Nog steeds veel.quote:
jo0lz!quote:Op maandag 12 november 2007 09:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nog steeds veel..
En, daar komt bij, dat ik absoluut geen zin meer heb in werkende zijn.
True. Maar het blijft een overrated strontmongool.quote:Op maandag 12 november 2007 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Maar hij heeft wel wat toffe nummers
Ja, /mad.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
sinds dat hij 'mijn' vanessa paradis voor mijn neus wegneukte... was ik um zat
die doet het toch met johnny depp?quote:Op maandag 12 november 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
sinds dat hij 'mijn' vanessa paradis voor mijn neus wegneukte... was ik um zat
Hij is Depp ook zatquote:
fotoquote:Op maandag 12 november 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
Wel een geile slet, die Vanessa
Stel je niet aan!quote:
Ergens met google te vinden op het internet. Ik ben er te lui voorquote:
Doe mij maar Kaley Kennedyquote:Op maandag 12 november 2007 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
luiwammes [afbeelding]
http://www.vanessaparadis.fr/
Of Summerqueenquote:Op maandag 12 november 2007 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan mij maar een Keeley Hazel.
Klinkt als een travestietquote:Op maandag 12 november 2007 10:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Of Summerqueen
Verkapte kwartet preventie post
Keeley hazel ftwquote:Op maandag 12 november 2007 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan mij maar een Keeley Hazel.
Verstandig!quote:Op maandag 12 november 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrijwel niet.
Doe ook vrijwel nooit zoete zooi op brood enzo.
Heel af en toe neem ik wel eens wat zoets, maar ik heb gewoon liever hartig
Ik heb nog geen zon gezienquote:Op maandag 12 november 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Stel je niet aan!![]()
De zon schijnt hier, dus het is lekker weer én warm!![]()
Ik ook welquote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Google maar eens dan
[..]
Technisch gezien kan ik het erop zeg maar
Kluizenaarquote:Op maandag 12 november 2007 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
die zon mot optyfe /mad
Toffe bandquote:
ZH ftw!quote:
Mooi!quote:Op maandag 12 november 2007 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, reclamebord omgewaait, hangt nog in de stroomkabels
Foto's komen eraan zei de ramptoerist
geen chicks?quote:Op maandag 12 november 2007 10:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Toffe band
Social Distortion. Rock n Roll baby.
Nee, chicks kunnen niet rocken. (oke een enkeling wel)quote:
Ik las rokenquote:Op maandag 12 november 2007 10:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, chicks kunnen niet rocken. (oke een enkeling wel)
Ik had vroeger zo'n shirt:quote:
goeiequote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n shirt:
Rocken is dodelijk. (met zo'n zwart kader weet je wel
omdat maandag /madquote:Op maandag 12 november 2007 10:34 schreef OA het volgende:
Waarom heeft dit topic weer een /mad als PI ??![]()
een wat?quote:Op maandag 12 november 2007 10:34 schreef OA het volgende:
Waarom heeft dit topic weer een /mad als PI ?? [afbeelding]
whehe, weer droog?quote:Op maandag 12 november 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
2 foto's... ff uploaden.
quote:
Maar vorige week deed je het ook al eens...quote:
jepsquote:
dat weet ik, maar een "/mad"quote:Op maandag 12 november 2007 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
post icon.
Topic icon in dit geval [afbeelding]
omdat omdatquote:Op maandag 12 november 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar vorige week deed je het ook al eens...![]()
oh, ja,quote:Op maandag 12 november 2007 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps
[..]
dat weet ik, maar een "/mad"![]()
Yamaha, Touching your cablesquote:Op maandag 12 november 2007 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Hij hangt nog net. Geen kabels gebroken, maar wel de stroom uit voorzorg uit. Ook de voorkant van de facade heeft schade, maar dat is maar ijzerwerk.
[ afbeelding ]
Het bord is helemaal bij de grond een kwartslag door zijn poot gezakt. Flinke rukwind dus.
[ afbeelding ]
Eerder was de straat nog dicht, nu niet meer, want het verkeer liep overal vast. Nu trapt iedereen die erlangs komt op de remDat gaat dus ook zeker fout.
Dat dacht ik ook net... ze rijden er allemaal gewoon langs...quote:Op maandag 12 november 2007 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Eerder was de straat nog dicht, nu niet meer, want het verkeer liep overal vast. Nu trapt iedereen die erlangs komt op de remDat gaat dus ook zeker fout.
Altijd kutkwaliteit, dat Yamahaquote:Op maandag 12 november 2007 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Hij hangt nog net. Geen kabels gebroken, maar wel de stroom uit voorzorg uit. Ook de voorkant van de facade heeft schade, maar dat is maar ijzerwerk.
[ afbeelding ]
Het bord is helemaal bij de grond een kwartslag door zijn poot gezakt. Flinke rukwind dus.
[ afbeelding ]
Woeiquote:Op maandag 12 november 2007 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nog 6 uur en 19 minuten wachten werken ...quote:
owh, ik heb geen MSN gelukkig /happyquote:Op maandag 12 november 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja, [afbeelding]
/mad is [afbeelding] @ msn
quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, ik heb geen MSN gelukkig /happy
quote:Op maandag 12 november 2007 10:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Yamaha, Touching your cables [afbeelding]
Hier rijden ze gewoon door als er geen blokken beton en sluipschutters op de weg liggenquote:Op maandag 12 november 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net... ze rijden er allemaal gewoon langs... [afbeelding]
Hier zou de straat gewoon afgesloten blijven!
Ach ja, het is maar net wat je als gewoon ervaart...quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Hier rijden ze gewoon door als er geen blokken beton en sluipschutters op de weg liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |