quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:34 schreef Rumille het volgende:
Nederlands elftal zien winnen met 1-0.
was het zo'n zware dag?quote:
Neej gek, hangt wel een sjaal in mijn kamer hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al met Ajax-shirtje door hartje Roffa gelopen?
ik heb 3 grote vlaggen, een sjaal en nog heel wat klein spulquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej gek, hangt wel een sjaal in mijn kamer hoor!
![]()
Toch niks mis met de Achterhoek, ik woon er (net over de grens van Overijssel)quote:Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef ghizzer het volgende:
heej, ik vraag me eigenlijk af he.. hoe denkt de gemiddelde Tukker over de Achterhoek, Deventer en Zwolle (of gewoon West-Overijssel)
woar dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef klutsmuts het volgende:
[..]
Toch niks mis met de Achterhoek, ik woon er (net over de grens van Overijssel)![]()
daar werk ikquote:
hulde voor deze meneer!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:57 schreef Blawh het volgende:
5,5 voor progression test!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Blawh is trots op zichzelf. Ook nog een 7,2 voor Datatech, maar dat is niet zo bijzonder.
Netjes moat!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:57 schreef Blawh het volgende:
5,5 voor progression test!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Blawh is trots op zichzelf. Ook nog een 7,2 voor Datatech, maar dat is niet zo bijzonder.
ken je dan ene n vd berg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |