tegen VVV.
quote:Ajax spreekt waardering uit over gedrag supporters
Amsterdam, 12 nov 2007
Op de dag na de enerverende klassieker Feyenoord - Ajax kan worden geconcludeerd dat de organisatie van de wedstrijd goed verlopen is.
Feyenoord en Ajax, maar ook alle andere betrokken partijen zoals de lokale overheden en politie, hebben zich voorafgaand aan en tijdens de wedstrijd maximaal ingespannen om de middag op een sportieve manier te laten verlopen.
Met name de supporters hebben Ajax waardig ondersteund en hebben hun stem op een positieve manier laten gelden. Ajax zal er natuurlijk alles aan doen om de koppositie in de Eredivisie behouden en rekent daarbij ook op de steun van de eigen aanhang.
Ja sure de rechten, er mogen wel 1000 andere 010 filmpjes op staan.quote:
Over het algemee gekeken interesseert het potentiele aankopen geen donder wat Van Basten met Van Bommel en Van Nistelrooij heeft uitgespookt. Wanneer hij de kamer binnen komt lopen, dan wordt nog geen drie seconden later de handtekening wel gezet, bij wijze van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over het algemeen gekeken naar het beleid van van Basten denk ik dat spelers liever onder een andere trainer willen spelen..
Je snapt toch ook wel dat ik het niet over MvB en RvN heb..![]()
Dat insinueer ik niet.. ik zeg alleen dat ik denk dat hun liever een ervaren trainer (Rijkaard, Koster) zien dan van Basten..quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Over het algemee gekeken interesseert het potentiele aankopen geen donder wat Van Basten met Van Bommel en Van Nistelrooij heeft uitgespookt. Wanneer hij de kamer binnen komt lopen, dan wordt nog geen drie seconden later de handtekening wel gezet, bij wijze van.
Denk je trouwens echt dat jongels als Heitinga, Stekelenburg, Sneijder, Emanuelson en Maduro niet onder Van Basten zouden willen werken?
Hier is het helemaal duidelijk dat hij over zijn eigen poten valt.quote:
Van Basten of Rijkaard lijkt me om het even. Zelfde type trainers, zelfde uitstraling.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat insinueer ik niet.. ik zeg alleen dat ik denk dat hun liever een ervaren trainer (Rijkaard, Koster) zien dan van Basten..
Nou dan verschillen wij daarover van meningquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Van Basten of Rijkaard lijkt me om het even. Zelfde type trainers, zelfde uitstraling.
ik heb het liefst geen van tweeën, hoewel het prachtige iconen zijn heeft dit Ajax een ander type trainer nodig. Heb liever een figuur als Stevens of Jol.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Van Basten of Rijkaard lijkt me om het even. Zelfde type trainers, zelfde uitstraling.
Omdat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb het liefst geen van tweeën, hoewel het prachtige iconen zijn heeft dit Ajax een ander type trainer nodig. Heb liever een figuur als Stevens of Jol.
Barcelona een andere club is als Ajax. Rijkaard degradeerde ook met Sparta en een paar jaar later wint hij de CL. En van Basten lijkt mij gewoon geen goede coach.quote:
Ik bedoelde meer waarom Stevens en of Jol?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:54 schreef toma het volgende:
[..]
Barcelona een andere club is als Ajax. Rijkaard degradeerde ook met Sparta en een paar jaar later wint hij de CL. En van Basten lijkt mij gewoon geen goede coach.
Stevens heeft HSV behoorlijk laten voetballen en Jol idem met de Spurs.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer waarom Stevens en of Jol?
en Rijkaard Barca niet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:03 schreef toma het volgende:
[..]
Stevens heeft HSV behoorlijk laten voetballen en Jol idem met de Spurs.
jawel maar HSV en de Spurs zijn meer clubs zoals Ajax. Barcelona is toch echt een paar stapjes hoger.quote:
Hoe ziekelijk. Heel Youtube staat vol met voetbalfilmpjes.quote:
Er staan ongeveer 3210 filmpjes van Feyenoord op YouTube, maar deze mag niet?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een stel koningen met z'n allen!
quote:Vrachtwagen ramt bijna stadion Ajax
Datum: 13-nov-2007 14:53
Het is nieuws uit de categorie 'zinloos, maar, laten we het toch even melden'.
Dinsdagmiddag om 14.15 uur is een vrachtwagen van transportbedrijf TDG bijna tegen kantoren van de Amsterdam Arena aangereden. Op de Burgermeester Stramanweg, die onder het Ajax-stadion doorloopt, kwam de chauffeur er net op tijd achter dat zijn wagen te hoog was om door te rijden. Onder begeleiding van een politiewagen reed de vrachtwagen (links op de foto) enkele honderden meters achteruit, om vervolgens een andere route te kunnen kiezen richting de wijken De Venserpolder en Bijlmer. (MB)
quote:
was er meteen met een bulldozer doorheen gereden waardoor het in zou storten zodat we een mooi stadion kunnen bouwen.quote:
met mooie stoeltjesquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:40 schreef toma het volgende:
[..]
was er meteen met een bulldozer doorheen gereden waardoor het in zou storten zodat we een mooi stadion kunnen bouwen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef BonJovi het volgende:
Tieten zijn er wel maar bij sommige wil je het gezicht niet eens zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |