geef maar hoer, ik roggel het wilquote:Op woensdag 28 november 2007 08:49 schreef Roycoooooo het volgende:
moggel, word knetterbek van al die sploedjes!
doe mij maar een potetju miyaquote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Rumille het volgende:
2 kili inktvip.
quote:Wierdenaar steekt zichzelf in brand
WIERDEN - Een 36-jarige Wierdenaar heeft donderdagmiddag tegen 15.00 uur getracht zichzelf van het leven te beroven door zich met een brandbare vloeistof te overgieten en die aan te steken.
Hij pleegde zijn wanhoopsdaad in het kantoor van een hulpverleningsinstelling aan de Tolgaarde in Wierden, waar hij als cliënt een afspraak had.
De man is met ernstige brandwonden overgebracht naar het ziekenhuis waar hij is opgenomen. Hij is volgens de politie buiten levensgevaar.
De politie doet geen verdere mededelingen omdat het om een poging tot zelfdoding gaat.
www.tctubantia.nl
Klopt, hoorde t gisteren al.. Vage shizzle.. Daar tegenover de ijzeren pot is dat Bas, bij de bieb daaro..quote:
Ik herkende het van de foto's inderdaad Roy. Ben benieuwd naar de naam eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, hoorde t gisteren al.. Vage shizzle.. Daar tegenover de ijzeren pot is dat Bas, bij de bieb daaro..
quote:
tjah ik wordt der eigelijk niet zo geil van majaquote:
Krea een schouder aanbiedquote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef Kreator het volgende:
Een Ajax logo in een Twente topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |