wtf heb jij voor een fobo danquote:
Een konijntjes fobo?quote:Op maandag 17 december 2007 17:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf heb jij voor een fobo dan?
Joa joa get mooi bijna vakantiequote:Op maandag 17 december 2007 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
bliksems ineens gezellig hier
hier ist goed. en in vriezenveen?
en waarom ik vanaf september ook weer (deeltijd)student wordtquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
wat denk je waarom ik nog student ben
jij bent gewoon een lui varkenquote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom ik vanaf september ook weer (deeltijd)student wordt![]()
hahahahahahahaquote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent gewoon een lui varken
moar neet in de boxe. dat gef zo'n pröttelquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
Hennig an moaten.
Ok, het plat praten voor deze week is ook weer gebeurd.
loat goan = laat gaanquote:
völle wille d'r met = veel plezier er meequote:
maar niet in de broek, dat geeft zo'n rotzooiquote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moar neet in de boxe. dat gef zo'n pröttel
kijk je terugquote:Op maandag 17 december 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Mijn dank is groot.
Over 2 dagen ben ik het vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
die kende ik nog nietquote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
en geef ons heden ons dagelijks brood, moar de stoet van de bakker is ook wa good
dank uquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kende ik nog niethulde wouter
daar moet je dus zijn voor goede spijkersquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Rumille het volgende:
Met de spijkers van van Leeuwen, hangt Jezus nu al eeuwen...
wat een goede posts allemaalquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar moet je dus zijn voor goede spijkers
kiek zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |