was het zo'n zware dag?quote:
Neej gek, hangt wel een sjaal in mijn kamer hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al met Ajax-shirtje door hartje Roffa gelopen?
ik heb 3 grote vlaggen, een sjaal en nog heel wat klein spulquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej gek, hangt wel een sjaal in mijn kamer hoor!
![]()
Toch niks mis met de Achterhoek, ik woon er (net over de grens van Overijssel)quote:Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef ghizzer het volgende:
heej, ik vraag me eigenlijk af he.. hoe denkt de gemiddelde Tukker over de Achterhoek, Deventer en Zwolle (of gewoon West-Overijssel)
woar dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef klutsmuts het volgende:
[..]
Toch niks mis met de Achterhoek, ik woon er (net over de grens van Overijssel)![]()
daar werk ikquote:
hulde voor deze meneer!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:57 schreef Blawh het volgende:
5,5 voor progression test!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Blawh is trots op zichzelf. Ook nog een 7,2 voor Datatech, maar dat is niet zo bijzonder.
Netjes moat!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:57 schreef Blawh het volgende:
5,5 voor progression test!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Blawh is trots op zichzelf. Ook nog een 7,2 voor Datatech, maar dat is niet zo bijzonder.
ken je dan ene n vd berg?quote:
Waar dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar werk ik
[..]
hulde voor deze meneer!![]()
Nee die ken ik niet, ik woon hier nog niet zo lang... Enne ik ben begin 30quote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ken je dan ene n vd berg?
of...
hoe oud ben je? (misschien net zo handig om te vragen)
bij de brandweerquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je familie in Eibergen??
[..]
2 gebouwen voor het afgebrande Nedap
quote:
ik zal maandag nog eens kijken als ik er langs komquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt de brandweer, dan The Chariot, dan 2 hoge gebouwen, dan de afgefikte Nedap, dan de motorzaak en dan Theo's Tankshop... en ik werk bij het 1e hoge gebouw, dus naar The Chariot
nee maar mijn broertje gaat met veel lui uit eibergen om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
bij bons en reuling dus, is ook echt een hoog gebouw hčquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt de brandweer, dan The Chariot, dan 2 hoge gebouwen, dan de afgefikte Nedap, dan de motorzaak en dan Theo's Tankshop... en ik werk bij het 1e hoge gebouw, dus naar The Chariot
het is BonsenReulingquote:Op maandag 26 november 2007 15:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
bij bons en reuling dus, is ook echt een hoog gebouw hč
doe er wat aan danquote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef Rumille het volgende:
Snurk. Saaiheid regeert hier.
euhmz ga je FOK!radio luisterenquote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Rumille het volgende:
Wat?
MSN al met een leuke meid, maar verder?
je moet hyven man, gek! Msn is zoooooo 2006quote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Rumille het volgende:
Wat?
MSN al met een leuke meid, maar verder?
hyvesquote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
je moet hyven man, gek! Msn is zoooooo 2006
Whehe, mijn msn doet het al een tijdje niet.quote:
over 34 dagen zeggen we: Hyves is zoooooo 2007quote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
je moet hyven man, gek! Msn is zoooooo 2006
FOK!quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:20 schreef Rumille het volgende:
Wat is 2008?
postkuikenquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:20 schreef Rumille het volgende:
Ik hyve en ik MSN en ik IRC.
Wat is 2008? Loop graag op de zaken vooruit.
geef maar hoer, ik roggel het wilquote:Op woensdag 28 november 2007 08:49 schreef Roycoooooo het volgende:
moggel, word knetterbek van al die sploedjes!
doe mij maar een potetju miyaquote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Rumille het volgende:
2 kili inktvip.
quote:Wierdenaar steekt zichzelf in brand
WIERDEN - Een 36-jarige Wierdenaar heeft donderdagmiddag tegen 15.00 uur getracht zichzelf van het leven te beroven door zich met een brandbare vloeistof te overgieten en die aan te steken.
Hij pleegde zijn wanhoopsdaad in het kantoor van een hulpverleningsinstelling aan de Tolgaarde in Wierden, waar hij als cliënt een afspraak had.
De man is met ernstige brandwonden overgebracht naar het ziekenhuis waar hij is opgenomen. Hij is volgens de politie buiten levensgevaar.
De politie doet geen verdere mededelingen omdat het om een poging tot zelfdoding gaat.
www.tctubantia.nl
Klopt, hoorde t gisteren al.. Vage shizzle.. Daar tegenover de ijzeren pot is dat Bas, bij de bieb daaro..quote:
Ik herkende het van de foto's inderdaad Roy. Ben benieuwd naar de naam eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, hoorde t gisteren al.. Vage shizzle.. Daar tegenover de ijzeren pot is dat Bas, bij de bieb daaro..
quote:
tjah ik wordt der eigelijk niet zo geil van majaquote:
Krea een schouder aanbiedquote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef Kreator het volgende:
Een Ajax logo in een Twente topic.
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef Kreator het volgende:
Een Twee Ajax logo's in een Twente topic.
Wat doe je dan in dit topic, vieze nep-tukker. Import-hoer. Ga terug naar je eigen land.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef Rumille het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit topic, vieze nep-tukker. Import-hoer. Ga terug naar je eigen land.
Onder welke steem kom jij vandaan dat je voor t eerst hier bent?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit topic, vieze nep-tukker. Import-hoer. Ga terug naar je eigen land.
...ik heb het eerste Enschede topic geopend, lul. Toen er nog geen S&S was. Lees je in.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:38 schreef Roycoooooo het volgende:
dat je voor t eerst hier bent?
en 't kan ook al gin plat kuier'nquote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en 't kan ook al gin plat kuier'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |