Ja, jammer dat het de enige is die ik kan vinden. Vroeger (en nog steeds) vond ik de gulden middenweg echt helemaal fantastisch.quote:
ik ken(de) het niet eensquote:Op woensdag 12 december 2007 20:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het de enige is die ik kan vinden. Vroeger (en nog steeds) vond ik de gulden middenweg echt helemaal fantastisch.
Het was een jaar of 10 geleden ofzo iedere zondagavond op BNN, duurde altijd maar 3 minuten ofzo. Er zijn er in ieder geval nog veel meer uitgezonden, en volgens mij waren er een paar bij die ik nog beter vond dan deze.quote:
Dikke jood!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Rumille kleine snotaap!
maar toen was ik 11quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het was een jaar of 10 geleden ofzo iedere zondagavond op BNN, duurde altijd maar 3 minuten ofzo. Er zijn er in ieder geval nog veel meer uitgezonden, en volgens mij waren er een paar bij die ik nog beter vond dan deze.
Ja dus? Ik ook.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar toen was ik 11
goedenavond, weer 1 dag dichterbij het weekend
voel ik niet, ben toch dronkenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef Blawh het volgende:
Niet zoveel zuipen, sterven je hersencellen van af.
wat heb jij ineensquote:
K ben niet dikquote:
Whehequote:
zoek een vriendinquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben beetje lam laatste tijd. Nergens zin in en dan ga ik raar doen
.
ik dacht dat je altijd zo deed, dat dat normaal was voor jouquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben beetje lam laatste tijd. Nergens zin in en dan ga ik raar doen
.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat je altijd zo deed, dat dat normaal was voor jou![]()
![]()
vanavondquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
nog plannen voor het weekend?
ik heb nog geen flauw ideequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavondin het café
morgenavond nog maar ff kijken...
goedzo grote jongenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Toevallig mee bezig. En ze vind mij ook leuk
. Ben nu dus ook in een goed humeur
.
zal ik dan maar de voor de hand liggende opmerking maken:quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Toevallig mee bezig. En ze vind mij ook leuk
. Ben nu dus ook in een goed humeur
.
hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lulquote:
was dat maar zo. dan kon ik worden opgenomenquote:
heeft ze al schaamhaar?quote:
straks gaat die jongen weer scheldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef Blawh het volgende:
[..]![]()
Valt me nog mee dat je schaamhaar niet lomper omschrijft.
Nou, ze krijgen steeds vroeger tetten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
straks gaat die jongen weer schelden
bier en tieten kun je tegen hem ook al niet zeggen
<15 en kiddo's van 13 hebben nog geen tetten
Serieus, stelletje pedo'squote:Op vrijdag 14 december 2007 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
straks gaat die jongen weer schelden
bier en tieten kun je tegen hem ook al niet zeggen
<15 en kiddo's van 13 hebben nog geen tetten
ow je kent haar net een dag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Serieus, stelletje pedo's. Net gisteren ontmoet.
tjah dat is waar. en siliconen zijn tegenwoordig ook makkelijk in te bouwenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, ze krijgen steeds vroeger tetten tegenwoordig.
alleen deuken die wat snellerquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
net zoiets als nieuwe bumpers voor je auto
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow je kent haar net een dag.
kalverliefde m'n jongen
en liggen minder lekker in de handquote:
quote:
truequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en liggen minder lekker in de hand
quote:Op zondag 16 december 2007 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
vandaag tot half 5 in bed gelegen
zow bliksems.quote:Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef Rumille het volgende:
Mijn broer is ooit eens om 2 uur 's nachts naar bed gegaan en 6 uur smiddags eruit gegaan. (Hij staat in de OP)
goedzo grote jongenquote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef Rumille het volgende:
Vandaag was top
Mn nieuwe meissie gezien
Gezoend
Goed humeur
playah!quote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef Rumille het volgende:
Vandaag was top
Mn nieuwe meissie gezien
Gezoend
Goed humeur
wtf heb jij voor een fobo danquote:
Een konijntjes fobo?quote:Op maandag 17 december 2007 17:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf heb jij voor een fobo dan?
Joa joa get mooi bijna vakantiequote:Op maandag 17 december 2007 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
bliksems ineens gezellig hier
hier ist goed. en in vriezenveen?
en waarom ik vanaf september ook weer (deeltijd)student wordtquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
wat denk je waarom ik nog student ben
jij bent gewoon een lui varkenquote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom ik vanaf september ook weer (deeltijd)student wordt![]()
hahahahahahahaquote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent gewoon een lui varken
moar neet in de boxe. dat gef zo'n pröttelquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef Rumille het volgende:
Hennig an moaten.
Ok, het plat praten voor deze week is ook weer gebeurd.
loat goan = laat gaanquote:
völle wille d'r met = veel plezier er meequote:
maar niet in de broek, dat geeft zo'n rotzooiquote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moar neet in de boxe. dat gef zo'n pröttel
kijk je terugquote:Op maandag 17 december 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Mijn dank is groot.
Over 2 dagen ben ik het vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
die kende ik nog nietquote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
en geef ons heden ons dagelijks brood, moar de stoet van de bakker is ook wa good
dank uquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kende ik nog niethulde wouter
daar moet je dus zijn voor goede spijkersquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Rumille het volgende:
Met de spijkers van van Leeuwen, hangt Jezus nu al eeuwen...
wat een goede posts allemaalquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar moet je dus zijn voor goede spijkers
kiek zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |